Amazing Living reviews

Amazing Living reviews

8.6

Super god og hurtig service :)

Jeg har nu modtaget lamperne, og de er endnu smukkere end jeg troede :) Tusind tak for rigtig god og hurtig service. :)

Sikken service.

Maria og Carsten er fantastiske. Og jeg vil helt sikkert købe der igen. Pia

Fantastisk service leveret af ærligt, reelt, hurtigt og imødekommende firma.

Det er ikke første gang jeg handler her og det er HELT SIKKERT heller ikke sidste gang. Sjældent har jeg oplevet så god service, indlevelse og hjælpsomhed: jeg føler næsten at de er til for mig - og kun mig. Og sådan har det været hver gang!

Jeg har absolut ingen forbehold og vil til enhver tid anbefale amazingliving.dk til alle og enhver.

Hvad skal jeg dog finde på at købe hos dem næste gang?
Udvalget mangler ikke – det er kun et spørgsmål om at prioritere i hvilken rækkefølge det skal købes…… og naturligvis at få overbevist familien om at piv-lækkert indbo er vigtigere end mad og almindelig husholdning ;)

Nemt, praktisk og god 😄

Super Service

Eminent service - og levering!!! Varer i topklasse.
Absolut anbefalelsesværdig..

Hurtig ekspedition og en fin vare. Tak for det.

Meget fin vare og hurtig ekspedition. Tak.

God oplevelse!

Super fin service

Elendig kunde service..

Kjøpte en XL Tine K lampe, da jeg åpnet pakken var hele skjerme brukket og alle spliene sto ut, så lampen var helt ubrukelig. Jeg fikk ikke retunert den eller pengene tilbake for hun visste ikke om det var post dks feil eller post norges. oppi det hele så mente hun at jeg ikke skulle tatt i mot pakken av posten, men siden jeg da ikke er synsk så kunne ikke jeg vite at hele lampen var ødelagt. Så om dere norske skal handle der, så vær obs på at blir noen ødelagt under sending så lar hun deg ikke retunere varen eller får en ny... Dette har jeg aldri vært borti før med noen andre butikker. Så lampen til 2000,- var bare å kaste rett i søppla..

Väldigt nöjd kund.

Jag är jätte glad med den servis jag fick hos. Min mail blev svarat inom kort tid på trevligt sätt. Tamburmajoren är så himla fin, den var i Stockholm exakt en vecka efter min beställning. Jag kommer utan tvekan att handla hos er igen samt rekommendera er till vänner. Tusen tack.

Super god service og fantastisk hjælpsomhed

Første gang jeg har handlet med Amazing Living, men kan kun anbefales til andre. Super sød ejer, som var meget hjælpsom for, at finde netop de varer jeg var interesseret i, samt tilbehør til de allerede bestilte varer, som jeg ikke kunne se fandtes på hjemmesiden. Nemt med afhentning, alt stod pakket og parat til afhentning, og vi slap for porto. Jeg vender helt sikkert tilbage - Tak for det!

God service.

Min ordre var gået i stykker, da jeg fik den og det var højst sandsynligt sket under transporten, da det var en større genstand. Jeg ringede til Amazing Living og fik uden problemer tilsendt en ny. Og leveringen var hurtig, havde pakken to dage efter jeg havde bestilt.

Hurtig Levering - Perfekte vare - Super Service

Bestilte en aften og 2 dage senere modtog jeg mine vare, de var pakket pænt og forsvarligt ind, og det bedste de levede 110% op til mine forventninger, både på kvalitet og udseende.
Skøn butik, som jeg har anbefalet til flere af mine venner og familie.
I kan roligt regne med at i har mig jævnligt som kunde i fremtiden.
Venligst Charlotte

GOD SERVICE; HURTIG LEVERING

Rigtig god service, og hurtig levering. Blev ringet op dagen efter jeg havde tastet bestillingen, pga. en af varerne var udsolgt og udgået.. Og det var blot til info.
De er meget rare og venlige og handler der helt sikkert igen!

Fin, venlig service og fair priser.

Selvom varen ikke var på lager fulgte de fint op med status.

Fantastisk

Der blev ringet til mig i et tvivl spørgsmål, det er prisværdigt

Positiv oplevelse .

De har et bredt udvalg af varer i forskellige stilarter. Så kig forbi og lad dig friste :)

Super fin service

Ved forespørgsel på nogle lamper fik vi rigtig god service og hjælp til bud på alternativer. Vi fik vores varer hurtigt, nemt og uden problemer.

Intet mindre end fantastisk service

Jeg brokker mig bestemt ikke når jeg pludselig bliver ringet op og virksomheden spørger om de ikke skal komme og levere det til min adresse i stedet - fordi de lige er i nærheden alligevel og for at sikre at postvæsentet ikke får ødelagt dem. Og heller ikke når der pludselig ligger en lille 'bonusgave' ved de andre ting :)

Super ærligt og reelt firma.

Jeg købte 2 skindtæpper som net-køb, da jeg modtog dem var det ikke det jeg havde forventet. Jeg ringede til Amazing Living, talte med en meget forstående dame (Dorte) og der var ingen problemer med returnering af tæpperne, jeg blev hjulpet igennem det hele. Det var en dejlig oplevelse at sende retur uden problemer. Det er ikke hverdagskost.
Skal også siges at jeg bestilte den ene dag og næste dag modtog jeg pakken. Og det gik lige så hurtigt med at føre pengene tilbage.
Dorte fandt også et andet firma til mig, der handlede med skindtæpper. Super service.

god kommunikation og hurtig levering

Oplevede en god kommunikation og service. Fik varerne hurtigt leveret efter bestilling.

Amazing Living Details

Køb smukt brugskunst, franske møbler, lamper eller knager til boligen. Vi har online salg af brugskunst i vores flotte online netshop, hvor du finder det smukkeste brugskunst.

Visit Amazing Living

Call us on: +45 50714104