AN Anlaeg reviews

AN Anlaeg reviews

7.4

Kompetent, behagelig og fleksibelt

Jeg har lige brugt A. N. Anlæg til opførelse af en støttemur i haven. Udover en god initial kontakt, så var det bare dejligt at opleve en kompetent og behagelig mand (Nikolaj), som kom og hjalp os en hel dag.

Jeg står tilbage med et flot resultat, en god kundeoplevelse og en klar anbefaling til andre, som har brug for hjælp i til anægsarbejde i haven.

5 stjerner.

Is AN Anlaeg your company?

A. N. Anlæg Details

Visit AN Anlaeg