Ankerliving reviews

Ankerliving reviews

9.1

God service og fine varer

Hurtig levering, og fint pakket ind. Er især begejstret over indpakningen, da jeg kun havde købt en nedsat vare. Meget fin service!
Kan varmt anbefales.

Perfekt som altid!!!

Bestilte onsdag - modtog torsdag den lækreste bluse fra Graumann.
Havde forinden forespørgsler vedr. str., de blev besvaret indenfor 5 min., hvor er det bare top service. Der er heller aldrig bad feeling, når noget skal returneres. Kan virkelig anbefales :-)))

Fantastisk webshop!

Lækkert design, kvalitetsvarer og den sødeste indehaver! Føles altid lidt som at få en gave, når man modtager pakker fra Ankerliving og servicen er virkelig høj. Kan kun anbefales på det varmeste!!

Hurtig levering og fine varer! Desværre måtte jeg returnere to kjoler, da de ikke passede. Sendte retur mandag og pengene stod på min konto onsdag - det kalder jeg super service! Handler meget gerne her igen :)

Imponerende hurtigt

Jeg bestilte mine varer igår kl.15.11 og modtog pakken idag kl.9.40. Alle varerne er som forventet og jeg handler gerne her igen :-)

super fin handel

hurtig ekspedition og god service. virkeligt en handel der er foregået til UG, kan varmt anbefale virksomheden og handler gerne igen!

Fino butik

Jeg har handlet flere gange hos Ankerliving, og er tilfreds hver gang. Super fine ting og god service!
Og så er det super hyggeligt at der gerne har været en lille bitte børne-ting med, når man har handlet lidt af deres tøj til børn.
Kan varmt anbefales :)

Skønne varer og super service !

Har handlet flere gange hos Ankerliving, og altid været rigtig tilfreds, både med varer og kundeservice.
Der er altid super hurtig levering. Skønt !
Kan varmt anbefale denne web shop

De bedste hilsener
Anna Carina

Fint udvalg i nyt dansk design

Jeg købte porcelænsgreb fra den danske keramiker Anne Black. Hurtig levering og fine varer fra ankerliving.dk

Hurtlig levering

Bestillingen foregik uden problemer og der var hurtig levering. Butikken har gratis gaveindpakning.
Lækker lille chokolade og håndskrevet kort fra butikken til mig giver den 5. stjerne.

Perfekt!

Har lige modtaget de flotteste pakker med børnetøj, rigtig lækkert pakket ind og super kvalitet.. tak for god råd og vejledning! :)

Super site og service.

Jeg shopper meget online og denne netbutik er blandt mine absolut foretrukne. Udvalget er stort og eksklusivt både til mig selv, mit barn og min bolig og servicen er altid i top.

Nem og hurtig levering

Købte en fødselsdagsgave til min kone og fik den pakket ind hos butikken. Hurtig levering og fin indpakning, så at sige konen blev glad og så kan det kun være 5 stjerner.

En unik butik

Jeg besøger tit Anker living en insperende butik med gode mærker i en læker kvalitet jeg har købt tøj, børnetøj, interiøre og har altid været meget tilfreds.
Service, levering og indpakningen er i top.
Jeg har kun gode oplevelser ved at handle hos Ankerliving.dk
Kerry Olsen.

En butik i særklasse

En internet butik jeg altid vender tilbage til, er Ankerliving. En butik hvor kvalitet er i højsæde og hvor servicen er i top. Der er et bredt sortiment som ikke går igen hos andre internetbutikker. Så søger du varer, der er unikke og af høj kvalitet samt god service og hurtig levering, vil jeg uden tvivl anbefale Ankerliving.
Trine

Fed hjemmeside med mange spændende og anderledes varer.

Jeg har købt både tøj, børnetøj og interiør i denne butik og været meget tilfreds. Varerne kommer i løbet af et par dage, flot pakket ind og altid i perfekt stand.
Hvis der har været behov for at bytte til en anden størrelse, har der aldrig været problemer. Generelt skøn service og spændende hjemmeside, der altid er et klik værd. Line

Altid spændende butik.

En spændende butik man tit besøger, en rigtig god service og hurtig levering.
Gode mærker og ingen "stangvarer." Fin gaveindpakning.

www.ankerliving.dk Details

Visit Ankerliving