Altibox Danmark A/S reviews

Altibox Danmark A/S reviews

5.6

Altibox- igen en møg dårlig undskyldning for ikke at holde det de lover!

Mange tak for beklagelsen Søren, som jeg ikke kan bruge til noget. Jeres intention er jo så netop at snyde mig, da det eneste der ligger i vejen for, at i kan holde det løfte i har givet mig er jeres egen vilje!. La venligst vær med at stille det op som om, at det skulle være en umulig opgave i er stillet overfor. Det kræver ikke andet end at i meddeler mig, at jeg får internettet til de 79,00 kr. i måneden, som jeres sælger skriftligt lovede mig d 23-10-2012.
At internet forbindelsen i 2013 har været gratis var en beslutning, som mit boligselskab træf og undskylder på ingen måde hverken, at i udsætter jeres kunder for bondefangeri eller at i ikke kan finde ud at holde det , som i skriftlig lover. .
Og som svar på dine sidste linjer, så nej, jeg kan på ingen måde være, når alt lægges sammen, en tilfreds kunde, når i hos Altibox hele vejen fra jeres ledelse og hele vejen videre ned i systemet ikke kan behandle jeres kunder bedre end det i har gjort her. Igen skam jer!

Hej Anja.

Jeg beklager meget at du er blevet lovet at det var muligt at fortsætte med 2,5/2,5 Mbit til 79,- efter 1 januar 2014.

Vores intention har dog aldrig været at snyde dig som kunde. Jeg er helt sikker på at den pågældende sælger har været overbevist om at forbindelsen stadigvæk var en mulighed i 2014. Det er så selvfølgelig rigtigt ærgerligt at omstændighederne ændrer sig i 2013, og vi i 2014 ikke kan leve op til det vi har stillet dig i udsigt.

Det er derudover vigtigt for mig at nævne at Internet forbindelsen har været gratis i hele 2013, da det er boligforeningen der har betalt. Derfor håber jeg trods ovenstående oplevelse at du vil glæde dig over den besparelse du har opnået ved at have betalt Internet i hele 2013.

Vores billigste internet forbindelse koster 199,- og er på 15/15 mbit og jeg håber meget at du ønsker at blive hos os som kunde på denne hastighed, da jeg går udfra og håber at du altid har været tilfreds med det leverede Internet produkt.

Med ønsket og et godt nytår.

Lettere irreteret

Der er god kundeservice der er god hastighed når de ikke giver ekstra hastigheder som reklame og der derfor kommer ustabilitet i forbindelsen, hvilket er sket 2 gange på 2 år ... så upload hastighed har været på 1mbit til deres router(modem) plus egen router er resettet igen.

Så det vil jeg gerne sige NEJ TAK til i fremtiden.

Hej Jan.
Tak for din anmeldelse her på Trustpilot.

Jeg kan se du har sendt os en mail, hvor du beskriver samme problemstilling.
Det er vigtigt for mig at understrege at vi hos Altibox har hastigheds garanti, hvilket betyder at vi garantere hastigheden på den forbindelse man har købt.

Det gør sig selvfølgelig også gældende i dit tilfælde, og de problemer du oplever skal vi selvfølgelig have fundet en løsning på.

Jeg har skrevet nogle forslag til en løsning via e-mail. Når du har set dem ser jeg meget frem til at høre fra dig igen.

Altibox Danmark A/S.

Nu bliver det endnu bedre at være Altibox kunde

Dejligt at man nu kan konstatere, at Altibox indfører flere HD kanaler, selvom deres nuværende kanaler allerede findes i en særdeles god kvalitet, skader det jo ikke, at det hele bliver endnu bedre.
Har særdeles gode erfaringer med firmaet, som vi har været kunde hos siden de starte i byen for ca. 8 år siden
Vi oplever meget sjældent hverken nedbrud eller nedsat kvalitet, hvad enten det drejer sig om Tv, Internet eller telefoni. Ser meget net Tv ligesom radio og musik kører trådløs i hele huset på en 15 Mb. forbindelse endda i Super HD kvalitet, aldrig har der været udfald, hvilket må skyldes den gode Altibox kvalitet.
Nu ser vi frem til HD kanalerne, så er det hele perfekt, tusind tak for det, skønt at være Altibox kunde.
Evald
Ikast

Hej Evald.

