Antocat reviews

Antocat reviews

4.6

DOWNRIGHT DIRTY BUSINESS

Hvis du gerne vil have en syg kat, så er chancerne store ved køb hos Antocat på Lisevej 20 i Odense. Vi fik vores kat herfra. Den viste sig at være resterne af et avlsrod, som Tom & Anna (Antocat) gerne ville tørre af på godtroende købere og samtidigt tjene gode penge på det. Ved købet var stamtavlen 'endnu ikke færdig', og det blev den aldrig. For, som med så mange andre katte hos Antocat, var der ingen stambog.
Vores killing var syg de første måneder efter vi havde købt ham. Han var flere gange på dyrhospitalet, men de kunne ikke finde noget som skulle være kommet udefra (parasitter, infektioner, mm.) Vi fik senere rede på at den søster, som vi havde set sammen med ham, var død efter 3 uger hos sin nye ejer. Vores kat fik dog lidt længere tid at leve i. Efter godt 2 år døde han så også. Helt uden forvarsel lagde han sig ned og gik i krampe, hvorefter han udåndede.

KAN IKKE ANBEFALES

Jeg lærte Antocat at kende nov/dec 2011. Jeg kan kort og godt sige, at de i allerhøjeste grad IKKE lever op til det man kan forvente sig af opdrættere.
3-1-2013 : Man kan nu se på Deres hjemmeside at de lukker deres opdræt ned. !!
16-1-2014: Opdrættet eksisterer ikke længere. Der er vundet 2 sager over dem i forbrugerklagenævnet, som det også fremgår af indlæg længere nede. Skulle Ann Betine (Anna) Larsen nogen sinde finde på at starte et opdræt op igen, hvilket jo i givet fald ville være under et andet katteri-navn, må jeg på det stærkeste advare mod hende.

Useriøst opdræt.

De snyder og bedrager folk.
Bruger katte til at snyde "katteelskere" økonomisk.
Usmageligt.

Super godt katteri:)

Jeg synes at det er et supergodt katteri, jeg har ingen problemer haft. Der har altid været gode råd og vejledning at få. I de 3 år jeg har kendt til Antocat,har der altid været gode råd og vejledning at hente.
Kattene er super kælne, og tillidsfulde, og har fantastiske klatre og legemuligheder, inde som ude. Min følelse er at det vægtes højt, at killingen får et godt og trygt hjem:)

Wery good place to get a kitten from!!

I bought a kitten from Anna*/ Antocat last year.

I had been looking for a wonderfull kitten for a long time - and I felt that this was the place that I wish to buy my kitten from.

When I got my kitten, I knew I had been right.....I have never had any problems with AntoCat as a breeder ore person.

I got the pedigree and the transfer together with the kitten.

The parrents of the kittens are check for HD + PKD and HCM....their cats all look health and happy. And the cats have great outdore runs.

Today - a year later we still have good communication and I would not have any problems buying from them once more...

Anina Kraka

Kan klart anbefales.

Jeg har på nuværende tidspunkt købt 2 kælekatte fra Anna og Thomas.
Startede med den ene for lidt over et år siden.. De var meget venligt og lyttede meget til hvad vi ønskede os af kat. Vi havde desværre lige mistet en vi havde fra en anden opdrætter:(
Havde en godt kontakt med dem og fik den infomation vi havde brug for ang. pleje m.m. Og der har ALDRIG været det mindste med denne kat.. :))
Den anden kom helt automatisk da den første mangler selv skab og når nu man har en godt kontakt og en god tone var vi ikke i tvivel om at den også skulle komme fra denne Opdrætter.
Kan slet ikke kende alt det de andre skriver.. Anna og Thomas har nogle meget sociale og sunde katte og er aldelses ikke AVLER men opdrætter med hjertet..

Har fået alt med til mine katte stamtavle - sundhedsbog - Pass

Sag i forbrugerklagenævnet nu vundet!

