Amitech reviews

Amitech reviews

3.3

Svarer ikke på mail

Elendig service. De gider ikke engang svarer på mails, selv når man blot vil spørge om noget. Det gør, at man ikke engang tør købe deres produkter. Syn, da firmaet tidligere var et meget dygtig til, at svarer, når man skrev til dem.

24" 390B lever ikke op til forventninger

Har for godt 3 uger siden, købt et 24" led tv med dvd og dlna. På papiret super tv til prisen, men det lever ikke op til forventningerne.

Tv'et kan det de siger, men basale ting som at skifte kanal eller navigere rundt i menuen er grotesk langsomt. Jeg skrev en mail dagen efter til dem og de svarede med "Menuen er desværre ikke den hurtigste i den model". Efterfølgende opdaterede firmwaren, men det hjalp kun en lille smule.
Tilgengæld mister den de digitale kanaler og flytter rundt på dem. Man kan heller ikke manuelt opsætte en digital kanal. Dvs når nogle kanaler forsvinder skal man lave en ny søgning og starte helt forfra.

Så min konklusion er at, de under demissionerer deres tv hardware og har åbenbart fatale fejl i softwaren, til et ellers lækkert fjernsyn.

God handel

Rigtig god kunde service, både på mail og i telefonen.
Skal man handle danske produkter så er det deres man skal købe, det er noget der virker og ikke som så meget andet kineser bras :-)

ELENDIGT

Bestilte en Bluetooth højtaler - Modtog en Auto mail - men udover dette ingen reaktion på en lagervare - Aflyste ordren efter 8 dage og bestilte samme vare hos Wupti, der leverede dagen efter med morgenposten

Ingen kundeservice overhovedet

Vi købte en NAS-server, der ifølge dokumentationen på hjemmesiden understøttede diske på op til 1,5 TB, så sådan en købte vi også (andetsteds). Vi kunne så overhovedet ikke få NAS-serveren til at finde disken, og trods utallige opkald til kundeservice (til 5 kr. i minuttet), så blev telefonen aldrig taget.
Til sidst forsøgte vi så med en mindre disk, som serveren så godt kunne finde, men så skal man altså ikke skrive, at diske op til 1,5 TB understøttes!

Mistænkeliggjort, og ignoreret

Jeg har købt 2 Amitech 19" TV 19L322W hvid DVB-T/DVD.
Efter 1 år og 3 måneder vil det ene pludselige ikke tænde, fra standby lyser dioden kortvarigt grønt og derefter slukker det helt.
Jeg kontakter Amitech Support, med min problem beskrivelse og får af vide at da fejlen ikke har været der fra starten er jeg ikke berettiget til reperation/erstatining.
På trods af at de afviser at tage TV'et ind og undersøge om det virkelig er tilfældet.

Nu har jeg indsendt en klage til Forbrugerklagenævnet, da det ikke kan være meningen at man kun kan forvente at et TV virker i 1 år og 3 måneder.

Hvis det går i stykker er du prisgivet!

Købte en HDD optager som efter 3/4 år fik problemer med bundkortet. Hos Amitech/Rosenmeier var der intet andet at hente (efter ugevis af ventetid / rykkere) end et træk på skulderne og et tilbud om at jeg kunne betale dem for at få det lavet.

Leveringstid på 1 mnd.

Hvilket var 14 dage mere end der stod ved bestilling. En anden vare på bestillinger faldt med 200 kr. i de sidste 14 dage. Jeg kom dog til at betale prisen fra bestillings tidspunktet og ikke fra forsendelses dagen. Kunne godt ha brugt de 200 kr. her op til jul. Fotorammen bruger over halvdelen(8W) af den støm den bruger tænd(13W), i standby. Uha sagde nogen CO2

Dækker falsk markedsføring ind under virksomhedsovertagelse

Vi købte et nyt TV hos Amitech i efteråret 2008, da det havde integreret digital modtager i TVet, og skulle være "klar til de nye kanaler fra efteråret 2009". Desværre viste det sig at det ikke var klar til det nye digitale signal. Den problemstilling har de ikke været uenige i hos salgsafdelingen ved Amitech (efer vi sendte deres eget salgsmateriale til dem, hvor det fremgår at de har lovet TVet klar til det nye signal), men de vil ikke gøre noget ved det, da Amitech blev solgt til Rosenmeier i sommeren 2009. Ærgerlig oplevelse, som gør at vi ikke vil binde an med et Amitech produkt en anden gang.

