Amadeus PC reviews

Amadeus PC reviews

9.3

Fantastisk service og hjælpsomhed

Manglede en lader til min PC og fik hjælp til at finde den rette og modtog den allerede dagen efter selvom det var en lørdag.

Stor tak til Amadeus PC og de varmeste anbefalinger af virksomheden.

super service, hurtig betjening

Fik en super service, kom til at bestille forkert først og fik nemt ordren annulleret og hjælp til at finde det rigtige. Modtog pakken dagen efter så kan kun anbefale andre at bruge denne side.

Altid hurtig service og masser af hjælpsomhed

Altid hurtige og hjælpsomme!! Intet problem med levering og hurtig ombytning!

Næsten perfekt

Jeg bestilte et batteri og en lader i weekenden.
Da vi kom til tirsdag og jeg kunne se der ikke var sket noget mht betaling, skrev jeg til Amadeus pc hvor mine varer blev af.
Hurtig kom der et svar at de havde haft it problemer om mandagen, og derfor havde de ikke kunne ekspederer varerne, men jeg ville derfor få godskrevet fragten.
Hvad der derefter skete eller ikke skete vides ikke, men mine varer dukkede først op om torsdagen.
Man alt var perfekt
mvh
Lene Hansen

Rigtig god oplevelse.

Jeg kunne ikke finde et batteri på hjemmesiden som passede til min pc. Derfor ringede jeg til dem, og de fandt hurtigt et som jeg kunne bruge. Jeg fik tilsendt en mail med et link til batteriet på deres hjemmeside og så kunne jeg bare bestille det. Jeg måtte dog vente 14 dage på batteriet da de skulle have det hjem fra en underleverandør.
Pris og produkt er helt i top! Slap med under det halve af hvad et uoriginalt batteri kostede hos forhandleren af min pc.

Alt for meget, der ikke fungerer

Jeg bestilte et nyt batteri til en computer hos Amadeus PC. Batteriet blev leveret hurtigt – og lige til døren. Desværre viste det sig, at jeg havde fået bestilt et batteri, der var dobbelt så stort som det opringelige (min fejl). Jeg valgte derfor at returnere batteriet for egen regning med ønske om at få refunderet pengene.

Umiddelbart efter bestilte jeg det rigtige batteri hos Amadeus. Dette kom igen hurtigt – og direkte leveret. Da batteriet blev sat i computeren kom der imidlertid en fejlmeddelse om, at computeren ikke ville acceptere batteriet, og at det kunne skade computeren. Efter telefonisk kontakt til Amadeus, fandt vi ud af, at batteriet, jeg havde bestilt var det rigtige, men at Amadeus havde leveret ét med forkert nummer. Aftalen blev derfor, at jeg fik en returlabel til batteriet, hvorefter de ville fremsende det rigtige. Da der var gået to til tre uger efter returneringen af det første batteri og en uge efter returnering af andet batteri, havde jeg hverken fået refunderet pengene eller modtaget et nyt batteri. Jeg kontaktede derfor Amadeus pr. mail og fik efter godt et døgn en kort besked tilbage om, at pengene ville blive overført og et nyt batteri fremsendt – men ingen beklagelse eller undskyldning.

I dag er det nye batteri ankommet – men denne gang - hvor Amadeus skulle betale forsendelse – sendt uden omdeling, så jeg selv skal hente på posthuset. Jeg ærgrer mig rigtigt meget ud over batteriets pris at have betalt for tre gange forsendelse (to fragt og een retur) med så meget besvær og dårlig service. Nu krydser jeg bare fingre for, at det nye batteri er rigtigt og fungerer, så der ikke skal sendes mere retur.

Amadeus fungerer rigtigt fint og hurtigt, når nybestilte varer skal fremsendes, men ved returnering/reklamation er min oplevelse at alt går galt.

Hej Lotte,

Vi beklager meget det uheldige forløb.

Som du ved har vi krediteret forsendelsesgebyret på din nye bestilling, så du ikke skal betale for fragten.

Vi håber det nye batteri lever op til dine forventninger. :-)

Nicolai

Simpelthen bare super!

