Andelsboligpris reviews

Andelsboligpris reviews

9.6

Hurtig, hjælpsom og grundig forklaring.

Det tog under 2 dage fra rapporten blev bestilt til den var færdig, og efterfølgende blev denne gennemgået grundigt over telefonen. De komplicerede regnskabs-metoder blev også forklaret på en simpel og forståelig metode, på et niveau, hvor alle kan være med.

Gennemarbejdet analyse, med efterfølgende rådgivning af hovedpunkter.

Bad dem om at ringe mig op en torsdag formiddag og samme dag sendte jeg nødvendige materialer til dem. Dagen efter modtog jeg er rigtig fin analyse som vi herefter gennemgik pr. telefon.
Jeg har efterfølgende haft enkelte spørgsmål som jeg kvit og frit har kunne fået afklaret inden for ganske kort tid.
Anbefaler det helt sikkert til utrygge købere som skal arbejde inden for et budget, da denne var halv pris af hvad en normal boligadvokat i hovedstaden tager i salær.

Gør det nemmere at beslutte sig for at købe

Jeg har brugt andelsboligpris til at vurdere økonomien omkring forskellige lejligheder. Det gjorde mig helt sikker på, hvilken en jeg skulle vælge - og at jeg gjorde et godt køb.

Henrik er meget kompetent og forstår de dilemmaer man kan side i når man skal til at købe en bolig.
Det skal også fremhæves at deres vurdering laves hurtigt - hvilket er vigtigt når man vil have fat i de gode lejligheder!

De gav præcis den service de lovede!

I forbindelse med køb af en andelsbolig havde jeg brug for hurtig og kompetent hjælp til at vurdere økonomien i en andelsboligforening.

Her kom andelsboligpris.dk ind i billedet med præcis den hjælp, som jeg havde brug for. Få dage efter at jeg havde taget kontakt til dem, fremsendte de en meget grundig og pædagogisk gennemgang af andelsforeningens økonomi.

Jeg kan varmt anbefale andelsboligpris.dk til alle, som står overfor at skulle købe andelsbolig.

Bedste rådgivning nogensinde!!! KLAR ANBEFALING!

Vi har netop købt ny andel, og skulle bruge en analyse af foreningen økonomiske stand og prissætningen.

Aldrig har jeg oplevet, eller hørt om andre, der har fået så professionel og opsøgende service. Vi fik tilmed mulighed til at få vendt den endelige købsaftale, da den var lidt speciel.

Under hele forløbet, har vi fået respons med det samme, og er blevet ringet op løbende, for at høre om alt var i orden, og om vi havde tvivlsspørgsmål til den skriftlige analyse og rådgivning.

Det var altså et HELT købsforløb vi fik hjælp i, ikke en enkelt analyse.

Det er en service-model som advokater generelt nok slet ikke forstår, men det er helt fantastisk betryggende.

Vi tøver ikke det mindste med at anbefale....tværtimod!!!

Fyldestgørende Analyse

I forbindelse med køb af andelsbolig kontaktede jeg Andelsboligpris.dk for, at lave en analyse på andelsforeningen og købsaftalen.

Jeg modtog en yderest gennemarbejdet rapport, som i detaljer beskrev foreningen på godt og ondt. Når man står i en købssituation, hvor ejendomsmægler bare gerne vil sælge en bolig og banken bare gerne vil låne penge, giver en gennemarbejdet uafhængig analyse en afklaring, som man eller ikke ville kunne få.
Andelsboligpris.dk uddybede deres analyse med en grundig telefonisk gennemgang af analysen.

Eneste meget lille minus var, at man skiftevist var i kontant med henholdsvis Henrik og Brian. Begge var dog meget professionelle.

Superdetaljeret!

Jeg fik en meget udførlig rapport tilbage efter at have sendt andelspapirerne til Andelsboligpris.dk. Det var uhyre gennemarbejdet, mine bedste anbefalinger!

Kan klart anbefale andelsboligpris.dk

Jeg var helt ny på boligmarkedet, men jeg fik forklaret tingene så det var forståeligt. Henrik gennemgik rapporten med mig, og jeg fik besvaret alle mine spørgsmål.

Det var en virkelig hurtig og professionel service, som resulteret i at jeg købte boligen.

Jeg kan klart anbefale dem til andre.

Professionel Rådgivning

Dejlig at kunne benytte en dygtig rådgivning, ved køb af min Andelsbolig alle pengene værd. Bruger dem igen, hvis det bliver aktuelt.

God, grundig og tålmodig rådgivning.

Vi har nu købt andelsbolig efter rigtig rådgivning.
andelsboligpris.dk var meget systematiske og fandt frem til en ret stor ting, som vi skulle tage stilling til. Noget som bankerne ikke havde fundet.