Mange tak for din anmeldelse her på trustpilot.

Jeg er glad for at høre du er tilfreds med de produkter du får leveret fra os. Hvis du på noget tidspunkt skulle opleve problemer, er du meget velkommen til at kontakte os!

Så elendigt

De har kørt med at alle skulle have 90/90 i omkring 90 dage hvis jeg husker rigtig, jeg har aldrig nogensinde haft 90/90 hos mig.
Deres internetshastighed er efter mine erfaringer overhovedet ikke tæt på stabil! Kører med 35/15, hvor vi skulle have 90/90.
Bevis: http://prntscr.com/24rwrj
Ville ikke personligt råde nogen til at købe deres internet, da det overhovedet ikke holder hvad de lover..Men kan dog ikke snakke for alle deres kunder, jeg har bare kun oplevet dårlige erfaringer.
Har skrevet ind til deres support for noget tid siden, og bad mig tjekke internet hastigheden med Kabel, men det gav ikke noget, og da jeg før har haft mit internet til at være på 90 i upload én gang i hele perioden med deres 90/90 kampagne, er jeg sikker på den ikke har problemer med at kunne det, så den undskyldning holder ikke!
Er overhovedet ikke tilfreds..

Hej Patrick.

Tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af at høre du oplever problemer med Hastigheden på dit Internet fra os. Vi har hastighedsgaranti og kan derfor også garantere 90/90 mbit, hvis det er hastigheden der er bestilt.

Nu kan jeg se du har testet hastigheden på TDC's hastighedstest. Det er en test der er lavet til TDC's ADSL kunder. Derfor kan man desværre heller ikke bruge den som rettesnor for, hvor god Internet hastigheden er, hvis man ikke er TDC kunde.

Hvis du skal måle hastigheden skal du bruges vores hastighedstest på www.altibox.dk eller en side som f.eks speedtest.net der giver dig mulighed for at teste op mod mange forskellige servere

Da du ikke har skrevet dit navn eller adresse, kan jeg desværre ikke søge dig frem i vores system. Derfor kan jeg heller ikke kontrollere om der kan være noget galt med forbindelsen.

Hvis der er problemer med hastigheden er det noget vi tager meget seriøst, da vi netop har hastighedsgaranti på alle vores hastigheder. (Denne garanti gælder, hvis man bruger et netværkskabel)

Hvis du fremsender dit kundenummer eller adresse til mig på e-mail info@altibox.dk så skal jeg se på forbindelsen med det samme.

Super godt internet

Har haft internet fra Altibox i snart 5 år. Jeg har aldrig haft nogen problemer med internet forbindelsen - det kører bare.
Jeg skiftede til Altibox fordi jeg hos min daværende udbyder mange gange oplevede, at min internet forbindelse var langsom og at der var behov for at genstarte mit internetmodem - det sker ikke hos Altibox, her har min fiberboks kørt lige siden jeg fik det installeret uden at være genstartet.

5 stjerner herfra......

Hej,

Mange tak for den fine anmeldelse.

