Apoteket Online reviews

Apoteket Online reviews

8.8

Hurtig levering.

Alle varer var på lager. Leveret indenfor 3 døgn.

god behandling og levering

dejlig hurtig og nem.God hjemmeside at finde rundt på.Nem at betale med kort,med det samme.hurtig betjening og levering.

det er super nemt og hurtig

Stabil netshop

Bestilling og levering efter bogen .

Hurtigt og bekvemt

Nemt og bekvemt at vælge varer på siden. Leveret i en samlet pakke få dage efter.

God måde at handle på

Er meget tilfreds med at handle på denne måde.

Kan helt klart anbefales.

Perfekt........

Jeg har nu i længere tid brugt apoteket on-line som hjælper til mit rygestop...Jeg har købt Nicorettes mundspray via dette websted da jeg har haft besvær med at komme på gaden grundet jeg tror jeg er ved at have rygerlunger (ikke lægeundersøgt)..
Jeg er meget tilfreds med dette sted....de bestilte vare kommer til tiden via postvæsenet....perfekt telefonrådgivning af hjælpsomme medarbejder..

Pålitlig och snabb leverans.

Beställde några förpackningar avosol mot min artros.
Allt fungerade med exemplarisk precision , beställning, betalning och leverans. Hela tiden med adekvat information.

Med vänlig hälsning. Bertil Persson, Öland

Hurtig levering.

De havde den vare jeg skulle bruge, længere er den vel ikke. :-)
Kundeservicen i orden hvis der bare er det mindste problem.
Dem bruger jeg igen i fremtiden.
apoteket-online.dk

Reply from apoteket-online.dk

Kære Mark Andersen

Jeg har tjekket med vores logistik samt i ordresystemet og kan se, at du har noteret den særlige leveringsadresse i bemærkningsfeltet. Det er denne adresse, vi har leveret til.

Vi beklager naturligvis, hvis ikke det var den adresse, du ønskede at få den leveret til.

Ina Bøgkjær
Online chef
Tlf. 70 20 78 25

Lidt rod - afventer forsendelse

Afventer forsendelse - kommentere senere ,
apoteket-online.dk

Reply from apoteket-online.dk

Kære Ole Kjær

Jeg beklager, at vi ikke tidligere har svaret dig her på Trustpilot, men jeg så først dit opslag nu.

Og så skal du have en forklaring: Når vi afsender en ordre, så er det sidste vi gør, at trække pengene fra kundens konto. Den dag vi skulle sende din pakke, kunne vi ikke trække beløbet, og det er årsagen til, at du ikke modtog noget. Men det er naturligvis vigtigt at understrege, at vi heller ikke har trukket nogen penge.
For at finde en løsning på problemet ringede vi til dig adskillige gange uden held.
Vi burde naturligvis have haft informeret dig pr. mail om, at vi ikke kunne sende pakken. Vi beklager meget, at vi her ikke har fulgt vores sædvanlige procedure.

Ina Bøgkær
Online chef, Apoteket-online

God hjemmeside og hurtig levering

Jeg afgav min ordre kl. tirsdag kl. 14:01, fik en mail kl. 15:14 samme dag om at min vare af afsendt. Næste dag kl. 11:20 stod posten og ringede på døren. Super hurtig handel, dejligt.

Ingen problemer

Bestilling og betaling gik nemt og fik varen hurtigt. Så ingen problemer herfra!

Kundeservice over forventning

Jeg bestilte et par varer, men den ene vare fik jeg bestilt forkert, da produktets beskrivelse var en smule misvisende. Til min store overraskelse var de efterfølgende så flinke at sende mig den oprindelige vare jeg ønskede kvit og frit, og jeg slap for at returnere den forkerte vare. Se dét kalder jeg god kundeservice :-)

Perfekt!

Har lige handlet hos Apoteket-Online.
De sendte tingene hurtigt, og ringede dagen inden, for at høre om jeg havde nogle spørgsmål ang. varen.
Porto er lidt dyr, men ellers helt perfekt.

Kan klart anbefales :)

apoteket-online.dk Details