Denne side er fantastisk.
Da jeg skulle skrive SSO på HF lige før vinterferien, gik min oplader i stykker, jeg ringede ind for at være sikker på at jeg bestilte en rigtig oplader.
Den fik jeg lynhurtigt med posten.
Den gik så i stykker ved ledningen (ved ikke lige hvad der skete), men jeg ringede i hvertfald ind og fik bare besked på at sende laderen retur og så fik jeg pengene tilbage.
Derudover svare de også lynhurtigt på mail!
Virkelig troværdig og fantastisk side :-)

helt vild god og hurtig service !

Jeg skulle bestille et nyt batteri til min Macbook. super brugervenlig hjemmeside og nem at finde rundt på.
Jeg ringede for at få bekræfte et køb så jeg kunne hente batteriet samme dag. men den ringede ud og gik på tlf svare. Men 3 min senere blev jeg ringede op af Amadeus pc så jeg kunne få bekræftet min bestilling.
Total hurtig service !! ;) NEMT HURTIGT OG BILLIGT

Kanon service. Biiligste priser.

Jeg havde mistet min oplader til min MacBook Air og fandt ud af det sent om aftenen. Jeg gik på nettet og fandt den billigste pris på en oplader hos Amadeus PC. Jeg bestilte den og skrev samtidig en mail om jeg måtte hente den, den næste dag. Det var ikke noget problem og nu har jeg strøm på computeren igen. Varme anbefalinger herfra.

Hurra for amadues PC

Hurtig levering og havde lige præcis den batteri model jeg stod og manglede. En A1382 til en macbook pro.
Tak, nu kører den som en drøm igen.

Super sted at købe

Jeg manglede et batteri til min bærbar, så jeg googlede rundt på nettet og fandt deres hjemmeside, men var i tvivl om at batteriet passede, så jeg ringede til dem og fik svar på mine spørgsmål og bestilte med det samme på deres hjemmeside, 3 dage efter modtog jeg det, så tak for god info og en hjemmeside med prisgaranti.
ps. det var i weekenden jeg kontaktede dem, super, de har åbent alle dage fra 9-21

Helt overdrevet god og hurtigt service

Jeg skrev en mail til Amadeus om, hvilken oplader, jeg skulle bruge til min computer, hvis oplader netop var gået i stykker. Jeg fik et svar 5 minutter efter (Ja, 5 minutter efter), hvor han fortalte mig hvilken oplader, jeg skulle bruge. En original oplader, som tilmed også var til en fordelagtig pris. Kan virkelig anbefale AmadeusPC!

Super service, billige priser og hurtig levering

Jeg skulle have mig en ny oplader til min computer da den gamle var gået i stykker. Jeg var sikker på at det skulle være en original oplader da jeg tidligere har modtaget en uoriginal oplader fra et andet firma som ikke virkede optimalt. Men da jeg ikke kunne finde ud af hvilken oplader min computer skulle bruge skrev jeg til Amadeus og de gav mig en super vejledning omkring hvilken en jeg skulle bruge og den virker fuldt ud.

Super!

Super god service. Vi ringede til dem fredag aften ang. et spørgsmål. Der blev sagt at de havde travlt og vi kunne skrive en mail, men mens jeg var i gang med at skrive en mail så ringede de tilbage fra Amadeus PC og vi fik svar på vores spørgsmål og jeg kunne slette den mail jeg var i gang med. Det er da service! ;o))

Jeg bestilte varer fredag aften og jeg har netop modtaget dem hertil formiddag og i dag er det mandag. Det er da meget hurtig levering, og tak for det!

Perfekt!

Billig, hurtig og god service!
Pakken blev sendt samme dag som bestillingen, og leveringen har været uden problemer.

Billig og gnidningsfrit

Billige produkter, som bliver afsendt hurtigt.. Det trækker dog ned at de bruger post danmark som distributør, da post danmark bliver mindre og mindre service bevidste og kun leverer som det passer dem.
Men Amadeuspc har overrasket mig positivt, og jeg ser frem til at handle der fremover.