Elendig kundeservice

Jeg har gennem flere år været tilfreds kunde hos Altibox, men har gennem længere tid har lidt bøvl med min HDD TV-modtager fra Altibox, og fik aftalt med Kundeservice at jeg kunne køre til MES i Brande og få byttet min TV-modtager. I den forbindelse spørger jeg kundeservice om jeg skal have den gamle TV-modtager med for at få en ny, jeg får det svar at jeg skal indlevere den gamle for at få en ny. Det er kun rimeligt!
Brande er stik modsat den rute jeg kører hverdag il mit job, så jeg melder min arbejdsplads at jeg kommer lidt senere en formiddag. Torsdag morgen lidt i otte gå jeg ind hos MES og forklarer at jeg skal have bytte min TV-modtager, som jeg stiller på deres disk inkl. fjernbetjeningen. Damen bag disken kigge bestyrtet på modtageren og siger at hvis jeg skal have bytte den type modtager, skal jeg have ALT tilbehør med, for de modtagere Altibox bruger nu er af en anden type………!?
Jeg spørger hvad hun mangler, og damen svarer at der bl.a. skal være et HDMI- og Scart-kabel.
Jeg kigger nok lidt forundret på hende og siger at jeg ikke umiddelbart kan huske om der var kabler med.
Damen påstår at der var omtalte kabler med og at hvis disse ikke er med kan hun sandelig ikke bytte boksen.
-----Jeg brænder en skiring----
Temmelig højt får jeg sagt ”lorte system”, hvorefter jeg temmelig larmende forlader MES.
På min vej til job passerer jeg Altibox hovedkontor, og bestemmer mig for at køre forbi, og ringe til Kundeservice endnu engang. Jeg taler med en venlig medarbejder der godt kan se det uheldige i at MES i Brande ikke ville hjælpe mig med at bytte TV-modtageren, hun finder en intern mail hvor i der åbenbart står, at hvis kunden indlevere TV-modtageren, fjernbetjening og strømforsyning, kan ombytningen foretages. Jeg påpeger at min TV-modtager ikke har en strømforsyning, den bliver sluttet direkte til 230V, og at dette apparat- eller 8-tals-kabel, havde jeg godt nok ikke med. Medarbejderen lyder lidt forvirret, og siger så noget i retningen af; så du havde ikke strømforsyningen med……. Endnu engang forklarer jeg at TV-modtageren ikke har en ekstern strømforsyning, der går blot et enkelt kabel fra modtageren til væggen, og jeg spørger om et kabel til omkring kr. 10,- er så vigtigt.
Jeg tror at hende i kundeservice godt kan se problemet, og hun siger at hun vil undersøge sagen, og få en til at vende tilbage til mig. Jeg forklarer at jeg faktisk holde uden for deres bygning og hvis muligheden er tilstede gerne vil have bytte modtageren med det samme. Altibox hoved kontor har ikke TV-modtagere på lager forklarer hun mig?!? Fint nok, der skal åbenbart ikke være nogle nemme løsninger i dag.
Senere på dagen bliver jeg ringet op fra Altiboks af en dame, hun vil lige tale med mig ang. ombytningen, hun vil sørge for at der bliver sendt en ny TV-modtager til mig. Jeg siger at det vil jeg gerne have styr på, for det gik ikke så godt hos MES i Brande pga. manglende kabler.
”Ja, du havde ikke strømforsyningen med” lyder det i telefonen…… jeg bliver nok lidt anspændt og forklarer at der blev spurgt efter HDMI- og Scart-kabel.
”Ja ja, så siger vi det.” lyder det i telefonen……… Jeg har svært ved at finde ord der beskriver min sindstilstand.
Endnu engang forklarer jeg at TV-boksen ikke har en ekstern strømforsyning, hvor efter hun målløs udbryder ”har den så aldrig virket?”.
Efter at have forklaret at hun bare skal sørge for at sende en ny TV-modtager inkl. returfragtlabel til mig, siger jeg farvel og afbryder samtalen.
Kære Altibox, jeg sidder selv som leder af en kundeserviceafdeling, og hvis jeg havde personale ansat med så dårlig produktviden og så dårligt styr på kundeservice, ville jeg kigge indad, og se hvor jeg som leder har fejlet.
Kontakt mig gerne for uddybende kommentarer!
Mads

Hej Mads

Jeg vil starte med at beklage, at du har haft en så uheldig oplevelse med Altibox.

Sagen kunne have været undgået, hvis vi i første omgang havde informeret dig om, at vi ønsker både boks og strømforsyning/strømkabel retur ved ombytning til en ny boks. Det har vi ikke fået formidlet i dit tilfælde og det er selvfølgelig ikke i orden.

Af din anmeldelse fremgår det, at det for vores kunder kan virke forvirrende, at vi kalder vores strømkabler for strømforsyninger – dette vil vi naturligvis tage til efterretning.

Vi i Altibox ønsker at give vores kunder en god service – vi har i denne sag ikke levet op til dette og jeg er rigtig ærgerlig over, at du har haft så meget ulejlighed med en boksombytning.

Vi vil tage ved lære af din oplevelse og bestræbe os på, at en sådan sag ikke forekommer igen. Jeg er klar over, at dette ikke ændrer dine oplevelser med os i går – men jeg håber, at du anerkender vores løfte om at forsøge at gøre tingene bedre.

