Amazon reviewed by

Horsens, DK

kundeservice så det basker!

jeg har købt meget over amazon de seneste par år lige fra reperations kits til iphone til headsets. de er billige og de er til tiden hver gang! og nogen gange lidt før. deres kundeservice må være en af de bedste! jeg købte et street by 50 i februar 2013 som jeg har været ekstrem glad for indtil idag hvor det gik i stykker den højre side stoppede med at virke meget pludselig og skrev straks til amazons kundeservice og forklarede min situation og der var intet de skrev med det samme det skulle jeg ikke tænke på og jeg kunne selv bestemme om jeg ville have pengene retur eller om jeg ville have et nyt og jeg bestemte mig for at få et nyt og han skrev self. det sender vi til dig og du har det hjemme ved dig imellem torsdag den torsdag den 28. og torsdag den 5. og jeg skulle bare sende det gamle tilbage til dem så snart jeg havde muligheden for det og han sendte en bekræftigelse til mig MED DET SAMME sammen med et forsendelses pre paid papir som jeg bare skulle sætte på kassen alt i alt et ekstremt kunde minded firma med nok det største udvalg i verdenen og jeg vil helt klart blive ved med at købe fra tusinde tak til amazon!