AM Handel reviews

AM Handel reviews

6.3

Ærgerligt med misvisende hjemmeside

Vi købte en cykelanhænger hos am-handel. Cykelanhængeren har før fået positive anmeldelser, var ret billig, og der stod på am-handel.dk at den var godkendt til 40 kg, hvilket vi var meget opmærksomme på da vi har to børn der skal transporteres med en vægt på ca. 30 kg. Vi modtog anhængeren et par dage efter bestillingen,ingen problemer dér, men da vi læste manualen da den skulle samles, kunne vi så læse at anhængeren er godkendt til 40 kg inkl. anhængerens vægt. En ret væsentlig detalje, da anhængeren vejer ca. 14 kg. Vi tog kontakt med am-handel, da vi mente at hjemmesiden var misvisende, men de var fuldstændig ligeglade og mente ikke de havde gjort noget galt. De ville ikke betale for fragten retur, og henviste bare til deres almindelige betingelser om returnering. Cykelanhængeren er nu returneret, og vi skal aldrig handle hos am-handel igen, da man tydeligvis ikke kan stole på de produktbeskrivelser de har på deres hjemmeside.

God service!

Jeg købte en parasol i oktober måned, som skulle bruges til gave.
Så der gik ½ år før den blev pakket ud, og der opdagede vi(min mor og jeg) at der manglede nogle dele.
Jeg tog kontakt til am-handel, og har kun positive ord at sige.
Det tog sin tid at få fat på delene fra den oprindelige leverandør, men nu er de på vej.
Min mor og har jeg kun rosende ord.

Super, på trods af fejl

Købte 2 mega store sækkestole til attraktiv pris. Levering hurtigere end forventet. Super. Den ene stol utæt - sender billede og mail og får straks svar. Har netop modtaget nyt betræk, hurtigere end forventet.
Handler meget på nettet, men er sjældent blevet positivt overrasket 2 gange i streg fra samme virksomhed. Super, bare super.

Super god service

Jeg kan kun give AM-Handel.dk mine allerbedste anbefalinger. lyn hurtig levering og rigtig god service. Vi havde det uheld, at post DK desværre havde ødelagt pakken fra AM-handel, men Ivan viste super god service og ombyttede mit transportbur inden for ganske få dage. God service, hurtig levering og de bedste priser så kan man ikke forlange mere. Tak for samhandelen - det bliver helt sikkert ikke sidste gang. Claus H. Hansen - Hjerm

Super Service.

Jeg kan kun varmt anbefale AM- handel til andre hunde folk.
Jeg bestilte det på en helligdag og på første hverdag havde jeg buret. Jeg havde fået anbefalet et transportbur hos AM - Handel af en bekendt. Men ved en fejl havde han anbefalet det forkerte bur og det kunne ikke være i bilen. Uden problemer har jeg fået byttet buret.
Ligeledes har jeg uden problemer, fået hurtigt svar på mine spørgsmål pr. mail.
Alt i alt, en super service som jeg kan anbefale andre.

Dårlig service

Aldrig i mit liv har jeg oplevet så dårlig service som hos AM handel jeg vil på det skarpeste fraråde nogen, nogensinde at handle hos dem.

Jeg købte en kontorstol hos dem, da jeg er overvægtig hoppede jeg jo af glæde da jeg fandt en lækker kontorstol hos dem til rimelige penge der kunne klare helt op til 200kg hvilket var mere end rimeligt.

Men efter 2 mdr døde stemplet i stolen samt hjulene begyndte at falde af, den kunne simpelthen ikke holde til at man kørte rundt på stolen selvom den var skabt sådan.

Så jeg kontaktede dem og fik da også pænt svar om at de skulle et billede af skaderne så de vidste hvis de skulle sende reservedele til..

Dette gjorde jeg for 2 mdr siden.

Siden da har de:
Sendt forkerte dele med undskyldningen " vi tog bare det vi havde liggende" samt sendt halvdelen af de dele de lovede så jeg skulle rykke efter det, samt påstået at man kan skille stempel og fod af hvorefter jeg skulle overtale dem til selv at prøve for at overbevise dem om at dette ikke er muligt..