Du skriver i din anmeldelse, at du gennem flere år har været en tilfreds kunde hos Altibox – jeg håber, at vi fremadrettet vil være i stand at give dig gode kundeoplevelser, således du igen bliver en tilfreds Altibox kunde.

Marie-Louise Pedersen
Altibox Danmarks A/S

Elendig kundeservice

Jeg havde problemer med at komme på nettet via min trådløse router da jeg var startet op som kunde hos altiboks. Jeg ringede til kundeservice som kunne fortælle mig at så længe forbindelsen virkede via kabel, kunne/ville de ikke hjælpe mig - dvs problemet var mit eget. Med min manglende forstand på området, allierede jeg mig med nogen som vidste mere end jeg selv. Efter flere forskellige forsøg, kom vi på nettet men oplevede at blive smidt af netværket lige så hurtigt som vi kom på.
Jeg ringede igen til kundeservice som understregede at de ikke ville hjælpe mig. Jeg spurgte om mulighed for trådløs forbindelse gennem dem (hvilket jeg havde læst om på deres hjemmeside). Der blev sagt at det kun var nogle kunder som kunne få trådløs forbindelse gennem fordelerboksen, og jeg var tilsyneladende ikke en af dem (sandsynligvis fordi jeg allerede havde en af "de gamle" fordelerbokse installeret på min adresse).
Jeg måtte derfor opsige mit abonnement da jeg efterhånden havde været uden netforbindelse en lille uge.... Da altiboks modtog min opsigelse, kunne de pludselig godt hjælpe mig. Jeg fik en udmærket support og endte med at kunne komme på netværket i længere tid af gangen.
Jeg kørte en periode med en langsom og ustabil forbindelse inden jeg atter opsagde mit abonnement, da jeg stadig blev smidt af netværket (dog ikke så ofte, men i længere tid)
Jeg har 6 mdr opsigelse på en forbindelse som aldrig har virket efter hensigten. Min forbindelse er væsentlig forringet i forhold til hvad jeg havde før ved Telia og kundeservice er ligeglade. De siger at jeg bare kan tilslutte via kabel. Det ville for mig betyde at jeg ikke længere kan sidde i stuen med min bærbare. Jeg ville skulle sidde på gulvet i vores tidligere kontor og forklare mine to børn og mand at de ikke kunne bruge deres computere og ipad imens...
Jeg kan hverken leve med dårlig forbindelse, stinkende elendig kundeservice men værst af alt er nok den forskelsbehandling der er af kunderne. Hvorfor det kun er udvalgte kunder der kan få trådløs netværk gennem altiboks ved jeg ikke??? Jeg kunne måske også købe en ny router, men jeg ved ikke om det ville hjælpe - og vejledning fra altiboks må man kigge langt efter... Hvorfor skulle jeg også selv gå ud og købe en router mens andre kunder hos altiboks får det gratis???
Jeg har stadig 3 mdr tilbage hos altiboks, men er begyndt at kigge mig om efter en anden udbyder. Det bliver sandsynligvis Telia igen. Så må jeg betale hos begge udbydere i den periode :-(

De elsker gebyr

Jeg har været kunde siden september 2012 og kan kun være tilfreds med forbindelsen, det køre som det skal i forhold til andre jeg har prøvet og så koster det kun 199,- i mdr. for en 15/15
MEN MEN den første faktura jeg modtager tilmelder jeg betalingservice for at undgå et girokort gebyr på 39,00,-. Måneden efter modtager jeg en ny og den prøver jeg så igen at melde til betalingservice, dog uden held, for næste måned kommer der et nyt girokort, denne gang går jeg ned i banken og får dem til at gøre det og nu lykkedes det. jeg ved ikke hvor fejlen ligger men nu skriver jeg det her, banken mener at det er nogle nr. der ikke passer sammen fra gang til gang i forhold til mit kundenr ved altibox.
GEBYR: Nu opdager jeg så efter et par mdr. hvor alt køre som det skal, at det nu koster 208,59,- altså 9,59,- mere, uden jeg har modtaget noget på skrift som loven siger. Jeg ringer til deres kundeservice og klager, men for af vide at jeg kan undgå det ved at modtage mine fakturaer på mail og der ved skal betale det hver mdr manuelt. Så vidt jeg ved, burde det at være nemmere og billigere for dem at køre det via betalingservice, de spare ihvertfald en masse papir arbejde.

