Amagerobrotaxi reviews

Amagerobrotaxi reviews

7.0

Tusind tak

Kære Amager Øbro.

Jeg ville bare lige sige tusind tak for taxituren her til formiddag! Jeg havde løbet rundt efter busser i 20 min (stoppestedet var blevet flyttet pga vejarbejde) og var så sent på den, at jeg med min app tilkaldte Amager Øbro taxi. Jeg var med vogn 2187 og chaufførens store erfaring og overblik fik mig igennem byen i myldretiden og gjorde, at jeg nåede mit tog og kunne komme på et vigtigt kursus. Godt, at jeg kunne komme med jer! Det er ikke første - og helt sikkert ikke sidste - gang, I har reddet min dag!

Aldrig Amager-Øbro

Lufthaven - Rådhuspladsen - 300 kr.
men så fik jeg da også set turen rundt på Amager med Bella Centret og Lossepladsvej. Man kunne også have kørt ad Strandvejen - så var det blevet det halve.
Det bedste ved historien er at de synes det er helt fint hos Amager-Øbro på den måde. Det er værd at huske. Hvis du skal sælge dem noget - så tag endelig dobbelt pris. Det er de helt fornøjet med.

Flinke Chauffører

Jeg har brugt selvskabet to gange til at komme til dyrlæge med en lille hund, og begge gange har chaufførerne været ufattelig flinke og hyggelige at snakke med. Kan anbefale.

Fantastisk! Men mangler gps

Mit fortrukne taxa selskab, det er helt sikkert! Jeg har kun oplevet at i er kommet hurtigt, og har haft flinke chauffører. Dog er der en ting som jeg næsten ALTID oplever, at chaufføren vil ha' at man guider frem til destinationen, hvis man betaler en i mine øjne ikke helt billig pris for at komme frem og tilbage er det også kun retfærdigt at chaufføren bruger bilens gps, og ikke forventer at kunden er gps.

Derudover, super selskab!

Normalt ville noget så simpelt som en taxatur ikke give en anmeldelse, men...

En taxatur for mig er typisk forbundet med alcohol og at man ikke gider at tage offentlig transport hjem, for det vil tage for lang tid, så normalt ligger jeg måske ikke så meget mærke til turen.

Denne gang var dog anderledes, det er koldt og der er sne på vejene, det er som man kunne have forventet sidst i Januar i danmark, alligevel sker der følgende:

Vi kørte sent om aftenen, taxaen der samler os op har sommerdæk på, hvilket betyder to ting, det ene at der køres meget langsomt (fornuftig nok eftersom at der ikke kan manureres så godt i sne), men også at chaufføren er ved at kører ind i en helle på midten af vejen fordi der er glat og han ikke kan bremse, så han ender næsten ovre i den anden vejbane før der bliver bremset.

Det vil jeg mene er for dårligt, altså at man sender en vogn på gaden sidst i januar i Danmark hvor man ved det er koldt og der er risiko for sne og glatte veje.
Ihvertfald hvis vognen har sommerdæk på og med meget stor sandsynlighed ikke kan styrer korrekt.

Is Amagerobrotaxi your company?

Amager-Øbro Taxi Details

BYENS TAXI - Taxiobestilling 32 51 51 51.

Visit Amagerobrotaxi

We live here: Vægtergangen 32 A