Efter alt dette fejlede og efter ejg modtog et forkert beslag gad jeg ikke vente mere, jeg bruger min stol dagligt og har ikke tid til det her pjat.

Så jeg forlangte en ny stol, hvilket de afslog og sagde jeg kunne få mine penge tilbage..

Dette aftalte vi således: at jeg skulle stoppe alle delene i en kasse og så ville de sende et fragtfirma ud og hente det på deres regning. Vi lavede en aftale om at jeg skulle komme man tirs ons i en uge. Men jeg kunne ikke få at vide hvornår på dagen overhovedet de ville komme.

Så jeg blev nød til at være hjemme hele dagen og vente på dette fragtfirma. Onsdag på den pågældende uge hvor jeg har ventet i 3 dage får jeg en mail om at de ikke har fået booket GLS ordentligt(jeg har ingen anelse om hvordan dette skete) og at vi måtte finde yderligere nogen dage hvor jeg igen skulle sidde hjemme og vente.

Det er den ringeste service jeg har oplevet til dagligt.. 2mdr falske løfter, dårlig service,flabede svar i mail samt uvidenhed.

Nu har jeg forlangt at få mine penge tilbage så må de hente stolen når de synes de har brug for den..

Vil fraråde alle at bruge dem nogensinde. Det der med service tager de let og elegant på.

Masser for pengende

Kan kun bekræft de andre brugere. jeg har købt en rigtig lækker kontorstol der er super billig ifh kvalitet. fik vare allerede efter 4 dage. ikke sidste gang jeg har handlet ved dem

En god oplevelse

AM Handel gave en virkelig god service og kvaliteten på den cykelanhænger jeg købte, virker rigtig god til prisen.
Dejligt at man kan hente varerne på lageret og jeg fik her en god vejledning og slap for at portoen og at vente på varen.
Da jeg kom hjem fandt jeg ud af at samlevejledningen og nogle ekstra cykellygter manglede. Jeg skrev en mail omkring manglerne og 18 timer efter modtog jeg dem med posten.
AM handel kan jeg klart anbefale.

God kvalitet til små penge

Har købt en cykel anhænger som kan laves om til "jogger"... Kvalitet er rigtigt god og da prisen er en tredje del af det de normalt koster kan det kun betegnes som et super køb...

Sælger var super informativ og lavede demonstration da vi kørte der "ud" en søndag eftermiddag...

God flexible måde at handle på...

Med "ud" mener vi ude på landet.. GPS havde lidt svært ved at finde der ud, med det overlever vi nok...

Kan varmt anbefales...

Stephan

Billig vare, ærlig sælger og god service!

Købte en superfed cykelanhænger, er lidt overrasket over så billig den er i forhold til hvad man får! Den er så lækker! Nem at samle, nem at køre med, nem at skifte fra anhænger til joggerfunktionen. Og der følger lygter med og der er en tilsluttet bremse på. Ja jeg er bare glad for mit køb. Sælgeren er ærlig og helt nede på jorden at snakke med og så ringer man bare, hvis der er noget, super service :-)
Kan varmt anbefales :-)

super

har bla. købt en hunde Cykelanhænger, som bare er super go :D

Super handel!

Bestilte en cykelanhænger efter at have skrevet til am-handel søndag tidlig aften og fået en mail retur med den information jeg søgte lidt senere. Den blev leveret om onsdagen og fik besked om dette via en sms om morgenen.
Da der manglede lidt information om hvor spændeskiverne skulle placeres i samlevejledningen, skrev jeg igen til am-handel og fik et hurtigt og brugbart svar.
Alt i alt en super oplevelse!