Meget hurtig levering til den bedste pris !

Snakkede med kundeservice, som var meget flinke til at hjælpe.

Bestilte torsdag eftermiddag, og modtog min vare allerede dagen efter.

Amadeus PC får mine varmeste anbefalinger !

Gode priser og hurtig levering

Jeg manglede en oplader til min PC, da den gamle var brudt sammen. Amadeus PC var de billigste jeg kunne finde på nettet.

Efter bestilling fik jeg et tracking nummer til Post Danmark, så jeg kunne følge varen. Opladeren kom med posten 2 dage efter bestilling - så nu kører min PC igen.
Alt i alt en hurtig en nem og billig måde at købe en oplader på.
Sådan skal en butik på nettet være!
Jeg vil helt sikkert anbefale mine venner at handle her, hvis de mangler en oplader til computeren.

Hilsen
Morten

Pinligt ringe

Bestilte en lader til min MacBook søndag aften, da den originale var gået i stykker og forventer derfor at modtage den tirsdag. Onsdag har jeg endnu ikke modtaget noget (heller ingen besked om, at varen er sendt) og jeg vælger derfor at kontakte virksomheden, som dog svarer temmelig hurtigt, at der har været en fejl i deres labelsystem, hvorfor varen er blevet sendt retur til dem (dette forklarer dog ikke den manglende besked om, at varen er afsendt?), og de lover, at varen bliver sendt onsdag. Fredag modtager jeg så varen, hvor jeg finder ud af, at laderen ikke fungerer 100% optimalt, men dog fungerer. Jeg kontakter derfor Amadeuspc samme dag, jeg modtager varen, men har endnu ikke hørt fra dem, hvilket jeg ærlig talt synes er for ringe (jeg kontaktede dem fredag d. 13/9-13.

Absolut ikke et sted, jeg vil handle igen grundet deres uprofessionelle service.

Hej Søren,

Vi har dags dato refunderet forsendelsesgebyret på din bestilling.

Vi har i øvrigt kommenteret sagen nedenfor.

Allerførst vil vi gerne beklage, at vi i dette tilfælde ikke kunne leve op til kundens forventninger. Vi har dagligt mange bestillinger, og i enkelte tilfælde sker det desværre, at fejl opstår.

Dog gør vi altid vores bedste for at udbedre forholdet efterfølgende, i den udstrækning vi har mulighed herfor. Dette kan fx være fremsendelse af ny vare, penge retur eller kompensation til kunden.

Om den konkrete sag kan vi oplyse følgende:

1) Der har været en forsinkelse, som skyldes vores fejl, hvilket vi erkender.

2) Mht. defekte varer bliver de altid ombyttet uden beregning af os. Vi har været i kontakt med dig, og du har fået tilsendt en returlabel til den defekte vare, så den kan ombyttes. Vores sene svar eller udeblevet svar, beklager vi meget. Det hænder, at enkelte henvendelser bliver frasorteret i vores spamfilter eller ”smutter” i vores kundeekspedition. Hvis kunden ikke modtager hurtigt svar (inden 24 timer) anbefaler vi derfor, at kunden genfremsender e-mailen eller kontakter os telefonisk.

I Amadeus PC arbejder vi konstant på at forbedre vores forretningsgange, processer, forsendelsesmetoder og webshop mv. Kundens klage vil derfor indgå i vores fremtidige forbedringsprocesser.

