Aniel reviews

Aniel reviews

8.4

Dejlig butik

Gode varer og super betjening.

Uovertruffen

Uovertruffen i økologisk hudpleje, der opbygger, er mild og aldrig skader huden..
især vild med golden magic olien, den slår alle cremer (men da man ikke kan gå rundt i dagtimerne med olien, er jeres sommer/vintercreme det bedste alternativ, da den er baseret på det samme..). Og især jeres theer, de må afprøves nærmere for i ved hvad i taler om.. jeg bruger altid Susanne Melchiorsens egen serie, også fordi det er så indlysende at hele jeres koncept er ren kvalitet... tak for jeres eksistens !

Fantastisk service

Vi har købt det meste hos Aniel, alle ting var på lager og levret hurtigt efter. Intet at klage over - samt butikken varmt kan anbefales til andre.

Det er ikke sidste gang vi handler der!

Bragende kvalitet - strålende service

JEg kan ikke skrive særligt meget andet end at jeg er ovenud tilfreds med den service jeg har fået fra Aniel.dk. Leveret dagen efter bestilling. Pakket ind med de nydeligste hvid fjer i snor. Og så skal vi ikke glemme kvaliteten af produkterne. Der er jo tale om giftfri beklædning og legetøj til de allerkæreste og allermindste.
Jeg kan kun varmt anbefale at handle på Aniel.dk

Ikke igen

Pengene for mit indkøb blev trukket før varerne blev tilsendt. En af varerne blev sågar først leveret en måned efter jeg havde betalt. Bortset fra denne meget dårlige service, som endda er i strid med reglerne for nethandel, var varerne fine.

Tovtrækkeri og over en måneds ventetid

Jeg blev for nylig mor til en dejlig dreng, og min søster, havde i barselsgave, været i Aniel og købe en fin lille strikket vest, til 348 kr. Jeg prøvede den på min søn, og den var for stor, så vi ventede et stykke tid med at bruge den. I mellemtiden, blev den lagt i en pose, i skuffen. Da jeg så senere, tog den frem, og min søn fik den på, passede den fint. Min søster kom forbi og så det, men blev så opmærksom på et hul, bagpå ryggen. Vesten blev taget af, og jeg lagde den i en pose, og gik ned til damen, i Aniel.

Hun kiggede på den, og meddelte at hun ville sende den til sin strikkedame. Senere fik jeg en sms, i ikke særlig blid tone, om at tråden var revet over, og at det ville koste mig at få den lavet. Jeg forklarede at da min søn ikke engang kunne trille om på siden selv, men faktisk kun kunne bevæge arme og ben, kunne jeg ikke se hvordan det kunne være vores skyld. Måske en maske var gået op, eller et stykke garn var blevet forlænget, eller andet. Han havde haft den på, halvanden gang...

Nå, men hun ville undersøge sagen.

Over en måned (!!!), er gået. Jeg har skrevet frem og tilbage med [navn]/Aniel, og hun meddelte enda på et tidspunkt, at hun jo ikke kunne gøre for at det tog så lang tid. Beskederne var fulde af udråbstegn, og ikke særlig venlig tone. Jeg skrev jeg ikke var tilfreds med den tid det havde taget, og at jeg ærlig talt ikke ville købe noget igen, med den lange leveringstid hvis der skulle være fejl på varen. Hun svarede at der jo ved 10.000 tilfredse kunder, nok var en utlfreds, og det var hun da ked af var mig, men jeg kunne få en vest i str. 2 år, istedet.... Øh...min søn er 5 måneder, så hvad skulle jeg bruge den til.

Tilsidst gave jeg hende min søsters nummer, og i dag har min søster så hentet vesten. Om den passer min søn, ved jeg ikke. Tror den er for lille nu. Hullet er blevet repareret med venstre arm, i mørke, og man kan tydeligt se hvor hullet har været, selv om Aniel skrev at "den har været svær at lave".

Jeg vil ikke anbefale nogen at købe tøj hos Aniel. Æv.

Skøn butik, hjemmeside og service

Aniel er et fantastisk sted at handle til baby/børn. Kvaliteten på deres produkter er virkelig super - økologisk/naturlig og super lækkert. Butikken er i sig selv en oplevelse og servicen er nærværende og i top. Ejeren af butikken har en omfattende viden om sine produkter og brugen af dem og man bliver altid mødt med et smil og et glimt i øjet. På hjemmesiden finder man alle de basisvarer man kan ønske dig og mere til. Jeg anbefaler Aniel til alle.

Lækre varer og høj faglighed

Vi er rigtig glade for, at Aniel.dk findes, og vil til hver en tid anbefale deres varer og fantastiske service til andre.

:-)

Super service, hhurtig levering og flot indpakning, helt perfekt;)

Is Aniel your company?

Aniel Details

Aniel - baby og børnetøj i rene økologiske naturvarer. Pædagogisk rigtigt trælegetøj, tilbehør til mor og baby i ammeprioden.Til kvalitets og miljø beviste forældre. Butikken hvor økologi, kvalitet og god service er i højsæde

Visit Aniel