Alt Til Hund Og Kat reviews

Alt Til Hund Og Kat reviews

8.6

Super nemt og hurtigt 👍

Jeg kan klart anbefale alt til hund og kat. Jeg har handlet der nogle gange, og de har kunnet hjælpe mig hver gang, både med vitaminer og halsbånd osv. Jeg handler uden tvivl selv her igen, der er altid en god service, alle er søde og hjælpsomme. Jeg kan ikke sætte fingeren på noget... ☺

Super service og levering

Jeg elsker og handle hos alt til hund og kat de har alt og mere til. De har nogle super godt tilbud som man bare må købe..
Har man spørgsmål til noget ja så er de så søde og de ved hvad de snakker om..kan helt klart anbefale dem til alle som har dyr👍🐾🐾🐶

Rigtig god og hjælpende betjening.

Rigtig god og hjælpende betjening! Har fået svar på en masse spørgsmål og super god hjælp ang. træning og hvad der passer bedst til min hund :-) :-)

En fantastisk glad, positiv og smittende stemning

Jeg ved slet ikke, hvor jeg skal begynde. For det første er der altid en glad og positiv service. De har altid det man skal bruge og det endda til fornuftige penge.
En fantastisk butik at handle i.

♥ Super service og hurtig levering

♥ ♥ ♥ Har handler hos Alttilhundogkat flere gange. Hver gang super hurtig og ikke mindst billig levering. De er super søde og hjælpsomme når man er i telefonisk kontakt med dem, altid klar til at besvare ens spørgsmål. Et stad som jeg kun kan anbefale at man handler hos når man lige mangler noget til familiens kæledyr ♥ ♥ ♥

Dejlig hjemmeside nem at overskue plus hurtig levering til bopælen

Min favorit online shop :)

Rigtig god og hurtig service. Rigtig gode til, at have tilbudsvarer ;)

Min bestilling kom huttigere end forventet :-)

Stort udvalg, hurtig afsendelse af varer og god service :-)

Perfekt :-)

Super hurtig levering! Jeg bestilte en Flexline mandag og fik den med posten onsdag! :-)

Kvalitet og god service

Jeg købte advantage mod lopper til min hund, det var hurtigt, nemt og der var hurtig levering.
Det er ikke første gang jeg har købt ved Alttilhundogkat, og anbefaler dem gerne til alle. De har den bedste service, er altid hjælpsomme hvis man skriver ind, også selvom man måske har nogle lidt specielle ønsker eller spørgsmål omkring deres produkter. Leveringen er altid hurtig og deres produkter er høj kvalitiet.
Har også mødt dem til udstillinger og lign. hvor de har haft en stand, de er så søde og smilende og hvis de ikke lige har det med i standen man mangler, får man da lige et rabatkort med i hånden, så man kan få det til samme pris på hjemmesiden.
Jeg manglede f.eks. en k9 sele, og ville have den i en bestemt farve, men de havde desværre ikke flere i den farve med, og de havde et super godt tilbud, så de foreslog at give mig samme rabat på hjemmesiden, dog endte det med at min kæreste valgte en anden farve.

Så alt i alt kunne jeg ikke være mere tilfreds, god service, søde mennesker, god kvalitiet og hurtig levering

kæmpe udvalg og masser af gode tilbud både online og ved arrangementer.

alttilhundogkat.dk har altid et enormt bredt udvalg af alskens hunde-ting.
Alt fra godbidder og diverse tyggesager til hundedækkener, senge, tasker og meget, meget mere.
Jeg har også købt en del grooming tilbehør ved alttilhundogkat.dk.
De har mange kendte mærker og til meget rimelige priser.

Jeg elsker at handle både online, men også til eksempelvis vild med dyr messe, hunde-udstillinger eller andet hvor alttilhundogkat.dk som oftest har en kæmpe stand med gode tilbud.

jeg har aldrig haft problemer med hverken levering eller service derfra, ej heller af kvaliteten af deres produkter.

Ekspres levering

Altid god betjening og hurtig levering med varer i god kvalitet
Priserne er meget konkurrencedygtige, såvidt jeg kan se.
Hvis noget ikke kan leveres bliver man kontaktet.