Michael Weber

Umiddelbart sidste gang jeg handler her

Min oplader til min Macbook er gået i stykker, hvorfor jeg ville bestille en ny. Jeg beslutter mig for Amadeuspc.dk - efter at have orienteret mig herinde - og forventer selvfølgelig samme gode betjening.
Sent mandag aften bestiller jeg derfor opladeren og regner med levering onsdag, hvor jeg har taget fri for at være hjemme. Pakkeposten kommer også, men han har ikke noget med til mig. Nå, lidt besynderligt, og jeg beslutter mig for at give dem en dag mere. Torsdag kontakter jeg kundeservice, da jeg stadig ikke har modtaget min pakke. De beklager meget, men der er sket en fejl med min forsendelse.
I dag LØRDAG har jeg kunnet hente min forsendelse på posthuset. Da posthuset lukker kl. 14, har jeg ikke haft mulighed for at hente den, og jeg må derfor vente til mandag, hvilket må siges at være højst utilfredsstillende. Desuden er pakket sendt uden omdeling, hvilket IKKE fremgår af hjemmesiden, og jeg synes egentlig også, at der bør bringes til døren, når man betaler 45 kr. for fragt!
Jeg har af gode grunde ikke modtaget min vare endnu, og jeg er spændt på, hvad jeg kan forvente mig, men en ting er jeg ret sikker på - næste gang lægger jeg mine penge et andet sted. Et er, at der sker fejl, men at de vælger ikke at informere mig om det, men at jeg selv skal opsøge firmaet, og så er de mildest talt ret ligeglade - de har jo fået deres penge. Det mindste de kunne gøre er at refundere fragten. Jeg kan læse mig frem til herinde, at flere andre har fået tilbud om at Amadeuspc kører ud med varen for dem, og taget dette med i min vurdering, synes jeg, at jeg har fået en umanerlig dårlig behandling.

Det er alt i alt en dårlig oplevelse, jeg har haft. Af et firma, der garanterer dag-til-dag levering (weekendbestillinger undtaget), så er det ret dårligt, at der skal gå en uge, før jeg kan hente min vare. Især når jeg 1) har taget fri for at modtage min vare, 2) de ikke leverer til tiden og heller ikke kompenserer herfor, 3) jeg kunne have bestilt et lign. produkt på en tilsvarende hjemmeside og modtaget produktet til tiden, og 4) at det ikke fremgår af hjemmesiden, at de sender pakker uden omdeling.
Desuden skriver de, at der medfølger tracking nr., hvilket der IKKE gør.
Et stort nej tak herfra.

EDIT: Jeg har nu modtaget produktet, som stemmer overens med mine forventninger. Dette udløser en ekstra stjerne - men jeg er stadigvæk skeptisk over for at handle her igen.

Hej Amanda,

Vi har dags dato refunderet forsendelsesgebyret på din bestilling. Vi har i øvrigt kommenteret sagen nedenfor.

Om den konkrete sag kan vi oplyse følgende:

1) Der har været en forsinkelse, som skyldes vores fejl, hvilket vi erkender.

2) Kunden er ikke blevet kontaktet af os, da vi først blev bekendt med forsinkelsen, da kunden retter skriftlig henvendelse til os via e-mail. Efter modtagelse af e-mailen fra kunden blev sagen straks undersøgt nærmere. Henvendelsen fra kunden blev herefter besvaret via e-mail 33 minutter efter modtagelsen. Kunder er altid meget velkomne til at kontakte os via e-mail eller telefon, hvis de har spørgsmål til ordre, produkter eller andet.

3) Mht. levering med og uden omdeling er det muligt på vores hjemmeside at tilvælge omdeling, når ordren afgives. Dette blev ikke gjort i det konkrete tilfælde. Begge forsendelsesmetoder koster p.t. 45 kr. for kunden. Årsagen til at ikke alle forsendelser sendes med omdeling er, at nogle kunder foretrækker at få leveret uden omdeling. At nogle kunder foretrækker at få leveret uden omdeling skyldes, at det er en hurtigere løsning, hvis de ikke er hjemme i dagtimerne. Hvis kunden ikke er hjemme, når postbuddet kommer, vil pakken først kunne afhentes den efterfølgende dag på posthuset. Hvis pakken i stedet sendes uden omdeling, kan pakken afhentes samme dag på posthuset.

4) Mht. trackingnummer har proceduren været, at Post Danmark fremsendte trackingnummeret direkte til kunden. Post Danmark kan fremsende trackingnummer på enten e-mail og/eller sms. Disse valg skal dog tilvælges på hjemmesiden, når ordren afgives. Efterfølgende har vi ændret denne procedure, så trackingnummeret fremsendes direkte fra os, når varen er afsendt.

Michael Weber

Amadeus PC Details