Jeg reserverede min kat, Leopold som jeg kaldte ham, midt i marts i år (2012) da han var 4 uger gammel. Jeg havde set ham gennem en annonce i Gul&Gratis og derigennem henvendt mig til Ann Larsen med henblik på at se ham. Efter første besøg hos Anna og Thomas, var jeg helt solgt i den lille stribede kat. Herefter betalte jeg et depositum på 2.250kr (halvdelen af købsprisen) med aftale om tilbagebetaling i tilfælde af, at katten blev syg eller døde. Jeg betalte over netbank, selvom de helst ville have pengene kontant.
Jeg var ude og besøge Leopold flere gange efterfølgende og blev selvfølgelig rigtig glad for ham. Jeg kunne næsten ikke vente med at få ham hjem og glædede mig utrolig meget. Ann virkede som en kompetent opdrætter og jeg havde stor tillid til hende.
Da tiden endelig kom og jeg skulle have ham hjem., (jeg havde gået og ventet to LANGE mdr. på den dejlige kat) blev Ann pludselig svær at komme i kontakt med. Da jeg endelig kom i kontakt med hende, et par dage inden Leopold kunne flytte hjemmefra, fortalte Ann at Leopold var syg og på pennecilin kur mod katte influenza, hvilket han skulle behandles med et par uger. Jeg undrede mig over at hun ikke havde henvendt sig til mig så snart den blev syg! Jeg gik med til at se tiden lidt an og håbede på, at det ikke udviklede sig til noget kronisk. Ann var, i de følgende uger, stadig svær at få kontakt med. En dag kontaktede hun mig, via SMS, og fortalte at Leopold stadig ikke var rask og at han nu oven i købet var blevet opereret mod en byld i halsen. Jeg ringede hende op, og hun tog telefonen denne gang. Ann sagde så at Leopolds fremtidsudsigter så dårlige ud og hun ville anbefale mig at finde en anden kat i stedet for og hun bad om mine kontooplysninger til at sætte mit depositum ind. Det gik jeg med til da jeg selvfølgelig heller ikke var interesseret i at købe en syg kat som i værste tilfælde skulle aflives.
Herefter gik der en måned hvor jeg, et par gange om ugen, måtte rykke for mine penge. Hver gang (når de altså svarede på min henvendelse) havde Ann og Thomas en ny undskyldning for ikke at kunne betale mig mit depositum tilbage (de havde ikke fået løn, uforudsete dyrlæge regninger o.s.v). Da jeg til sidst insisterede på at få mine penge, nægtede Ann mig det. Hun sagde at hun ikke havde tænkt sig at betale mig da JEG var sprunget fra købet(!!!).
De var nu gået fra at være søde og tillidsvækkende til ubehageligt grove. Da jeg på nettet advarede imod deres forretningsmetoder, fik jeg mange henvendelser fra folk der også var blevet snydt af Ann og Thomas.
Det har været et frygteligt forløb og jeg ville ønske jeg aldrig havde mødt disse mennesker. Desuden har det været utrolig hårdt at blive glad for en kat, miste den og så føle sig godt og grundigt snydt oven i købet
Jeg er nu gået videre med sagen til forbrugerklagenævnet og har ikke længere kontakt til Ann og Thomas. Jeg har efterfølgende fundet mig en anden skøn maine coon kat

Idag, november 2013, har jeg fået medhold i sagen mod Ann og hun skal betale mit depositum tilbage + sagsomkostninger til forbrugerklagenævnet. Så gik der lige 1/5 år med det.. men ret blev ret, det havde da bare været nemmere for alle hvis det havde været sådan til at starte med!

Ingen stjerner fra mig

Var nødt til at aflive min killing efter 5 uger pga. sygdom.
Antocat ville ikke erstatte den eller give penge tilbage.
Køber aldrig en killing der igen, og anbefaler ikke til andre.
Gik med sagen i forbrugerklagenævnet og vandt, men da Antocat ikke efterlevede kravet, tog jeg sagen for retten.
Så jeg har endelig, efter knap 2 år, fået mine penge tilbage.
Har i denne forbindelse hørt om mange der har problemer med Antocat.

Så hvis du synes du har penge du vil risikere IKKE at få godtgjort, i tilfælde af at din kat er (dødelig) syg - så køb da din kat ved Antocat - de giver ikke pengene tilbage (uden en lang og sej kamp).

KAN KUN ANBEFALES OG ER IHVERTFALD ET BESØG VÆRD!

Jeg har købt den dejligste og smukkeste sort tortie smoke hunkat ved Antocat.. Jeg har kun positivt at sige om både opdrætter, hjemmet og kattene.. Jeg var på besøg inden jeg skulle hente katten da det var vigtigt for opdrætter at se at vi passede sammen.. Der er styr på tingene og kattenes ve og vel er i højsæde.. Jeg har ingen problemer haft i forhold til stamtavle eller andre papirer på katten.. Jeg har jævnligt kontakt med opdrætter og kan ringe når som helst hvis jeg står med et spørgsmål både i forhold til min kat derfra og mine andre katte.. Opdrætter har hele vejen været ærlig og åben, og har der været noget er det blevet sagt.. Jeg ville ikke betænke mig et øjeblik ved at anskaffe mig en kat mere fra Antocat og håber at andre vil give dem en chance på trods af de problemer der har måtte være..
Med venlig hilsen Jeanette Dinesen

Visit Antocat