Så husk at altibox koster 208,59,- i mdr og ikke 199,- så de ellers så fint skriver på alle deres reklamer

Hej Henrik.
Tak for din anmeldelse.

Det er rigtigt at vi har indført et gebyr på 9,59,- som du skriver. Vi har dog sendt brev til alle vores kunder omkring dette, hvilket vi også skal gøre jvf. vores betingelser.

Du kan slippe for gebyret, derfor er beløbet vi reklamere med på 199,- også korrekt. Vi har i øjeblikket mulighed for E-mail faktura, hvilket er gratis for os og dig som kunde. Du skriver det er billigere for os at bruge betalingsservice, hvilket er rigtigt. Derfor er din besparelse også 39,- / mdr. ved at vi slipper for at sende en gammeldags papir faktura. Men det er ikke gratis for os som firma at sende igennem Betalingsservice. Dette har vi som de fleste andre udbydere valgt at viderefakturere til vores kunder, hvilket jeg da godt kan forstå man som kunde finder ærgerligt da de fleste prisstigninger sjældent er kærkomne. Alternativt skulle vi sætte prisen op med 9,59,- kroner men dette vil blot gøre at vores produkter ser dyrere ud en vores konkurrenter, der også opkræver et administrations gebyr for at være tilmeldt betalingsservice.

Jeg er ked af de to stjerner og jeg håber da du vil tage din gode oplevelse af vores forbindelse mere med i betragtning.

God dag.

Opfølgning til din kommentar:
Vi har sendt brevet til ALLE kunder i november måned 2012. Det er 3 måneder siden. Det kan jo være folk har overset brevet eller blot smidt det ud. Vi kan dårligt gøre mere end sende breve ud, men uanset hvad er der altid nogen der ikke læser dem og blot tror det er reklame. Jeg er beklager meget du har fået den opfattelse af vi har forsøgt at snyde dig, da vi generelt gør, hvad vi kan for at give en så god service som muligt.

Den bedste fibernetsløsning jeg har haft

Denne anmeldelse er skrevet på baggrund af ca. 6 måneders 15/15 fibernet bredbåndsabonnement hos Altibox under NOE NET, til 199 kr. pr. måned, inkl tilslutning og kabelnedgravning.

Om nedgravning af kabler og tilslutning. Med et ord: Smertefrit.

Da jeg først havde aftalt opsigelse af mit gamle kobber-internet abonnement, var det ingen sag at få en aftale i stand med Altibox/NOENET. Der blev lagt en plan for hvornår og hvordan, hvert trin skulle gennemføres, og det gik smertefrit.

De hyrede entreprenører var effektive og grundige. Grunden var fuld af små og større sten, så det tog længere tid at grave end beregnet. Dette gav dog ikke mig nogen ekstraomkostninger som kunde, da NOENET/Altibox dækkede alt. Det tog en formiddag.

Da den hyrede elektriker/installatør så kom forbi, var han villig til at vise hvordan de optiske kabelsplejsere fungerede, og gav gode råd med på vejen. Det var spændende at følge med i.
Han testede at alting fungerede, og tilsluttede trådløs router mm. Alt i alt tog det vel en lille time. - Så virkede alt som det skulle, og jeg kunne tage forbindelsen i brug.

Om almindelig drift. Med et ord: Perfekt.

Forbindelsen er stabil - Jeg har aldrig oplevet at "jeg ikke kunne komme på". Latency er lav. Routeren kører månedsvis ad gangen, uden at behøve at blive reset - Og det på trods af at jeg til tider har 5 maskiner koblet på forbindelsen over wifi samtidig, 24 timer i døgnet - 7 dage om ugen. Udstyret er simpelthen iorden.

På en god dag - og det er de fleste dage - rammer jeg 19/19 down/up - også selvom jeg kun betaler for 15/15. Det er virkelig service på den måde at tage højde for overhead. Det kan ellers være et mas at få udbyderen til at levere varen, men her overrasker Altibox ekstra positivt.
Jeg har ikke oplevet at få mindre end jeg har betalt for. Det er super.