Super butik

En butik med et stort udvalg af varer og personale, der er meget vidende om de forskellige ting

Femstjernetservice

Jeg er ny kunde hos Alt Til Hund og Kat, og jeg har fået top service (telefonisk) og hurtig levering, alt i alt en god oplevelse :0)

Lynhurtig levering og super service

Har lige anbefalet jer til en nabo. Rigtig god service og super kvalitet af hunde jakker (som er det jeg har købt). Fik pakken 2 dage efter jeg havde bestilt (over nettet). Den ene jakke var dog en forkert vare så jeg ringede ind og sagde det. 2 dage efter kom den rigtig hundejakke og derefter kom en frankeret retur kuvert som jeg kunne sende den forkerte jakke tilbage i. Rigtig god service. Vil klart handle der igen og anbefale jer til andre!

Helt perfekt

Kan klart anbefales.
Bestilte nogle varer, men opdagede at jeg havde fået bestilt en ting forkert, og ringede til dem før den blev afsendt.
De fik lige fisket pakken fra pakkebordet og ændret min fejl, så jeg modtog de varer som jeg ønskede.

Perfekt service og søde medarbejdere

venlig kundeservice men mangelfuld og langsommelig levering

Bestilte en onsdag og modtog først tirsdag ugen efter, så det var noget langsomt. Der var bøvl med leveringen, da fragtfirmaet først ikke kunne finde vores adresse. Dagen efter stillede de pakken uden for vores bolig omkring middag, selvom vi havde bedt om aftenlevering og vi udtrykkeligt havde bedt dem ikke at stille pakken, da vi bor i lejlighed. Fint man kan vælge aftenlevering, men hvis det ikke bliver overholdt, er der jo ingen grund til at tilbyde det. Kundeservice er venlig og imødekommende, så det tæller op.
Alt Til Hund Og Kat

Reply from Alt Til Hund Og Kat

Hej Sidsel

Tak for rosen til vores kundeservice :o)

Din pakke har desværre været scannet på fragtfirmaets terminal i flere dage i træk, og derefter registrerede de, at der er fejl i adressen, hvilket der ikke var.
Vi beklager, at fragtfirmaet havde svært ved at finde jeres adresse, og at pakken blev afleveret om dagen, istedet for om aftenen.

Jeg har haft fat i fragtfirmaet, og bedt dem stramme op på deres procedurer.

Hilsen AltTilHundOgKat.dk

Forsøgt frasnydt penge, elendig levering og manglende til ingen service!

Vores første og sidste oplevelse hos alttilhundogkat har bestemt ikke været en fornøjelse og har involveret op til flere af deres (service.)medarbejdere.

På deres hjemmeside, fik vi muligheden for at få 20% rabat på hele vores ordre, hvilket var grunden til at vi overhovedet valgte at handle der til at starte med. Vi undrede os først over at rabatten ikke blev fratrukket i vores kurv på hjemmesiden og fandt ud af at den først ville blive fratrukket når pengene blev trukket. Da vi heldigvis selv var inde og tjekke vores kontoudtog, fordi vi i forvejen synes det var mærkelig så vi så at vi igen havde betalt fuld pris og måtte ringe ind og gøre opmærksom på dette, der nærmest føles som et forsøg på at frasnyde os rabatten/pengene(20% af 1400 er alligevel en del). Vi følte at vi måtte inkludere dette med rabatten for at andre kan være påmærksomme på dette fra alttilhundogkat.

Derefter blev vi ellers budt på et mareridt af dårlig fragt og manglende service. Der var mulighed for at få varen leveret hjem gratis, da vi havde foretaget et så stort køb. Det var dog en fragt der kom mellem 12-16, en af de følgende 7-9 fragtdage, hvor det så kunne forventes at man havde taget hele ugen fri for at vente på den. Der var nemlig ikke nogen kontakt til fragtselskabet, vi ville derfor ikke få at vide hvornår den kom.

Da vi så ringede ind og gjorde opmærksom på dette fik vi information om at den kom stensikkert i fredags. Vi tog derfor fri og afventede pakken i det fulde tidsrum på 6 timer uden nogen pakke. Vi ringede herefter ind igen og fik nu at vide at den ville komme mandag og havde nu fået et link til at følge hvor langt pakken var i systemet.