Vi valgte alligevel at købe boligen. Og det var efter mange og lange samtaler med dem. De viste altid tålmodighed - og det er rart at diskutere med nogen der har forstand på området uden at have interesse i om vi købte eller ej.

Hurtigt, professionelt, kombetent rådgivning

Jeg skulle købe en andelslejlighed på Amager og jeg er selv uddannet revisor og har mange års erfaringer med regnskaber og noget jura, men med rapporten på de 9 sider i hånden fik jeg en rigtig god mavefornemmelse med hensyn til min investering. Jeg vidste dermed også at prisen jeg betalte var i orden.
Jeg valgte også at få rådgivning vedr. kontrakten og dette har tjent sig ind flere gange. Først blev det opdaget at min bank havde taget fejl vedr. en nuværende tinglyst gæld og dermed sparede jeg ca. 7.000 kr. og sælger opfyldte ikke aftalen med at dække udgifter til ulovlige installationer og med Brian Mogensens hjælp, kunne jeg få al den sparing jeg behøvede og dermed var jeg vidende om mine rettigheder i den givne situation. Jeg har kun roser til overs for Henrik og Brians arbejde, så jeg vil virkelig anbefale at få dem ind over så man har en god ekstern partner til at rådgive en i en så vigtig beslutning.

God personlig kontakt.

Man kan spørge om alt, og ligeså dumt man vil. Det er trygt og rart.
Derudover er det rart at man kan komme i kontakt med dem på næste alle tider af døgnet, hvis man lige har et spørgsmål der brænder

Detaljeret gennemgang af forening og andel, kan klart anbefales

* Flot stykke arbejde mht. den rapport der er udarbejdet.

* Rapporten er et staerkt vaerktoej naar man overvejer at koebe.

* De var hurtige, bestilte analyse tors aften og havde den man aften.

* De er gode til at ringe hvis information mangler, istedet for at spille tiden med mails frem og tilbage.

* Selvom rapporten i sig selv er til at forstaa saa var gennemgangen over tlf. ogsaa fremragende, alle mine spg. blev afklaret.

* Det er mit indtryk at de er godt inde i hele andelsmarkedet.

Du skal ikke forvente at faa et "koeb"/"koeb ikke" svar (medmindre det selvfoelgelig er et super godt/daarligt koeb). Du skal forvente en detaljeret gennemgang af foreningen og andelen som goer dig selv bedre i stand til at sige "koeb"/"koeb ikke".

Fantastisk god rådgivning.

To gange har min søn været ved at købe en andelslejlighed. Men efter at Henrik Grave begge gange lavede en grundig analyse fulgt op af lange uddybende samtaler, valgte vi ikke at købe. Tredje gang nøjedes vi med en grundig mundtlig gennemgang og blev sikre på, at det var et godt køb, som min søn i dag er lykkelig for at han ventede på.
Jeg giver Andelboligpris min varmeste anbefaling.

Per Nymand Olsen

Bedste service ever!!!

Jeg var ude og lede efter nogen som kunne gennemse materialet på en andelsbolig jeg var igang med at købe og at jeg så kom til at vælge andelsboligpris.dk var det bedste jeg kunne have gjort! Efter de havde gennemset andelsforeningens papirer fandt de hurtigt ud af, at det nye tag som andelsforeningen gennem et banklån ville installere, ville presse andelsforeningens værdi ned med omkring 60.000 DKK.
Efter en snak med mægleren, sælgeren, andelsforeningen og selve administrator, som alle ikke havde tænkt på det men så gav mig ret i at andelsboligpris.dk havde ret, fik jeg presset prisen næsten med hele det beløb som andelen ville falde til i næste år.
Uden andelspris.dl havde jeg brugt mange flere penge på min andel og tabt endnu flere bare et år senere! Så at bruge dem som rådgiver var det bedste jeg kunne have gjort!
Desuden yder de en super god service! Jeg ringede sikkert 10 gange indenfor 2 dage fordi jeg nu også lige skulle være helt sikkert at jeg havde forstået det rigtigt og de forklarede det hver gang igen. De tilbød endda at jeg bare måtte ringe igen efter købet hvis der var spørgsmål.
Hvis i vil have en god service, en rådgiver som virkelig forstår andelsforeninger og vil have et ærligt svar på jere spørgsmål så ville jeg 100% anbefale andelsboligpris.dk!!

Hurtig og professionel service!

