Andogsø reviews

Andogsø reviews

7.9

hurtig levering

Jeg har i dag modtaget 2 par futter til min søn. Og må sige jeg er ovenud tilfreds med handlen! Det tog kun et par dage fra jeg havde bestilt til jeg modtog dem, og det er virkelig nogle lækre futter knægten har fået.

Lænkre futter

Lækre personlige skindfutter syet efter mine egne anvisninger. Det tager lige knap 3 uger fra bestilling til levering. Fin service

Super god netbutik

Super service, og lækre lækre futter

Is Andogsø your company?

And & Sø Details