Amagerbilland reviews

Amagerbilland reviews

5.9

Elendig service og en firmapolitik der er på grænsen til direkte fup....

Fik tilbud på min 6 år gamle Kia Ceed på 90.000,- da jeg ville købe en ny Chevrolet Cruize. Efter at alle papirer var underskrevet og jeg havde afleveret min Kia Ceed til forhandleren(som samtidig er den administrerende direktør..) Saqib Mustafa og var kørt hjem med min nye Chevrolet, fik jeg 1½ måned senere en rykker fra Finansieringsselskabet, da jeg jo havde opsagt min forsikring på min Kia. Jeg undrede mig meget og kontaktede mit finansieringsselskab og forklarede dem at jeg havde solgt min bil for længe siden til Saqib Mustafa fra Amager Billand.

De kunne kun sige at den stadig stod registreret i mit navn og at Amager Billand på ingen måde havde betalt de 90.000 som jeg havde på skrift at han ville give for min bil.

For at gøre en lang historie kort, var jeg nødt til at kontakte FDM og inddrage dem i sagen, da Saqib Mustafa selvfølgelig ikke var til at træffe overhovedet,, det være sig ved personlig henvendelse til Amager billand eller telefonisk. Og han ignorerede samtlige af mine mails.

Efter at FDM havde "truet" ham med konkursbegæring, kom der langt om længe skred i tingene og sagen blev afsluttet, ca. 2 måneder efter at den var begyndt.

Den nedenståenden "anbefaling" med max stjerner, har jeg svært ved at tage seriøs, da manden ignorerer en, hvis man har penge tilgode..

Så, bilen er god men køb den IKKE hos Amager Billand... -Bare min mening.

Altid god service

Jeg har købt en ny Chevrolet Spark for 3 år siden hos Amager billand og de yder altid god service, har altid tid til at snakke hvis jeg har brug for det og har fair priser på tilbehør osv.

Amager Billand er et utroværdigt firma

Vi købte en Renault Grand Scenic ved Amager Billand sidste år. Men i annoncen her på Bilbasen var der skrevet en masse ekstra udstyr i bilen, som slet ikke var i den pågældende model i købte. Efterfølgende har vi ved hjælp af FDM; DAF og bil klagenævnet forsøgt at få Amager billand i tale, hvilket har været umuligt. Vi vandt vores klagesag ved bil klagenævnet men Amager Billand har valgt ikke at betale, trods en del skriftlige henvendelser fra FDM.

Amager Billand installerede også, mod betaling, en bakalarm i vores bil inden vi overtog den. Alarmen virker ikke efter hensigten- dette har vi også rettet henvendelse til flere gange, men vi bliver fuldstændig ignoreret.

Amager Billand ApS er fornylig under afvikling. Men der er oprettet et nyt firma i samme navnet Amager Billand A/S, men på Englandsvej 51 i stedet for tidligere Englandsvej 192 begge 2300 København S.
Hjemmesiden for de to firmaer er den samme og også kontakt informationer til firmaet.

Vi kan kun sige at alle skal holde sig fra Amager Billand – da de ikke behandler deres kunder efter normal forretningsetik.

Se flere klager over Amager Billand på www.dethitter.dk

Amager Billand ApS Details