AN Tv reviews

AN Tv reviews

Very low
2.3

Vanvittigt

Det er vildt, at det skal være så svært og dyrt at skifte til en anden leverandør af tv og internet! og prisstigningerne er jo vanvittige.. på 5 år er prisen på pakke 1 steget fra 50 kr til 149 kr.

Udmeld dig så hurtigt som muligt

Der har tidligere kørt sager rettens vej, hvor det er blevet afgjort at man ikke uden videre kan indgå en lejekontrakt aftale der involverer en tredjepart (som denne "antenneforening") uden beskrivelse af aftalevilkår, og derfor kan du frit nægte at anerkende de såkaldte kollektivt indgåede aftalevilkår, også selvom du har indgået en lejekontrakt med din udlejer.

Skynd dig at kom ud af skidtet, skynd dig at meld dig ud, og få alle du kender til ligeledes at melde sig ud, hvis du nu engang sidder i fælden. Det er kun ved passivt at acceptere disse "foreninger" at de kan fastholde deres kunder, så skynd dig at gør modstand.

Husk også at siden dette firma ikke anvender emailadresser, at send skriftlige sager afsted. Få alting på skrift, og hvis de er urimelige, så stævn dem.

Bryd monopolet

Jeg vil gentage hvad andre har sagt.

Såfremt man er så (u)heldig at bo i Aalborg, er man som lejer bundet til at vælge AN-TV. Det er monopol, og det er uretfærdigt. Uanset om man har tv eller ej, er man tvunget, gennem lejerforerningerne, at have den lille TV-pakke hos AN-TV. Det koster 149 kr. pr. måned, og det bliver kun dyrere.

Hvor er forbrugerombudsmanden i denne sag?!

Fuldstændigt langt ude koncept.

Det kan da ikke være rigtigt, at man uden at være blevet informeret, er bundet til AN-TV? Jeg har fået en regning på næsten 900 kr, godt nok med 450 kr. i rabat (?). Jeg ejer ikke engang et fjernsyn, og ligepludselig får jeg så en regning ind a døren..

Jeg forstår bare ikke hvorfor at man SKAL være bundet fra starten? Det kan da umuligt være lovligt. Jeg har så tjekket med min ejerforening, og de siger at man ikke er bunden til Stofa. Hvorfor helvede er man så tilmeldt fra starten?

Jeg skal nok personligt sørge for, at INGEN i min familie eller omgangskreds bliver kunder hos Telia. Magen til skodprodukt og som tidligere nævnt marfia koncept! Uff de burde skamme sig.

Prisstigninger

Prisstigninger og bondefangeri.

DYRT OG UACCEPTABELT!

Umuligt at opsige og alt for DYRT! Giv os et alternativ i Aalborg!

AN.TV S BONDEFANGERI.

Hold dig langt væk fra AN-TV hvis du kan, flytter du til en lejlighed hvor der er installeret AN-TV / STOFANET af udlejer så er du fanget og må betale for mindst den såkaldte lille TV pakke selvom du ikke ønsker denne.
Idag hvor der findes langt billigere og bedre udbyder både af Tv kanaler og internet er det væsentlig billigere at skrotte AN-TV/STOFANET.
Til almen orientering har jeg skiftet til nye udbyder og får stort set det samme til halv pris desuagtet at jeg fortsat skal betale til AN.TV/ STOFANET.
Inden også du bliver BONDEFANGET så undersøg pris/kvalitet Hos andre udbyder.

Dyrt!!!!

Dyrt og umulig at komme af med

Grove Metoder

AN-TV levere et produkt mange tilsyneladende ikke er interesseret i, derfor nægter de deres kunde at opsige. Dette er møghamrende irriterende, når man ikke ser fjernsyn.

Et tip til alle, hvis man alligevel gerne vil ud af deres klør er at man ikke betaler regningerne. Når de så lukker ens forbindelse, betaler man dem så. Hvorefter man ikke høre fra dem mere, indtil man har betalt et ”genåbnings gebyr” :-)

Vanvittige priser

Mafia lign. metoder - du er bundet til en elendig pakke til en alt for høj pris. OG så får man ikke engang 3+ HD med frit digitalt som ved stort set alle andre tv selskaber.

De tager røven på folk - man skal så absolut ikke skruples ved selv at fifle med boksen; havde de sat prisen ordenligt havde jeg som studerende ikke gjort dét!

ANTV-aka the goodfather of Aalborg

Hvorfor betale 109,- kr. pr. måned for AN-TV ~ ”Stofa”. Fordi det ikke er muligt at opsige ens Pakke 1 fra AN-TV. Arrogante medarbejdere hos ”Stofa” fortæller gang på gang at det ikke er muligt at få lukket ens ”Stofa”. ANTV ejer Aalborg.........magen til mafia lignede metoder

lort

Vi er stavnsbundet til deres lort pga. en kollektiv aftale, hvor ingen læste det med småt. HVORDAN KOMMER MAN UD AF LORTET?

Papirclips eller 89,- kr. pr. måned… 1086,-pr. år

Hvorfor betale 89,- kr. pr. måned for AN-TV ~ ”Stofa”, når nu det kan løses med en papirclips. Fordi det ikke er muligt at opsige ens Pakke 1 fra AN-TV. Arrogante medarbejdere hos ”Stofa” fortæller gang på gang at det ikke er muligt at få lukket ens ”Stofa” eftersom der i tidernes morgen ’1991’, kollektivt blev etableret ”Stofa” på ejendommen med 10 ejerlejligheder. For at komme ud af aftalen skal samtlige i opgangen opsige ”Stofa” ’Gratis’ for derefter de resterende 9 lejligheder igen skal oprette sig som kunde hos Stofa særskilt. Pris 9x6.137,00 kr. = 55.233,00 kr. LATTERLIGT.

Efter at sendenettet i DK blev digitaliseret i 2009, er det blevet muligt at modtage TV2 og DR’s kanaler vha. blot en papirclips som antenne i de større danske byer hvor ”Stofa” ’operere’. ”Stofa” mistede sit arrangement til at drive antenneforening med Pakke 1, så derfor opfandt ”Stofa” TV3 i pakke 1 og hævede prisen med 1,- kr. ekstra pr. dag til 79,- kr. pr. måned (i dag 89,- kr. pr. måned). Det vil så sige at vi som har Pakke 1 hos ”Stofa” betaler 1086,- kr. om året for blot TV3. Hvis man overvejer at skifte til anden udbyder, skal man altså stadig betale 1086,- kr. ekstra om året for at have TV3. Man slipper ikke.

På an-tv.dk er der hverken abonnementsbetingelser eller muligheden for at opsige dem. HVAD GØR MAN FOR AT SLIPPE FOR STOFA…

For dyrt.!

Store prisstigninger uden advarsel og flytter total rundt på kanalerne, hvilket giver store problemer for de kunder som ikke kan finde ud af at indstille kanalerne igen.

Gælder mig til at se en anden udbyder i Aalborg

Is AN Tv your company?

Aalborg-Nørresundby Antenneforening Details

Med næsten 50.000 medlemmer er AN-TV en af Danmarks største brugerejede og brugerstyrede antenneforeninger.

Visit AN Tv

We live here: Nørregade 27