Apple reviewed by

Tommerup, DK

IOS6 på iPhone4S - virkeligt ringe

Vores familie er en "mac-familie" - vi har alle sammen en iphone4 - og vi synes det er en fantastisk telefon.

MEN! IO6 som er den sidste opdatering af Iphones styresystem er helt utroligt ringe. Den er virkeligt fyldt med fejl.

På min telefon suger den batteriet på 2-3 timer - UDEN brug. Min kollegas telefon slukker når den får e-mail og min gør det når nogen ringer lige efter jeg har lagt på. Når min telefon når ca 48% slukker den og nægter at tænde igen før 3-4 minuter efter - og så er batteriet tilbage på 48%. Ingen andre i familien har opdateret til IOS6 - de har ingen problemer. Det mest utrolige er at Apple er blevet så groteskt selvglade, at de ikke engang gider fortælle folk hvad de skal gøre - jeg har måttet google mig rundt på alle mulige sider som alle sammen fortæller nøjagtigt den samme historie - io6 opdatering -batteriet forsvinder og telefon begynder at opfører sig mærkeligt.

Nu har jeg slået en masse ting fra, bluetooth, gps, notifikation og alt muligt andet - nu kan den holde 4 timer uden at gå død. Nu skal den kun lade 3 gange om dagen.

jeg synes kvaliteten falder mærkbart med hver nye ios. Skuffende, meget skuffende. Jeg kan faktisk ikke bruge min telefon arbejdsmæssigt mere, for den SKAL sidde i min bærbare hvis jeg skal bruge den.......YIKES!!!!