Internetradio fra Amitech

For et år siden købte jeg en Amitech Internetradio, og samtidig købte jeg et tilsvarende produkt af et andet mærke et andet sted. Det drejer sig om et helt nyt produkt og første generation (18.000 radio-stationer).
Amitech Internetradio'en spiller hver dag og virker helt efter bogen - konkurrenten's blev defekt efter ca. 3mdr. og har ligget på værksted siden.

Har ventet 6 måneder på et skærmkort bliiver holdt hen med snak

Har ventet 6 måneder på et skærmkort bliiver holdt hen med snak

Jysk når det er bedst

Har købt tv hos dem. Super vejledning inden køb. På et tidpunkt opstod et problem med skærmen. Jeg kørte ud med den, og de klarede den mens jeg ventede. Top nice serivce også. Kan kun anbefale dem.

gode produkter

handler gerne med amitech, god service og gode produkter, eneste minus er at priser ikke altid er blandt de billige

Gode produkter og fremragende service

Har købt to LCD fladskærme og et HomeCenter Living hos Amitech og er meget tilfreds med det hele. Den ene skærm er med indbygget DVD-drev, som efter ca. ½ år stod af. I stedet for at skulle sende en 26" skærm til Jylland (bor i KBH), spurgte jeg support om ikke de blot kunne sende et nyt drev, så kunne jeg selv skrue bag-panelet af skærmen og sætte det nye drev i. Jeg havde drevet dagen efter og det tog mig ca. 25 min at skifte det. Bevares ting går i stykker, specielt når de er lavet i Asien, men mange andre producenter ville havde krævet, at jeg sendte hele skærmen afsted, med de fragtomkostninger det ville indebære! Hos Amitech support var dette ikke et krav, de var faktisk mere opsatte på at jeg som kunde fik den service jeg selv mente var bedst. Godt gået. Vil varmt anbefale dem til venner og bekendte.

Super venligt personale ved rådgivning inden køb

Jeg undersøgte markedet i lang tid inden jeg købte et Medie Center, og jeg fik virkelig god rådgivning over telefonen ved Amitech.
Jeg kan klart anbefale firmaet til andre.

Super GPS 821

Jeg har netop fået en Amitech GPS821. Den er supernem at bruge. Der er en lille "kom godt i gang" brochure med, så man er fri for at læse en stor tung manual inden man kan bruge den. En ekstra gevinst er Bluetooth delen, nu kan jeg pludselig snakke håndfrit i min mobil. Højttaleren er meget tydelig. Jeg har modellen med TMC og det fungerer fint.

Super HomeCenter Living

Deres HomeCenter Living spiller max, alt installeret og opsat på forhånd. Støjniveau var ikke opgivet på deres hjemmeside, kan kun svagt høres ved brug.
Lækre online tjenester integreret i Media Center.

Fantastisk hjemmeside

Amitech har en meget overskuelig hjemmeside.

Specielt deres support hjemmeside er fremragende.
Jeg ville sende mit tv ind til reparation fordi jeg troede at det var defekt. Men deres support hjemmeside fortalte mig at den fejl jeg ville sende tv´et til reparation for, skyldtes en forkert brog af mit tv.
Jeg fik en overskuelig beskrivelse af hvordan jeg selv kunne løse problemet og slap for at skulle sende mit tv ind, og undvære det i flere dage.
Der er mange producenter der er ligeglade med kunderne når først de har fået solgt deres produkt, men Amitech har virkelig en kanon god after-sale support.

Is Amitech your company?

Amitech Danmark A/S Details

Online salg af fladskærms TV, hifi og udstyr til det digitale hjem.

Visit Amitech

We live here: Møgelhøj 8