Men der hvor altibox glimrer, og andre udbydere fejler - Det er ved censur og datacapping. Hvis du nogensinde har irriteret dig over at du ikke kunne tilgå piratebay eller grooveshark eller lignende - Så skal du have altibox. Her er der ingen deep packet inspection restriktioner eller noget lignende OVERHOVEDET. Samtidig kan du seede dine torrents i ét væk uden kryptering: Du får fuld fart på, uden capping.
Så hvis du æder dig igennem adskellige terabytes på en måned, så skal du ikke regne med at dét er et problem hos Altibox.

Om opsigelse og efterspil

Når man skal flytte, skal man jo til at opsige sit abonnement. Men det kan en hurtig email klare - Og udstyret, det skal ikke sendes tilbage eller andet lignende spild af tid. Det skal man bare lade stå. Nemmere kan det ikke være eller blive.
Der er kort sagt, ingen pis.

Pros:

Rimelige priser
Måske får du mere end du betaler for
Ingen datacapping.
Fint til torrents
Ingen censur (Piratebay, grooveshark mm.)

Cons:

Ubrugeligt intranetsystem. (Det betyder at du skal kontakte altibox pr. email eller telefon, hvis der er noget du vil have ordnet. Du kan ikke bare "lige logge ind" og skrue op eller ned osv)

Godt produkt men store prisstigninger og gebyrer

Jeg har haft Altibox som TV og Internet udbyder i flere år.
TV-delen er dog for længst opsagt til fordel for Boxer, da en ekstra omkostning på omkring 800kr årligt dumpede ind. Store dele af dette brev handlede om, at TV2 nu skulle være betalingskanal.
Andre steder koster det omkring 20 kr pr md.

Nu kommer der så et såkaldt administrationsgebyr på mit internetabonnement.
Det er på 9,59kr ikke en bondegård, men stadig en prisstigning, som figurerer på en prisliste flere kliks inde på hjemmesiden, og er ikke regnet med i det store flotte røde prisskilt, de har på forsiden.

Det skal siges at Altiboxes produkter er rigtigt gode, men hvis du vælger Altibox, så er min opfordring, at du holder øje med dine regninger!

Hej Steffen.
Tak for din anmeldelse.

Jeg vil gerne komme med en forklaring på, hvorfor Tv'et steg tilbage i januar 2012. Det er rigtigt nok at vi ændrede prisstrukturen på tv og tilføjede et halvårligt boks leje gebyr på 399,- Det er rigtigt at prisstigningen til dels skyldes øgede udgifter til f.eks TV2 derudover blev der lagt flere kanaler i pakkerne og vores udgifter til de eksisterende steg også.

Vores nye administrationsgebyr fremgår rigtigt nok af vores prisliste. Prisen på de 9,59,- kan man sagtens undgå, hvis man fremover ønsker at bruge vores gratis betalings alternativ. Det er også grunden til at de 9,59,- ikke figurere direkte på produktsiderne, da vi oplyser den billigste pris.

Det er muligt at få tilsendt sin faktura via E-mail og på den måde slippe for gebyret på 9,59,- / mdr. Skriv gerne til os, hvis du ønsker det. Derudover vil jeg gerne knytte en kommentar til den nederste linje du har skrevet. Vi opkræver ikke blot ekstra gebyrer hos Altibox uden at varsle det først. Vi sender altid et brev i god tid, så man kan nå at opsige sit abonnement, hvis man ikke ønsker at forblive kunder hos os.

Jeg er rigtig glad for at du er tilfreds med vores produkt. Jeg er derfor også rigtig ked af at din samlede vurdering kun lander på 2 stjerner på baggrund af dette gebyr.

God dag.

God forbindelse, dårlig pris

Har nu benyttet altibox fiberbredbånd i snart to år.
Dog er jeg ikke helt tilfreds med at der fremover bliver trukket 9,59 kr i admistrationsgebyr. og det er selvom man betaler vis PBS
Mon man kan slippe for dette gebyr, ved at betale ved personligt fremmøde. ?

Hej Claus.
Tak for din besked her på Trustpilot.

