Antbuyit reviews

Antbuyit reviews

3.6

Worst internet company ever!

No communication at all.
I ordered a Sidebyside refrigerator 27 of December 2012 and got an order confirmation directly. After that nothing has happened. I have sent 2 emails asking about delivery time, no response. I also tried several times to call, two signals and then disconnected. They have no communication at all.
31 of Januari I sent an order cancellation in all the ways it is possible to contact them, no response this time either.
Don´t understand how they can be in business. They clame to be e - marked which should guarantee safe shopping but that is a lie, they are not.

Dårlig kommunikation

Fik i julegave en kaffemaskine. Efter et par måneder skallede belægningen af varmelegemet. Jeg forsøgte forgæves at kontakte firmaet. Først efter indblanden af en jurist fra e-mærket, var der kontakt. Jeg sendte kaffemaskinen retur. Der er nu gået over en måned og jeg har intet hørt. Selv juristen har forsøgt.
Hold jer fra det sted - det er fusk, og der er ikke styr på noget!

Why are they allowed to have a business?

Amazingly dishonest people.

Two and a half month have passed and they have not delivered the goods. I have also asked for return of money but it is not happening either. Never buy anything here, never transfer any money to them!

How can this company continue to being able to be registered as an e-trading company.

Stay far away from them

FUP FIRMA

Alt var perfekt indtil min vægt gik i stykker og jeg på deres anbefaling sendte den retur. Siden er der ikke sket noget. De svarer ikke på mails og tager ikke telefonen.

FUP FUP FUP - DE ER KUN UDE PÅ AT SNYDE FOLK.

Poor customer support, do they still exist?

We bought a Smeg Refrigerator from antbuyit, but when delivered, it was broken and the door hung on the wrong side (right hanged, but we specified left hanged door in the order).

After a few emails we were promised a new fridge, since they had trouble getting someone to repair it. Then nothing.

Unable to contact them by email and now impossible to contact by phone. Beware of this company.

Elendig reklamationsservice - måske?

Vi købte for 1 år siden en KitchenAid maskine hos Ant:buy:it, og fik i første omgang leveret en forkert farve. Det blev hurtigt byttet uden omkostninger for os - super service.

Der er nu opstået problemer, og efter vi har sendt den retur til firmaet har vi ikke hørt mere. Der svares ikke pr. email, og pr telefon fik vi at vide de ville ringe retur, hvilket ikke er sket.

Derfor får de kun 1 stjerne. HVIS tingene falder på plads, og der er en "undskyldning" for hvorfor det har trukket ud, vil jeg ændre denne anmeldelse, men indtil nu er det under al kritik...

Kan IKKE anbefale Ant Buy It... desværre

---------

Update:
Efter 3 måneder og indblanding fra E-mærkets jurister, fik jeg en ny maskine retur. Jeg fik ikke svar på mine henvendelser, kun dem hvor E-mærkets jurist var indblandet i. Ikke godt nok. Manglende information er nok det største minus i internethandel!

Godt klaret.

Har handlet hos antbuyit.com og vil ikke kunne sige at det har været en dårlig oplevelse. Levering tiden var ikke helt på toppen, men ellers intet i vejen.

Is Antbuyit your company?

Visit Antbuyit