Apotekeren reviews

Apotekeren reviews

8.3

Super godt

Super let at bestille, og mine varer kom dagen efter.

Og skønt at man kunne slippe køen på apoteket som altid er lang på vej hjem fra arbejde.

God hjemmeside, hurtig levering, godt pakket.

Kun godt

Dejlig nem løsning - man slipper for den nogen gange uendeligt lange kø på apoteket

Jeg fik, gratis, sammen med min bestilling 3 hånddesinfektionssprays til tasken - super fin lille gave!

Da jeg bestilte var der tilmed fri fragt

God side god service

Bestilte en del og en ting var desværre itu da det ankom, alle vare der var blevet ødelagt blev hurtigt erstattet efter en nem telefonsamtale.

Har lige modtaget vare igen og må sige super god og hurtig service.
Til hver bestilling medfølger også en rigtig god bonusgave og prøver, så tak for en skøn side.

Stort udvalg og aktuelle tilbud

Nem og overskuelig side. Her kan jeg hjemme i sofaen købe de varer som jeg normalt må på apoteket efter.

Is Apotekeren your company?

Herning Østergades Apotek Details

APOTEKEREN er en kæde af danske apoteker. Find dit lokale apotek, samt masser af information om sundhed på vores hjemmeside.

Visit Apotekeren

We live here: Østergade 11 - 13