Hos Altibox har vi valgt at indfører et adm. gebyr pr. 01-02-2013. Årsagen er at vi tidligere har dækket den udgift men nu ønsker at videre fakturere den faktiske omkostning direkte til vores kunder.
Dog kan du sagtens slippe for adm. gebyret, det kræver blot at du modtager faktura pr. e-mail. Det er en faktura form, hvor vi ikke har nogle udgifter, hvilket også gør at det er gratis.

Hvis du ønsker faktura via e-mail er du meget velkommen til at give os besked. Blot send os en mail på info@altibox.dk

Jeg er selvfølgelig rigtig ked af at dette gebyr har ført til 2 stjerner. Jeg kan forstå du er glad for produktet, så jeg håber du vil overveje din karakter givning.

ingen fejl

Rigtig god service, og endnu bedre forbindelse!

Altibox anbefales herfra.

Har haft altibox fiber i 4 år nu og det har bare kørt perfekt (TV internet og telefoni).
De gange jeg har kontaktet kundeservice er det utrolig flinke og kompetente teknikere jeg har snakket med.

Går ned på udstyr!!

Har længe set frem til, at slippe af med tdc's kobber og komme over på lyn hurtigt fiber fra AltiBox... Sælgeren fra AltiBox fortalte mig, at jeg kunne selv vælge om jeg ville bruge min egen router eller deres med 4 port switch... Jeg vil selvfølgelig bruge deres; da jeg så kan nøjes med at have kun een ruter i brug.
Men men.. Det viser sig at deres router ikke er med switch, så der kan kun kobles en pc på, med internetforbindelse.. Nå, pis. Så må jeg da bare sætte min egen router i deres, og derigennem route til alle mine computere. Fint, men det virker sgu heller ikke (en eller anden konflikt) - og da det er min egen router kan de sandelig ikke hjælpe mig i supporten! - ej heller med at fortælle mig om en router de ved, der dur... "Der er ikke noget at gøre" - siger de fra AltiBox.... Det er fandme ikke godt nok!!

Update 21/10 :
Det er ligemeget, om jeg kun bruger deres udstyr eller mixer med mit eget, stadig ingen forbindelse til internettet! Det ville være rart, om de tjekker deres eget udstyr, før de giver mit udstyr skylden for fejl !!
Så, nu afventer jeg bare besked fra en tekniker....

Update 23/10:
Har haft besøg af en tekniker, og han skiftede router og "fiber-modem"... Nu virker det sgu!! - også når jeg router videre med mit eget udstyr...

Jeg ændre min bedømmelse, fra 1 stjerne til 4 stjerner, pga. den gode responstid, fra fejlmælding til besøg fra tekniker.

Hej Steen,
Tak for din besked her på Trustpilot.

Jeg beklager rigtig meget, hvis du føler dig villedt af vores salgsafdeling, det vil jeg gerne tjekke op på men jeg kan desværre ikke finde dig ud fra dit fornavn. Hos Altibox er det helt rigtigt at der kun er en port, hvor man kan sætte sin PC til. Det kan man med den type boks du har vælge at, løse på to forskellige måder. Den nemmeste måde, er at bruge en switch. Den skal ikke konfigureres også er den billig. Man kan også koble sin egen router til, hvilket jeg kan forstå du har prøvet. Hvis man gør det anbefaler vi at routeren i vores boks bliver slået fra. Jeg tror grunden til du har oplevet problemer er fordi, routeren i vores boks har været slået til mens du selv har haft en router på. Derfor vil jeg gerne bede dig sende mig en mail på info@altibox.dk, hvor du skriver navn, adresse og kontakt nummer. Så skal jeg nok undersøge det på mandag og evt. deaktivere routeren i vores boks, så du kan bruge din egen router. Vores kundeservice anbefaler helst ikke routere til vores kunder, årsagen til det er at der findes et hav af forskellige mærker, modeller osv. Vi anbefaler derimod at man kontakter en IT butik, hvor de kender de forskellige mærker og modeller.

Jeg ser frem til at høre fra dig, så vi kan få løst denne sag.

Med Venlig Hilsen.

i bar gode

Altibox de er bar´ gode!

