Anytimedenmark reviews

Anytimedenmark reviews

8.1

Professionelt og helt uden dikkedarer

Jeg købte det dyreste ur forhandleren havde til salg og derfor åndede jeg lettet op da postbudet endelig ringede på. Men forhandleren skal have ros for at uret var pakket pænt og garantikortet var stemplet og underskrevet af Anytimedenmark, som jo er "Authorized Dealer".
Alt i alt er jeg tilfreds med handlen.

Professionel service

Som førstegangskøber hos Anytime var det med spænding mit nye ur blev bestilt, men de holder 100 %, hvad de lover. Der gik ikke mere end 40 minutter efter bestillingen var afgivet, førend kvitteringen for afsendelsen lå i min mail med sporingsnummer til Post Danmark. 2 dage senere kom uret.

Hurtig ekspedition

En god oplevelse at købe ur over nettet - hurtige svar fra kundeservice inden købet og hurtig levering efter ordren var lagt ind.
Eneste minus var, at uret (DKNY NY4651) var blankt "guld" og ikke mat, som jeg syntes, at billedet viste, men det er alt i alt en mindre detalje.
Jeg vil hel sikkert handle hos AnytimeDenmark igen!

Hurtig og hjælpsom kundeservice

Jeg havde et par spørgsmål i forbindelse køb af et Christina ur til min kæreste og det blev besvaret i løbet af 30 sekunder efter jeg havde skrevet spørgsmålet til kundeservice - bedre kan det ikke blive. Leveringen skete også som lovet - dagen efter jeg bestilte. Uret var pakket sikkert inde i papkassen og selve den hjerteformede æsken uret kom i var flot gaveindpakket. Alt i alt en dejlig handel.

Calvin klein ur til tiden

Bestilte et Calvin Klein ur tirsdag middag og havde det onsdag morgen, og endda indpakket. Så god service og hurtig levering. Kan kun anbefales

Visit Anytimedenmark