Super pris og produkt

Købte Pavillion 3x4 meter og måtte dog vente lidt tid på den men god dialog og ikke AM-Handels skyld den blev forsinket. Er yderst tilfreds

Fantastisk service

Jeg har købt en cykelanhænger og er yderst tilfreds med den hurtige ekspedition og gode service man bliver mødt med hele vejen, blandt andet en sms når varen bliver afsendt. Jeg oplevede efter en måneds tid en lille fejl ved min anhænger og skrev til Ivan. Han reagerede meget hurtigt og jeg fik svar på min e-mail inden for 10 min. Han sørgede for at der ville blive afsendt en reservedel til mig den efterfølgende dag. Det skal lige siges at jeg forinden handlen med AM-handel, stødte på en anden forhandler af et næsten lignende navn, for handlen først blev annulleret da jeg til sidst måtte true med med politiet. Derfor har tillid været super vigtigt for mig og AM-handel leverede til fulde. Så anbefalingen herfra lyder på at handle her til at starte med :)

5 stjerner

Har købt et hundetransportbur af AM-handel. Købte først et der var lidt for lille - men fik det uden problemer byttet til et andet. Var oppe og fik prøvet flere modeller i bilen - og hunden fik lov at prøve. Jeg er yderst tilfreds med service, informationer og vejledninger udervejs. Fik oven i købet leveret det andet bur i bilen, mens den var hos mekaniker.
Kan varmt anbefale at handle med AM-handel.
MVH Charlotte Pedersen

Virkelig gennemført

Jeg købte en cykelvogn til mit barn som kan laves om til klapvogn med drejehjul til en helt fantastisk billig pris + billig fragtpris. Blev båret igennem hele processen af AM-Handel og fik besked på SMS da varen skulle leveres så jeg kunne sørge for at være hjemme - en service som de normalt ikke yder, men sørgede for, da jeg forespurgte det.
Cykelvogn var nem at samle og spørgsmål tog jeg blot på telefonen med dem. Der var endda vedlagt cykellygter, batterier og holdere til vognen! Jeg var mildest talt imponeret og cykelvognen fungerer fint og er super flot.
Det produkt og den service findes vist ikke billigere, så jeg kan varmt anbefale at handle med AM-Handel og vil ikke tøve med selv at gøre det en anden gang.

Dog én kommentar til drejehjul - det fungerer ikke som på en klapvogn og derfor kan man lige så godt købe en almindelig uden drejehjul.

Jeg bestilte et bordfodbold på AM-handel.dk, og har hele vejen igennem handelen fået en rigtig god service. - Lynhurtig mailbesvarelse, levering i løbet af ganske få dage (varen kom fra Tyskland) og et spil, som er 100% i orden.

Stor hjælp

Jeg skulle bruge et billigt men godt voliere. Jeg fandt det hos AM-handel.
På trods af at det gik galt med betalingen i første omgang og at der var en del forvirring. Var de en kæmpe hjælp. Da betalingen var gået i orden fik vi buret inden for få dage. Igen mange tak for handlen og hjælpen.

Perfekt løsning til utrolig pris

Vi skulle bruge en børne trailer til en gåtur i stedet for rygsække og havde en del underlige krav som man normalt ikke stilles til sådan en vogn, der jo bruges til børn og ikke baggage.
Da vi ringede var sælgeren straks med på idéen og kom med en perfekt løsning og anbefalede os enda en billigere løsning end vi oprindelig havde regnet med!
I det hele taget tog sælgeren sig meget god tid og kom selv med forslag som vi ikke havde tænkt på, det hele endte med at vi valgte en bestemt vogn.
Det viste sig så at den vogn ikke længere var på lager og derfor tilbød de at vi for samme pris, kunne få en anden vogn som var magen til men normalt lidt dyrer pga. affjedring.

Vi er nu så glade for den vogn fordi den passer så godt til vores formål og vi har ikke kunnet finde en som var bedre, sælger har formået at løse vores problem, bedre end vi selv havde kunnet ved at rende rundt i mange forretninger.
Der er ingen tvivl, vi vil fremover kun handle hos am-handel, når det gælder vogne, pris og service.

Hurtig, nemt og en god sælger

´Jeg ringede til Ivan omkring en cykelanhænger/jogger og vi fik hurtigt en aftale i hus. Da vi kom og skulle hente varen fik vi en fremvisning, så det kunne ikke gøres bedre.

Glad, smilende og imødekommende.

Venligst Christina Behrendt

Is AM Handel your company?

AM Handel Details

Egen webshop til din Internet butik

Visit AM Handel