Amino reviews

Amino reviews

7.5

Fedt iværksættersite

Mange inspirerende brugere. Glad for at bruge sitet i ny og næ.

Forrygende iværksætterforum

Der er masser af guldkorn for kommende eller nye iværksættere, og de fleste kan lære noget på www.amino.dk.

Var godt, er blevet skidt

Har været godt, er nu fyldt med for mange useriøse brugere

Kanon

Amino er virkelig et super initiativ. Jeg er selv gået fra fuldtidsansat til fuldtidsiværksætter, og det har været med en rigtig stor hjælp fra Amino.

Amino er med andre ord rigtig god for folk der ønsker at starte firma. Men når man så er startet og har fået noget erfaring, så bliver der mindre og mindre hjælp at hente fra Amino.

5 Stjerner

Iværksætter-portalen Amino, er stedet hvor danske iværksættere og selvstændige erhvervsdrivende mødes. Amino blev stiftet i foråret 2005 af iværksætteren Martin Thorborg.

Amino besøges hver måned af mere end 130.000 forskellige forretningsfolk (Og nej, det er ikke de samme der kommer flere gange, de er forskellige), der ser på mere end 2 millioner sider.

Siden kan simpelt hen ikke undgås hvis du er iværksætter eller bare ønsker at købe/sælge en virksomhed.

ok resource men kun for nogen

Amino er desværre gået fra at være seriøst til at være et sted hvor teenagere udveksler ideer om deres affiliate sites.

Iværksættersite NR 1. Uundværligt for nystartede iværksættere

Er meget begejstret for Amino.dk.

Amino er en virkelig fantastisk iværksætterportal. Har selv haft stor gavn af tips og rådgivning fra de mange dedikerede selvstændige, der gratis øser ud af deres viden til stor hjælp for rigtigt mange nystartede iværksættere.
Stor tak til folkene bag Amino.dk for Danmarks sejeste portal.

Super forum

Amino er et super iværksætter forum som også sagtens kan bruges selv om man ikke er iværksætter.
Folk er generelt hjælpsomme.

Amino 5 stjerner.

Jeg har som Amino Plus abonnement stor glæde at dette forum. Amino har sparet mig for mange penge i form af de mange råd og gratis vejledninger jeg i gennem tiden har modtaget.

Jeg bruger dagligt Amino og bruger sitet til at netværke med andre iværksættere og vil ikke undvære det for enhver pris.

Man kan tydligt se at Amino bærer præg af professionalisme og de udvikler hele tiden med nye features til gavn for os brugere.

Amino -Keep up the good work.

Frank Rasmussen
www.auktionssiden.dk

Danmarks iværksætter portal!

Amino er rigtig fedt, måde til at få og give rådgivning g evt. få hjælp!

gebyr

syntes det er synd at det er blevet så dyrt at sætte til salg derinde det ødelægger den oprindelig ide.

Uundværeligt for iværksættere

Overskriften siger det hele, jeg bruger det rigtigt meget og er aldrig blevet skuffet :o)

Det eneste sted for iværksættere

Ja... overskriften siger det hele... man kan bruge timer på amino.dk og helt glemme sin virksomhed... der er SÅ meget brugbart info.

Fantastisk sted med uvurderlig hjælp og viden

Jeg ved ikke hvad jeg skulle have gjort uden al den viden og erfaring jeg har fået ved at følge med på Amino. Når jeg selv har stillet spørgsmål derinde, har jeg også fået gratis professionel hjælp i løbet af nul komma fem.

Jeg sender tit Amino en taknemmelig tanke, da jeg selv mener jeg står langt stærkere mht at starte virksomhed efter at have lært ting jeg ikke anede var relevant. Hvis jeg skulle fravælge et sted på nettet blev det ikke Amino.

Fint site

Amino er et rigtig godt sted at hente informationer. Samtidigt er det også et rigtig godt sted at hente hjælp, og nærmere bestemt direkte evalueringer af dit arbejde, site, m.m. Kritikken er lige på og hård, hvis man ikke kan klare mosten, hvor folk siger deres mening uden videre, skal man ikke spørge til. Sådan er Aminos brugere nu engang; bund ærlige.

Stor hjælp til iværksættere !

Har tit hentet hjælp fra Amino.dk

Virkeligt et brugbart forum !

Fin side der giver en håndsrækning

For dig der overvejer egen virksomhed - kommer du et stykke nærmere her i et fint debat forum

En rigtig god side

Det er en rigtig god side, som jeg tit benytter.

Man kan stilles alverdens spørgsmål og få kvalificeret svar inden for få timer.

Finno

Rigtig godt site der hjælper med den træge virksomhedsopstart.

Spændende debatforum

Jeg synes Amino er et fedt debatforum, hvis man er iværksætter eller har sin egen netbutik.
Hvis man har nogle spørgsmål, så er der altid en masse brugere derinde, der er søde til give en et nyttigt svar samt en masse tips og tricks.
Kan anbefales til alle der har en lille eller stor iværksætterdrøm i maven samt til dem, der allerede er iværksættere.

Is Amino your company?

www.amino.dk Details

Iværksætter og selvstændig erhvervsdrivende mødes på Amino for at udveksle erfaringer om iværksætteri

Visit Amino