Android reviews

Android reviews

4.8

Android: arrogant tavshed

Jeg har en Nexus 7, 32 GB, 3 G.
Den har fungeret fint - også med at gå på nettet via sim-kort - indtil for 14 - 21 dage siden.
Pludselig
virkede simkortfunktionen ikke. Kan ikke komme på nettet via simkort.
Overvejede at sende tabletten til Proshop, hvor jeg havde købt den, men kviede mig, da de muligvis - som telefonisk nævnt - ville resette den; og dermed slette mine mange aps. Gik på nettet med problemet, som viste sig at være ret kendt: at efter opgradering fra jellybean 4.2 til 4.3 virker simkortmuligheden ikke. En opringning til Asus support bekræftede problemet med opgraderingen. Jeg fik to muligheder: at vente på en ny opgradering, hvor problemet ville blive løst eller at nedgradere til 4.2. Opgraderingen kan tage op til en måned!
Hvorfor pokker meddeler android ikke dette til os brugere?! Vi kan så bruge en masse tid på at finde forklaringen eller sende tabletten via reklamation til købsstedet
og dermed undvære den i længere tid.
Elendig service, der svækker tilliden til Android

jelly bean destroys samsung note 10.1!!!

Jelly bean has destroyed my tablet samsung note 10.1 it makes the internet crash all the time!! It kepps saying internet has stopped and android.process has stopped!!!!!!!
Why dont they test the crap jelly bean before sending it out!
It is much slower now and good functions has disappeared :-( ,:-(

det er bare det bedste

man skal klart vælge friheden og android, der udvikles og det bliver bedre og bedre.

Great...

Alternative or should I say in pair with iOS and Ipad 2 with awesome apps that fit your everyday needs, and now even better with ICS 4.0

ottimo sistema operativo

utilizzo questo sistema operativo su tablet e telefono mobile e devo dire di essere rimasto particolarmente soddisfatto di questi prodotti...estremamente consigliato...A+++++++++++++

Nemt og brugervenligt...

Har haft en Android telefon i et år nu, og kan simpelthen ikke undvære den :)

Brugervenlig interface men store problemer andre steder

Pludselig forstår du de amerikanske statsledere der altid beklager sig over manglende telefonnumre til europæiske ledere, for har du bare forsøgt en enkelt gan at komme i kontakt med Android Market føler du disillusioneret og vred.

Interface er fantastisk, download simplt, købsproces virker. Desværre virker retrpolitik ikke, og hvad gør man når penge trækkes to gange eller andre fejl sker. Det er umuligt at finde kontaktoplysninger, der er en mase hjælpesider, med relevant info, men desværre ikke korrekt info. Jeg har nu prøvet at købe både defekt app, forsøgt at returnere app, at klage over forkert pris. Desværre uden held.Herved adskiller biksen sig ikke fra itunes, men man føler sig alligevel ganske hjælpeløs som forbruger. Især når beløbene er så små at hurtig mister overskuddet til at æmpe for at klage.

Vidunderlige verden

Android er jeg bare vild med, både styresystem (af den nyere slags), market m.m. Det er så dejligt behageligt at arbejde med som bruger.

Jeg synes det er nemmere at finde relevante apps via market end det er med æblet. Plus at jeg har en fornemmelse af, at der er nogle flere danske apps via market end hos æblet. Dertil er det fedt, at man som bruger kan være med til at videreudvikle de forskellige apps igennem ens feedback.

nemt og sikkert

Det er nemt og sikkert og handle her, når man først har lavet sin google konto, (oprettet en g-mail) så køre det bare, betaling og refundering hvis man fortryder virker perfect.

... ?

...
Jeg ville så gerne have noget ind på min htc desire hd samt børnenes htc wildfire

måske forstår jeg ikke det android market ordentligt

har lavet en google konto

har fået barcode scanner ind

men hjælp ... hva' gør jeg eller gør forkert ?

.apk har jeg fundet udenom anroid få steder blandt andet barcode scanner, mario bros, pac man

men noget gør jeg jo obvious galt

btw - kun tilsluttet wi-fi endnu ... er det problemet ?

Nemt og sikkert

Det er nemt og sikkert at købe apps via android market. Betaling sker gennem googles checkout. Der er også mulighed for at fortryde et køb. Du finder market i din Android mobil/tablet

Is Android your company?

Visit Android