apoteket.dk reviews

apoteket.dk reviews

4.0

Minus 10 stjerner!!

Jeg ved ikke hvad der ligger bag ved, Men alt med bestilling og Recepter er TOTALT i kludder!. Alle mine gyldige recepter (for INSULIN til Diabetes) er annulleret eller ukendt med: Kontakt Lægen!. Jeg kontakter min LÆGE, med Internet som før har virket. Men nu er jeg nødt til at ringe og sidde i kø i 17 minutter. Og Det tager 12 minutter at sekretæren bestiller 4 varer! Hun er SLØV. Lægen er SLØV. apoteket er SLØVT.
FÅ IKKE DIABETES i Danmark. Man kan ikke bestille den medicin som man behøver!
LORTELAND!!!

Nogen Problemer

bestilt i april, god oplevelse uden nogen problemer.

Hurtigere end jeg kunne nå apoteket

Bestilte receptvarer på web. kl. 14,53.
Mail om at bestillingen var klar til afhentning kl. 15,26,
oven i købet på Løve Apotekets (for mig) nærmeste håndkøbsudsalg.
Hvis ikke dette er VIP service overfor kunderne, hvad er så.

John Kyhl Larsen

0 stjerner!

Hold nu op hvor er det ringe service! Man lægger bestillingen ind om søndagen. Mandag får man en mail at ordren er gået igennem og at man kan hente sine varer på apoteket (da jeg har valgt at afhente varene selv). Fredag (5 dage senere) kommer man på apoteket og kan ikke få sine varer da aoteket ikke vil udlevere varene uden recept. Hvorfor det er så muligt at man kan bestille disse vare på nettet er mig en gåde, men pyt med det. Men at apoteket/webshop'en ikke har fået fat i kunden i de 5 dage hvor de skulle informere en om det problematik og at kunden ikke behøver ikke komme for at hente varene, dét er en ommer af de store! 5 dage! Jeg fik bekræftelse fra webshop'en, at den lokale apotek vidste beskeden allerede mandag kl.15. Hvor er kundeservicen? FØJ!

Hvis nogen fra apoteket.dk læser det her (og det tvivler jeg meget stærkt på da de aldrig svarer på deres kunders henvendelser her på Trustpilot), så drejer det sig om ordre nr. 96138

Frustrerende? Ja!

Orderen var slet ikke klar

De skriver at den er klar efter 9.30 klokken 17.30 var den ikke klar, de havde ikke pillerne

Gennemført dårligt.

Idéen er god, men gennemført DÅRLIGT udført - det en ommer!

Nemt og smart

Jeg lavede min ordre - betalte med dankort og få timer efter fik jeg besked om at min medicin var klar til afhentning. Kunne ikke være nemmere.

Tror ikke de danske apotekter helt har forstået konceptet med onlinehandel

Bestiller noget medicin, som jeg ønsker leveret til min adresse.
Grunden er den simple at jeg gerne betaler apoteket for denne service, så jeg slipper for at køre til apoteket og stå i gå.

Men så ringes der fra apoteket og oplyses at medicinen er hjemme og kan kan komme og hente den!!!

De danske apotekter skal liberaliseres straks.

Brudte løfter og patient ladt i stikken

Jeg havde bestilt nogle varer via deres hjemmeside, jeg havde endda ringet til Apotek Svalen for at få bekræftet at varen kom samme dag. Så pludseligt ændres prisen på varen og selvom jeg loggede ind på deres hjemmeside og accepterede den nye pris kom varen aldrig.

Noget så vigtigt som et Apotek må ikke være så dybt inkompetent, jeg har sjældent været så rasende på en webshop, det skulle for pokker ikke være så svært at få leveret en vare når man endda ringer til butikken.

Virker ikke!

I morges kl ca. 7 besluttede jeg mig for at prøve apotekets webshop og få mit lokale apotek til at levere det per bud, da jeg ligger syg med influenza og store smerter i halsen. Efter en nat uden speciel meget søvn virkede det som min redning, og jeg fik da også en ordrebekræftelse med det samme. For god orden skyld checkede jeg lige under min profil og kunne se ordren var der.

Da kl. blev 12 ringede jeg til apoteket for at checke hvornår de normalt leverede og fik at vide at det var efter kl 16. Okay - lidt øv men siden der ikke var oplyst noget nogen steder så kunne et par spande te nok holde smerten nede.

Kl. 17:50 ringede jeg til apoteket igen. Denne gang for specifikt at få at vide hvornår min ordre blev leveret. Damen i røret spurgte om det var mig der ringede tidligere, hvilket jeg bekræftede. De havde gentagende gange siden mit første opkald prøvet at finde min ordre. Så sent som 10 minutter før jeg ringede, men uden resultat.
Apoteket var ved at lukke, så der var ikke noget at gøre. Nu må jeg prøve at holde smerterne ud natten igennem og så trave ned på apoteket med håbet om ikke at smitte mine medmennesker.

Det er fandme ikke okay! Jeg håber ikke de trækker beløbet for ordren på mit kort, for så bliver jeg sgu endnu mere sur.

Uimponerende

Skulle checke en vigtig recept og kan slet ikke logge ind. Generelt yderst uimponerende. Virker halvfærdigt/underfinancieret.

Plads til forbedring.

