Anytimebrovst reviews

Anytimebrovst reviews

5.6

Priserne er rimelige, men det er sgu forkerte længder!!

Købte en masse ting fra hjemmesiden, og modtog dem hurtigt.

Dog var der et armbånd med 225,- som absolut ikke levede op til forventningerne!! Målene passede ikke, som de havde lovet, og der var skader på læderet, som armbåndet var lavet af.
Leder nu efter et nyt armbånd (denne gang af sølv og IKKE læder), og det bliver muligvis (desværre) samme hjemmeside, men de får det direkte retur i hovedet, hvis det ikke dur og lever op til forventningerne!!!

Men ellers, så er deres perler derinde sgu meget pæne :-P

Priserne er fine, men hvad hjælper det når alt andet ikke er??

Grundet min dårlige oplevelse, følger jeg mig næsten forpligtet til at advare/gøre andre brugere opmærksomme på, at det er ikke alt hvad der står på deres hjemmeside som passer!

Lige lidt om min oplevelse
Jeg skulle købe en ring, jeg afsendte derfor ordren til dem en søndag (selvfølgelig sker der jo ikke noget før om mandagen, det var jeg også klar over). Dagen efter ser jeg så at anytimebrovst har trukket pengende fra min konto, jeg tolker dette som et godt signal, og som at varen er blevet pakket og sendt (det er i hvert fald sådan det foregår andre steder på nettet). Men så efter tirsdagen ugen efter (9 dage efter bestillingen) får jeg så en mail som lyder på "Ringen kan desværre ikke leveres udsolgt/udgået.", det synes jeg personligt er alt for sent. Jeg ringer så til anytimebrovst for at høre hvad der er sket og fortæller at de har trukket pengende, jeg får så af vide at de ikke har trukket pengende og at jeg er forkert på den (min posteringsoversigt viser dog tydeligt at pengende er blevet trukket). Jeg hører så anytimebrovst om det er muligt at finde løsning, men det er anytimebrovst åbenbart ikke slet ikke for.
Der stod forresten på deres hjemmeside at produktet var en nyhed, det undrer mig derfor hvordan en nyhed kan udgå.

Super fed oplevelse hos Anytimebrovst

Jeg bestilte en sen søndag aften hos Anytimebrovst. Allerede tirsdag formiddag har jeg mine varer. Samtidig fik jeg 20% på det mærke jeg købte. Så jeg er ovenud tilfreds med siden.

Hurtig levering.

Har handlet hos "anytimebrovst.dk" flere gange og bortset fra sidste gang er leveringen gået hurtigt og de købte varer er bare helt ok.
Og så er der rabatten. Jo mere du køber jo mere rabat - samt fri forsendelse.

Is Anytimebrovst your company?

Anytimebrovst Details

Anytime Brovst - Brønderselv er en af danmarks førende butikker indenfor salg af Pandora og Troldekugler. webshoppen fører alle de nye modeller og selvfølgelig til de bedste priser.

Visit Anytimebrovst