Anjashobby reviews

Anjashobby reviews

7.9

Lang tid for levering

Jeg bestilte ting under et udsalg hos Anjas hobby, desværre gik der en uges tid før jeg modtog mine varer, synes det lang tid at vente på sine ting, men de kom fint pakket ind og alt var der som det skulle :)

2 x i orden :-)

Har shoppet der 2 gange, og begge gange kommer varen hurtigt og det er den forventede vare, der fint lever op til beskrivelsen på hjemmesiden.

Der er ikke meget at sige, udover at det er bare i orden.

Hurtig levering, og god service.

Skøn butik til de kreative

Jeg kan kun sige godt om anjashobby.dk.

Både netbutikken og den fysiske butik er skønne, med rigtig meget af det som en kreativ sjæl kan begære.

Jo, og en god service får man gratis oven i købet.... Det er da bare super!!!

Skøn butik

Anjas hobby er et rent slaraffenland for os kort folk. Hun har simpelt hen alt hvad hjertet begærer og såmænd også alle de ting vi ikke ved at vi ikke kan leve foruden.
Man får en super god betjening - Anja er udadvendt og meget glad for at vise frem og give gode ideer. Og man får sin bestilling hurtigt og nogle gange også med en personlig hilsen.
Jeg kan kun anbefale Anjas Hobby til alle.

Fantastisk service

Jeg har handlet hos Anja de sidste 6-7 år, mest i butikken.
Hun er meget hjælpsom, også over for os der skal have det ind med kniv og gaffel :-)
Jeg skal helst se, hvordan man bruge de mange spændende ting der findes inden for denne verden og da er Anja altid klar til at vise det.
Kun roserne ord herfra

De giver den bedste service og er rigtig søde

Jeg fik mine bestilte varer rigtig hurtigt og, på Fredericia messen hjalp de mig rigtig meget med alle mine spørgsmål. De havde nogle super workshops, som oveni købet var gratis. Har efterfølgende bestilt fra hjemmesiden, som de kan varmt anbefales.

Man kan også hente en masse god inspiration på deres blog.

Hyggelig butik med god service

Hvis man skal handle hobbykram er anjas hobby det perfekte sted... hun har et kæme udvalg og hvad hun ikke har skaffer hun hjem (om muligt). god og hurtig service.

Perfekt service

Anja leverer altid lynhurtigt, yder en super service, og med sin venlige og rare føler man sig yderst godt behandlet

Altid imødekommende og super service.

Jeg har handlet hos Anjashobby mange gange, både over nettet og i den fysiske butik. En butik med et altid spændende udvalg.
Hver eneste gang har jeg fået den bedste service, og Anja er altid imødekommende og behjælpelig med at finde frem til de helt rigtige varer og løsninger.

Rigtig skøn hobby butik.
Mange spændende ting, og mangler man noget bestemt, prøver Anja gerne at få det hjem til en.
Altid en super service.

Is Anjashobby your company?

www.anjashobby.dk Details

Lille forretning som sælger ting til kort lavning, scrapbooking og meget andet, samt små gave og brugskunst artikler.

Visit Anjashobby