Oprettede en ordre med kryds i "SMS besked når varen er fremme". Ventede i en uge, uden besked, hvorefter jeg ringer til support. De siger jeg skal (lidt næsevist) henvende mig hos apoteket, hvis der ikke kommer en besked. Så spørger jeg om de kan se om varen er kommet - nej det kan de sandelig ikke. Fik fornemmelsen af at jeg forstyrrede "damen" i hendes arbejde. Måske gjorde jeg det.

udsøgt dårlig service

bestilte vare på dalgas apotek via apotek.dk de annulleret ordren uden nogen forklaring,de havde sendt ordren til et andet apotek,helt fint budet kommer og forlanger 400 kr æh jeg havde jo bestilt med mit dankort,jeg havde ikke så mange kontanter, så budet og medicinen måtte retur,kunne dalgas apotek ikke ha advaret mig og sagt at handlen skulle foregå uden kort, nu må jeg undvære min medicini 2 dage takket være en ekstrem dårlig kundeservice fra dalgas apotek, sidste gang jeg handler der

apoteken er blevet mga forringet

Da der er lavt om p apoteket tager det mere end 3 dobblt tid nu!
Intet er frdig til afhentning men skal findes på nettet når man skal hente medicin. Drfor er der meget længere ventetid, hvilket betyder at kunderne står tæt pakket uanset tidpunkt på dagen!
Alt i alt en meget ringere service

Rystende dårligt.

Fejlmeddelelser i en lind strøm..... "der er ikke kontakt til apoteket" mv.
Var endelig nået hele vejen igennem "kassen", hvorefter den fejler da jeg trykker "Godkend ordre".

Det er en ommer.

Hurtig levering..

Men syntes det tager sin tid i butikken..
Og dyrt er det jo også..

Slet ikke på højde med hvad man kan forvente af e-handel idag

Jeg har som andre anmeldere oplevet køb på apoteket.dk meget uprofessionelt.
Personalet på apotekerne er tydeligvis ikke klædt på til at ekspedere ordrerne, og systemet er vist heller ikke gearet til at håndtere løbende prisændringer m.m. Jeg har flere gange fået besked på at annullere min egen ordre for at lave nøjagtig den samme fordi der var noget galt med recepten eller prisen.
SMS-advisering virker kun når ordren annulleres, ikke når den er succesfuldt gennemført, hvilket betyder at man ikke er sikker på at ordren er gået i orden. Og når apoteket så sender med B-post og man først har sin vare 4 dage efter at ordre nr. 2 er indtastet, så bliver det en noget usikker oplevelse.
Jeg anbefaler at man kun bruger denne mulighed hvis der er mindst 14 dage til man løber tør for piller. Man kan ikke forvente hverken ekspeditionstid eller information på niveau med andre ehandels-butikker.

Besynderlig oplevelse

Er ikke imponeret over apotekernes site:
Mandag eftermiddag foretager jeg bestilling på sitet.
Bestillingen skal leveres med Post DK.
Tirsdag morgen fortryder jeg og annullerer ordren.
Ordren står omgående som annulleret på sitet, og jeg tror at alt er ok.
Onsdag eftermiddag ringer det på min dør.
Det er et bud fra apoteket som kommer for at levere medicinen!
Jeg tager imod medicinen, da jeg tænker at pengene med garanti bliver trukket på mit kort - det er dog ikke sket endnu.
Bruger ikke dette site igen.

Umoden webshop

Apotekerne er ikke klædt på til at behandle ordre fra deres egen webshop. Lad gå med at siderne er meget langsomme, men ordrene annulleres i en lind strøm uden fyldestgørende forklaring. Advisering via mail/sms kommer dage senere. Recepter der er udløbet står stadigvæk på siden osv.osv.
Og personalet i det lokale apotek kan ikke hjælpe.
Kom nu ind i kampen inden vi køber det hele over nettet via amazon eller lign.

Endnu ikke styr på teknik og procedurer

Forleden læste jeg på nettet, at apotekerne var overraskede over, at så få danskere bruger deres webshop. For knap et par uger siden forsøgte jeg mig så, og det blev en mærkelig oplevelse.

Godt:
- at man kan se sine (og sine børns) recepter
- at man kan logge sig på med Nem-ID og ikke skal huske endnu et brugernavn og en adgangskode
- at man ikke skal på apoteket (forretningen altså...) to gange for at hente det, der skal findes frem først.

Skidt:
- at jeg troede, bestillingen var gået igennem, hvad den åbenbart ikke var i første omgang, men at den var registreret
- at jeg efter nogle dages forgæves venten på den lovede sms/mail gik ind på apoteket.dk igen og så, at bestillingen var låst (den skulle i hvert fald "genåbnes" af mig uden at det blev forklaret, hvad det betød)
- at jeg derfor kom til at bestille dobbelt op uden at opdage det
- at pengene tilsyneladende ikke er trukket på dankortet, fordi "det andet apotek vist ikke har afsluttet bestillingen"
- at sms og mail ikke oplyser, hvilket apotek varen kan hentes fra.

Når apotekerne får styr på teknik og brugervenlighed i deres webshop, og når butikkerne vænner sig til, at kunderne bruger den, skal det nok blive godt. Vi er der bare ikke endnu

Is apoteket.dk your company?

apoteket.dk Details

Webshop og online rådgivning. Oversigt over landets apoteker. Opslagsværk samt artikler om medicin og sygdomme, brevkasse og gode råd til personlig pleje.

Visit apoteket.dk

We live here: Kanonbådsvej 10