Fuldt Tilfreds

Har nu haft altibox i over et halvt år. Har kun gode erfaringer med produkterne ( 30/30Mbit internet og 2x tv boks, hvoraf den ene er med harddiskoptager). Internettet køre super hurtigt og stabilt, tv boksene virker også rigtig godt, selvom det tager noget tid at starte dem op. Den medfølgende router er nem at sætte op og man har altid mulighed for at sætte en anden router til hvis man vil have flere advancerede indstillinger. De få gange jeg har haft brug for support er det blevet løst med et enkelt opkald. Alt i alt er jeg en rigtig glad altibox kunde og er kun glad for skiftet fra TDC.

Arrogant og inkompetent medarbejder ved support!

Tv optager boks stået af.

Efter 4 dage, er der forsat ikke sket noget.
Svaret fra supporten er... vi har ferie og sygdom, så det tager tid.
På forspørgsel om, ikke bare tv optager/boksen kan byttes.
Er svaret.: Nej vores tekniker skal se på det inden. Det er ikke nok, du tror den ikke kan, vi skal se det.... FLOT betale 1100,00 kr om mdr. for noget dårlig service.

Hej Steen,
Tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af at du har oplevet dårlig service i vores support afdeling. Jeg har set på din sag og kan se at denne er oprettet i Fredags kl. 16.34.
Desværre er vores tekniske afdeling gået hjem på dette tidspunkt. Jeg kan ligeledes se i sagen at vi to har talt sammen vedr. udskiftning af din TV boks i dag kl. 11.00 - Jeg går derfor ud fra at den konkrete sag er blevet løst.

Jeg er enig med dig i at det selvfølgelig havde været langt nemmere, hvis du blot kunne bytte boksen samme dag. Dog oplever vi i 9 ud af 10 tilfælde at fejlen kan løses over telefonen, hvis der er problemer med en TV boks. Da vi nødigt vil sende folk ned og hente nye TV bokse, hvis den ikke fejler noget har vi derfor den regel om at det skal forbi den tekniske afdeling før en boks bliver skiftet.

Jeg håber ovenstående gav lidt mere klarhed over vores fejlretning.

Altibox

Har 01.04 fået 30/30mbit tv og internet køre upåklageligt, men jeg er utilfreds med at jeg ikke kan opsige eller ændre abonnement i 6 mdr.

Jeg beklager tidligere anmeldelse var fejl på min egen opsætning.

Meget tilfreds med produkt og support

Hej.
Jeg har lige fået installeret min plus pakke og det kører bare der ud af. jeg har dog også været ude at investere i en ny router til anledningen, da jeg ønskede at få en Wifi router der var kraftig nok til at dække hele huset med Wifi fra en central placering.
Jeg har en 30/30 internet forbindelse og den ligger normal på ca 32/30 så det er jo super fint.

Tv pakken er blot basis, med discovery pakken som til valg.
Discovery pakken er dog afmeldt igen da den ikke :-( indholder hoved kanalen øv, der skal man købe maxi pakken for at få denne øv øv.

Kunne godt ønske mig lidt mere flexibilitet på Tv pakkerne, lidt alá "BOXER". Så ville det været til 5 stjerner.

Supporten har været meget hjælpsom i mit tilfælde, ikke noget at udsætte der.

Stabilt fiber og imødekommende support

Altibox overtog min fiberforbindelse efter midtvest bredbånd, som trods gode og store ambitioner desværre gik ned. Jeg har kun oplevet min kontakt med supporten som positiv. En medarbejder besvarede idag mit opkald selvom han sagde at han faktisk lige havde fået fri. Vi brugte 5 minutter til at lokalisere fejlen til min router der krævede et reset. Nu arbejder jeg selv med support hos EG til dagligt, og skal jeg komme med et bud på hvorfor nogen oplever at få dårlig support, så er det at man som kunde som regel starter med at skabe sig. Opfører man sig ordentlig og LYTTER så går det som regel ganske fint. En supporter kan ikke løse alle dine problemer. De kan ofte være afhængig af kollegaer og teknikere som er spændt hårdt for.

Du er også altid velkommen til at besøge os på vores facebook side: www.facebook.dk/altiboxdk Derudover kan du kontakte os på e-mail: info@altibox.dk eller Telefon 70300600. Vi sidder klar til at hjælpe alle hverdage fra 9-18.

Visit Altibox Danmark A/S

TV Provider