Apimani.dk reviews

Apimani.dk reviews

6.6

Dårlig service

Jeg har købt en kjole i marts som jeg returneret med det sammen men jeg fik aldrig mine penge retur. Jeg kan ikke få fat i firmaet - hverken per maill eller telefon. Hjemmesíden fungerer heller ikke. Er firmaet lukket?

Varen kom aldrig

Varen er aldrig dukket op efter 1½ måned.

Har flere gange forgæves prøvet at komme i kontakt med dem på den email de oplyser og det telefonnummer de oplyser i CVR-registret findes ikke.

....

Rigtig Lækker HjemmeSide!

Super online tøjside

Apimani's tøj er super fedt og god kvalitet!
Mit tøj var hurtigt fremme.
Jeg kan godt finde på at bestille tøj fra apimani igen!
Kan anbefales :-).

Virkelig god

Jeg har kun oplevet godt med dem, fint pakket ind og levret hurtigt :) ingen problemer

utilfredsstillende

Jeg er slet ikke tilfreds, jeg bestilte 2 kjoler, men har fået en helt andens bestilling. Jeg har derefter ledt efter deres telefon nr. for at kontakte dem, men kan slet ikke finde det - dette synes jeg er meget skuffende.
Ellers hurtig service, men hjælper ikke når man får det forkerte og at der så står at de tjekker det inden de sender det ud.

Super lækkert

Jeg fik en vild lækker kjole hjem på ingen tid, det bedste af det hele var at den kjole jeg bestilte var flotter da den kom hjem.
Jeg havde ikke troede at den kom hjem før en gang efter jeg havde været i sommerhus, men de her er virkelig hurtige.
Så brug dem virkelig, de har også en masse søde sommer kjoler.

Har altid været tilfreds. Hurtig levering.

Har altid været tilfreds med Apimani.dk.

Den sidder godt

Et fint og lækkert produkt !

Fedt tøj

Fedt tøj men ønsker gerne størrelser i M/L

noget lort

Jeg syntes det er for dårligt i ikke infomere en om en's bestilling. Og tøjet er gået i stykker når man for det. Så derfor køber jeg ikke langer tøj hos jer. Det er en skandale

KANON!

Hejsa,
jeg har nu i lang tid brugt Apimani som min måde at købe billigt fest og hverdagstøj på. De er både troværdige og pligtopfyldende. hvis du bestiller dine vare om f.eks. mandag eftermiddag inden kl. 15.00 så får du dine vare tirsdag inden kl. 17.00 Det er herre god service. sendt lige til døren! jeg er positivt overrasket over at der findes en webshop som levere så hurtigt med så god service. hjemmesiden er overskuelig. godt delt op. jeg er bare glad for at være bruger på Apimani! :D

Hurtigt og nemt, men virkelig dårlig service.

Jeg har skrevet to gange angående min order og jeg har intet svar fået, skal jo nå at retunere det igen, så at blive besvaret med hensyn til ens bestilling ville jo være virkelig dejligt. så jeg er ret sur over jeg ikke har fået svar da jeg er i tvivl om noget af det jeg har modtaget plus noget jeg gerne vil retunere.
Men jeg syntes det er en utrolig fed side, det er hurtigt og nemt :)

god pris, hurtig levering

jeg blev glad over den hurtige levering og kjolen passede, nogle gange er det et sats på nettet

Hurtig og god betjening!

Apimani.dk er en hjemmeside jeg varmt vil anbefale.
Jeg har været meget skeptisk med hensyn til at købe tøj på nettet. Enten modtager man ikke de rigtige varer, eller også kommer tøjet meget sent, forkert størrelser mm.
På Apimani modtog jeg tøjet efter to dage, i god kvalitet.
Da jeg skulle have sent en af tingene retur, modtog jeg pengene efter få dage på min konto.

En hjemmeside man klart kan stole på :-)

Desværre utilfredstillende

Jeg havde kjolen på til en gallafest. Der var absolut intet vildt sket, og da jeg sætter mig ned, bemærker min kæreste at kjolen er revet op i syningen. Den var ca. 20 cm lang, men til at redde. Det er en smuk kjole, og jeg er glad for den, men kvaliteten levede ikke helt op til forventet, og den var MEGET skrøbelig.

er meget tilfreds ;-)

jeg er tilfreds med mine vare..det eneste er at jeg har stadig ikke fået mine 230 kr retur for den ene kjole jeg retunered i sidste måned..dem vil jeg gerne havde tak..

Sløvt

Da jeg returnerede varen, måtte jeg ringe og rykke for at få mine penge retur. Der gik en uge fra de modtog varen fra mig og til jeg ringede og rykkede for pengene!
Da jeg bestilte varen, måtte jeg ringe og høre, om de havde modtaget min ordre, da pakken ikke blev afsendt - der var sket en fejl!!
Fin service - det går bare noget langsomt!! Dog kom varen lynhurtigt!!

Alt forløb som det skulle.

Meget god.

Ku ik gøres bedre

Fik tøjet 1 hverdag efter jeg havde bestilt og tøj kvaliteten er i top (:

Apimani Details

MODETØJ, SKO, KOSMETIK, PARFUME Til både henne og ham stort udvalg af Jeans,sko,toppe,lingeri, Osv. kom ind og se vores udvalg af trendy tøj til fornuftige priser

Visit Apimani.dk

Write to: info@apimani.dk