AnnetteAsmus.dk reviews

AnnetteAsmus.dk reviews

8.1

Varerne er i fin kvalitet og leveringen foregik super hurtigt.
Varerne er pakket rigtigt godt ind, hvilket er et stort plus når det er Postdanmark der levere :-)
Det kan varmt anbefales at handle hos AnnetteAsmus :-)

Uden tvivl nr 1 i service

Mine forældre har fået stor konkurrence i nusseri her :) har aldrig i mit liv følt mig så vigtig som kunde før jeg handlede her... handler aldrig andre steder hvis det er muligt at købe det hos annetteasmus.dk
Hvis nogle siger andet forstår jeg det virkelig ikke...
Bestilte noget der lige var solgt til anden side og i stedet for at skrive at det ikke var på lager fik hun det sendt fra en partner så jeg fik det samme tid..
Hun tjekke også op på min ordre da der var størrelse forskel på de smykker jeg havde bestilt.

Mange tak for alt annetteasmus.dk

Hurtigt levering

Hurtig levering godt opfølgning på mail med oplysning om hvornår det blev leveret. Lille gave med i pakken, en dejlig overraskelse og meget personlig behandling.
Kan kun anbefales.

AnnetteAsmus.dk Details

Bolig og livsstils webshop med et bredt udvalg, hvor høj personlig betjening er i service, stort vareudvalg til både børn og voksne, modetøj, accessories og brugskunst/gaveartikler, gode priser, danske leverandører. Vi har også accessories til brude og deres brudepiger. Vi arbejder løbende på nye og spændende varer i shoppen. Altid frisk for en god dialog med kunden. Flotte gaveindpakninger

Visit AnnetteAsmus.dk

Call us on: +45 2896 7027