Utrolig hurtig og god service!
Vi havde kig på en andel, men var utroligt meget i tvivl om hvorvidt økonomien var god, og om prisen på andel var rimelig.
Ca. 24 timer efter at vi havde sendt Henrik alle de oplysninger han skulle bruge, havde vi en færdig rapport på foreningen og andelen.
Meget kompetent og forståelig gennemgang af rapport, så vi fik et fuldt overblik andelsforeningen - vi fik svar på alle vores spørgsmål.
Vi endte med ikke at købe andelen, da prisen var alt for høj - og vi undgik derfor at sidde med en andel vi sandsynligvis ikke kunne slippe af med igen.
Kan kun give mine varmeste anbefalinger til Andelsboligpris!

Hver en krone værd!

Jeg fik en kompetent, hurtig og venlig betjening, da jeg valgte at benytte andelboligpris.dk. Og jeg er ret overbevist om, at en enkelt oplysning, som jeg fik af Henrik, sparede mig ca. 50.000 kr., da jeg oplyste sælger om, at jeg var klar over dette forhold.

Jeg ville ikke turde købe en andelsbolig uden at benytte mig af den rådgivning, som andelboligpris.dk giver omkring andelsforeningens drift, de optagne lån m.v.

Hurtigt og kompetent rådgivning

Jeg har i to omgange været forbi andelsboligpris.dk for at få rådgivning ved andelskøb. I begge omgange fik jeg hurtig og kompetent rådgivning.
I første omgang havde jeg fundet en leljighed som levede op til mine krav men jeg ville gerne have 100 % uafhængig rådgivning inden jeg traf en beslutning om køb. Analysen viste, at foreningen på nogle områder driftsmæssigt ikke var drevet optimalt og, at den var prissat for højt. Derfor var anbefalingen, at forhandle kraftigt om prisen, hvilket ikke var muligt. Ikke desto mindre kunne jeg have gjort en dårlig handel hvis jeg ikke havde kontaktet Henrik.
Da jeg så fandt en lejlighed kontaktede jeg igen Henrik og analysen samt gennemgåelse af købsaftalen var mere positiv og jeg endte med at købe lejligheden. Jeg ville ikke tøve med at kontakte andelsboligpris.dk ved køb/salg af bolig så de får de varmeste anbefalinger herfra:)

Gode råd er ikke dyre

Jeg troede egentligt bare jeg skulle have tjekket en købsaftale, da jeg vidste at jeg var på vej ind i en sund forening. Henrik fik mig alligevel overtalt mig til at få et grundig analyse af foreningen og andelen - og hurra for det!

Indenfor 24 timer fik jeg en grundig analyse af foreningen og andelen og en meget grundig opfølgning på telefon - og vi valgte heldigvis at trække os fra et køb der over årerne ville vise sig at være en overordentlig dyr forretning. Havde vi ikke købt analysen havde vi fået en rigtig grim overraskelse på et senere tidspunkt så pengene var godt givet ud.

Du får en saglig og grundig hjælp til en rimelig pris og med en forståelse for at andelsboligkøbere i øjeblikket har rigtigt travlt. Styrken ligger i den hurtige og personlige service og den uddybende telefonsamtale - mens rapporten med fordel kunne struktureres lidt enklere og mere letforståeligt.

Yderst professionel, overraskende hurtig og dybt engageret

Anmeldelse fra Tanja via Miks facebookprofil;

Jeg har været i kontakt med andelsboligpris.dk to gang i forbindelse med køb af andelsbolig. Begge gange har jeg oplevet kontakten som yderst professionel og overraskende hurtig. Første køb blev ikke til noget. Anden gang var der bonus og jeg brugte andelsboligpris både til gennemgang og vurdering af andelsboligen samt foreningen og til gennemgang af købsaftalen. Efter at sagen var afsluttet viste det sig imidlertid at der var en uoverenstemmelse mellem prisen i købsaftalen og overdragelsesaftalen. Ejendomsmægleren havde lavet en regnefejl og ville faktisk ikke vedstå den. Jeg kontaktede straks Henrik Grave fra andelsboligpris.dk og vendte sagen med ham. Henrik forsikrede mig om at jeg havde det juridiske på min side. Herefter oplevede jeg at stå endnu stærkere i forhold til at få ejendomsmægler til at dække regnefejlen på 25.000. Efter pres fra både administrator, sælger og jeg som køber har ejendomsmægler endelig accepteret at dække regnefejlen.

Så herfra lyder et af hjertet tak for en fantastisk rådgivning, opbakning og absolut hurtig sagsbehandling. Jeg anbefaler på det varmeste andelsboligpris.dk til enhver ejendomshandel.

Andelsboligpris Details

Andelsbolig rådgivning, analyse af andel, køberrådgivning, sælgerrådgivning, sammenligning af andelsbolig og ejerbolig, uvildig rådgivning

Visit Andelsboligpris

Property Counseling