Antikvariat reviews

8.5

Fed!!

Fed shop! jeg kan lide det1

Knappe dur !

Knappe vil altid være det første sted jeg leder efter en bog og jeg kan faktisk ikke huske hvornår jeg har været nødt til at gå andre steder hen.
Perfekt betjening - med humor endda :-)

Det bedste antikvariat i DK!

Jeg har handlet ved Knappe siden jeg var 14 år - i dag er jeg 23 og Knappe har aldrig skuffet mig, hverken hvad angår service, udvalg eller priser!

Fantastisk service!

Det er en helt utrolig god service. Bestilte en bog og spurgte om den kunne blive pakket ind og allerede to dage, modtager jeg bogen, flot pakket ind .
Det er bestemt ikke sidste gang jeg bestiller billige bøger i sådan god stand hos Knappes :-)

Handl trygt hos Knappe!

Jeg har handlet flere gange hos Knappe over nogle år og har aldrig fortrudt et køb.
Bøgerne, af hvilke der er et rigt udvalg, er i den stand som antikvariatet oplyser, og som modtager af de kære små, er det en fornøjelse at modtage bøger, som er så godt emballeret, at de kan klare Post Danmarks behandling! Og det siger jo ikke så lidt.
Jeg holder utroligt meget af min lokale postomdeler, men afskyr måden man behandler pakkerne på i sorteringen. Så at modtage en bog - uden mærker efter transporten - det er en glæde. Tak Knappe!

Holder hvad de lover

De sælger brugte bøger hvor tilstanden passer til beskrivelsen. De er billige, er hurtige fremme og godt pakket ind til transporten. Har handlet der flere gange og vil også gøre det fremover

Samlers drøm

Her findes ofte det man lige mangler og det er nemt og hurtigt at handle, bøgerne kommer godt indpakket med posten. Dog er priserne ikke i den lave ende.

Is Antikvariat your company?

Antikvariat Details

Knappes Antikvariat sælger gode brugte bøger til billige priser. Vi leverer bøgerne fra dag-til-dag og tager dem retur med et smil hvis du ikke er tilfreds!

Visit Antikvariat