Amager Blomster reviews

Amager Blomster reviews

9.5

super service

jeg er fuldt ud tilfreds med den service der er ydet i forbindelse med levering af en bestilt buket til en 100 årigs fødselsdag,

Glimrende, og så på en søndag!

Supertilfredse med blomsterne, og meget, meget tilfreds med billig udbringning på en søndag - det kunne vi ikke få hos f.eks. Interflora. Vi vil kigge hos Amager Blomster en anden gang.

Sara Mikkelsen

Reply from Amager Blomster

Kære Sara,

Tusinde tak fordi du har taget dig tid til at skrive en mail til os.

Vi er meget glade for, at vi har kunnet gøre både dig og din søn glad i går, søndag. Jeg vil straks lade de rosende ord gå videre til personalet i butikken, for jeg ved at det gør dem stolte og tilfredse, når de får en flot bedømmelse. For god ordens skyld lægger jeg også dette svar op på Trustpilot…

Lars Christiansen

Supergod service

Bor i Aalborg, skulle sende blomster til en bisættelse på Amager, hvilket foregik på bedste måde.

Tak, perfekt.

Flot buket, alt som aftalt.

100% tilfredshed

100% tilfredshed

Fremragende!

Bestilte en bukett på nettsiden kl 18.30 en fredag kveld. Den ble levert litt over kl 19 på Hotel Nimb i København sentrum. Fantastisk!
Jeg fikk også epost om at den var levert.

Det hele fungerede perfekt

Det var så nemt. Gå ind på hjemmesiden, finde den buket man bedst kunne lide og hvornår man gerne vil have den bragt ud.
Jeg så billede af buketten da den var kommet frem og den passede perfekt til forventningen. Super service. Nemt og i orden.

Perfekt udført og leveret

Meget smukt udført buket

Topkvalitet og ekstrem service

Brugte lang tid lørdag, på at finde en blomsterhandler på nettet, som ville bringe en buket ud dagen efter, nemlig søndag. Og buketten var også en positiv overraskelse, meget flot og lækkert sammensat.

Nemt og hurtigt

Dejligt at kunne give blomster til et familiemedlem, selvom vedkommende har fødselsdag på en søndag og bor i en anden landsdel.

Hurtig og enkelt!

Flotte blomster til en god pris!

Rigtig flot buket

Det var let at bestille og et fint udvalg. Det jeg så på billedet var meget tæt på det jeg faktisk fik. Det eneste jeg kunne ønske mig som et plus var en mail/sms efter blomsten var afleveret. Trods dette kunne jeg sagtens finde på at bruge det igen. Jeg synes jeg fik lidt mere for pengene end hos interflora.

Reply from Amager Blomster

Kære Rune,

Tusinde tak for den fine anmeldelse.

Vi hører, og ser, heldigvis rigtig tit, at vores buketter ligner det der er bestilt, og det er helt bevidst, for vi synes nemlig, at det er sådan det bør og skal være.

Dit ønske om at få en bekræftelse på levering er noget vi har hørt mange gange før, og vi har oven i købet lovet at se på sagen. I næste uge (om alt går vel) lægger vi om til en ny side, der ligner den gamle temmelig meget, men som blandt mange andre forbedringer, netop giver mulighed for, at udsende en bekræftelse på leveringen. Det er et eksempel på, at det nytter noget at ønske sig noget mere, når du handler hos Amager Blomster. At det så kostede en stjerne, må vi tage i stiv arm...

Med venlig hilsen,

Lars Christiansen

Det fungerer bare

Jeg havde lidt problemer med at bestille på nettet. Fejl 40 gætter jeg på. De ringede tilbage og det blev klaret. Super søde og servicemindede.

alt var fint

Alt vat fint og den blev leveret som aftalt

super behandling

skulle bestille en mor barn buket kunne ikke rigtig finde ud af at bestille på nettet jeg blev guidet men havde stadig problemer blev så ringet op og hjulpet efter følgende havde jeg glemt at skrive afsender blev ringet op igen og de udfyldte kortet for os tusind tak for hjælpen
hilsen bent

Smuk kistepynt til min mors bisættelse

Amager Bloster leverede en rigtig smuk kistepynt til min mors bisættelse. Den var med til at gøre højtideligheden god, og min mor vil have være særdeles godt tilfreds med blomsterdekorationen.

DET DUR

Som altid super betjening - rart og godt

Super smuk krans!

Meget meget smuk og gennemført knas til begravelse.
Smukt og over alle forventninger!!!

Amager Blomster - Siden 1921

Om Amager Blomster

Amager Blomster - Helt enkelt - Siden 1921. Send blomster billigt i København - Buketter leveres i dag. 7 dage om ugen - ingen deadline. Bestil på www.amagerblomster.dk

Visit Amager Blomster

Kontakt Amager Blomster