Om mandagen ventede vi så igen og havde taget hele dagen fri og der kom igen ingen pakke. Kl 16 ringede vi så igen og vi fik fat i en medarbejder der fortalte os at den ville være der inden for en halv time. Da den var 16:40 ringede vi igen og ingen tog telefonen, vi ringede gentagne gange indtil de lukkede kl 17:30, hvor ingen tog den.

Om tirsdagen ringede vi så igen, da vi nu ikke havde mulighed for at tage fri IGEN og fik denne gang at vide at linket vi tidligere havde fået fra en anden medarbejder var helt forkert og ikke noget vi kunne regne med. Da vi forklarede denne medarbejder hele vores situation, var det bedste hun kunne tilbyde efter lang diskussion at fragtmændene kunne stille pakken i haven, trods regnvejr. Vi spurgte ellers om der var andre muligheder, men nej. Denne medarbejder talte ned til os, nærmest hånligt og berettede at det var altså ikke deres problem eller deres skyld noget af det, så det ville de ikke blande sig i. Hun begyndte faktisk så småt at råbe af os i telefonen. Det var en ganske ubehagelig oplevelse for os begge og vi bad blot om at få pengene tilbage, da vi havde fået nok. Nu håber vi blot at vi får alle pengene tilbage og at vi finder et sted der er gladere for at have os som kunde.
Alt Til Hund Og Kat

Reply from Alt Til Hund Og Kat

Hej Karen

Det er rigtigt at vores system desværre ikke er gearet til selv at kunne trække procenter fra. Derfor gør vi det manuelt, da vi gerne vil kunne tilbyde vores kunder denne form for rabat.
Ved dette kan der selvfølgelig ske en menneskelig fejl, hvorfor vi altid tjekker op løbende på ordrer, der har "købt" manuelt fratrukket procenter, således at vi kan rette en fejl, hvis den skulle opstå.

Marius' pakke blev først afsendt fredag 3/1, hvorfor den selvfølgelig tidligst kan være hos jer mandag, da fragtmænd ikke leverer i weekenden.
Når du ringer ind til os, gør vi alt for at få fat i vores fragtmænd, og finde en løsning på sagen.
Hvis de siger til os, at de er der inden for en halv time, bliver vi nød til at stole på, at dette er rigtigt.
At det ikke var rigtigt i jeres tilfælde, kan vi kun beklage.

Hvis vi er lavt bemandet og har kunder i vores fysiske butik, kan vi desværre ikke også besvare telefonen, lige meget hvor gerne vi ville være alle steder.
Dette sker heldigvis kun i meget sjældne tilfælde. Men det er forklaringen på, hvorfor du ikke har kunne få fat på os i en time.

Når man vælger at få leveret med fragtmand skal man rigtig nok være hjemme, når de kommer, eller give tilladelse til at pakken kan stilles.
Dette benytter mange kunder sig af, men hvis det er et problem, kan man altid vælge at få leveret med postdanmark istedet, mod et mindre gebyr.
Og så gå på posthuset efter pakken, hvis man ikke var hjemme, da de var der for at aflevere den.

Vi beklager, hvis I har følt at der er blevet talt ned til jer. Det kan jeg forsikre jer om, at der ikke er.
Men det er selvfølgelig også frustrerende for os, de få gange, der er problemer med leveringen, og hvor pakken er ude af vores hænder.
Men vi gør alt, for at finde en løsning på eventuelle problemer.

I nægtede modtagelse af pakken, og har derfor promte samme dag, modtaget jeres penge retur uden problemer eller yderligere spørgsmål. (inkl. for de graverede hundetegn, man normalt ikke har returret på :))

Ganske tilfredsstillende

Jeg bestilte nogle enkelte ting, og blev dagen efter ringet op, da den ene bestilte hundeskål, ikke var på lager i den ønskede størrelse, selvom det umiddelbart fremgik af siden.
Jeg fik så mulighed for at vente nogle få dage på at de kom på lager eller få en større skål. Jeg valgte så at vente, og modtog skålen vist nok 4 dage senere.

Så alt i alt tog det omkring en lille uge, og det synes jeg er godt, i forhold til at varen ikke var på lager, selvom dette gerne måtte være fremgået af hjemmesiden, og derfor ikke 5 stjerner.

Jeg har netop benyttet mig af et af deres supergode tilbud, og håber på, at denne handel også godt.

Alt Til Hund Og Kat Details

Hundeartikler og Katteudstyr. Køb det online hos AltTilHundOgKat.dk