Applusbilsyn reviews

Applusbilsyn reviews

5.2

Hadsund - magen til dårlig service

Skulle til syn i dag - jeg ringede derfor til dette firma, og en telefondame sagde, at de ikke havde så travlt, så jeg kunne bare køre forbi. Det gjorde jeg med beskeden om, at de ikke havde tid nu - og hvis de havde, så var deres system nede. Da jeg så spurgte om jeg ikke kunne booke en tid til i morgen, så var svaret, at det kunne jeg gøre på www.XXXX.dk. Jeg sagde, at jeg ikke lige havde en PC ved hånden, men det var den ikke helt unge mand sådan set ligeglad med. Da jeg kommenterede, at "her er der da ingen service" var svaret bare "Nej, ikke lige nu..."

Det er sgu ikke i orden, at man dels får at vide pr. telefon, at der ikke er travlt og dels, at man ikke kan booke en tid i selve synshallen.

Synsmanden sagde, at det var TDC, som styrede deres telefonen - jeg er sådan set ligeglad - hvis firmaet har valgt at TDC skal repræsenterer dem, så må de stå indefor TDC melding.

Randers lukket på trods af booket tid

Var booket til en tid kl. 9.30. Der var synshallen lukket....Der sad to andre kunder og ventede, den ene havde booket en tid kl. 8.10 - var blevet vækket af en påmindelses SMS kl. 6.00. bare for at sidde og vente på noget personale der ikke mødte op. Hvor er det dårlig service.
Der var andre kunder der havde været der i mellemtiden (mellem 8-9.30) Disse var forståeligt kørt til andre synshaller i byen, for at se om der var ledige tider, når man nu har afsat sin morgen/ formiddag til formålet...
Servicen forringes af, at der ikke er nogen steder man kan ringe og få hjælp, kunde"service" er ikke åben om lørdagen, måske værkstederne så heller ikke skulle være det!
Det var så sidste gang jeg valgt Applus.

God atmosfære

Jeg fik synet bilen hos Applus Bilsyn Brøndby (der lidt ulogisk ligger i Rødovre). Det var nemt at finde og booke en tid. Betjeningen var meget imødekommende og høflig, og det hele var hurtigt overstået. Jeg vælger helt sikkert samme sted næste gang.

Ingen af medarbejderne var mødt op ved aftalte tidspunkt

Selvom jeg have booket et tidspunkt til bilsyn, så stod jeg for lukkede døre.
Jeg ringede til deres centrale, men de kunne hverken kontakte nogen eller var villig til at finde en alternativ løsningsforslag ... Citat: „ Det er fritstillet at søge et anden bilsyn!“, eller .... „Hvis du kommer sener (efter kl. 11:00) så betaler du selvfølgelig fuldpris“.

5+ til rønnes drive ind

har lige fået syndet min gamle ford.i rønne
kørte lige igenmen
og fik lige et gik med på underrovgen ser godt ud

Super service og behandling hos Horsens Midt

Jeg havde booket tid gennem online booking, og ved fremmøde var de ansatte meget venlige og tilbød kaffe/the mens jeg ventede på at få synet bil.
Værkstedet og venterum fremstod opryddet og rengjort.

Super service som varmt kan anbefales.

Sur gammel mand og ubehøvlet

Som en tidligere skrev, så er de meget morgensure på poppelstykket i valby.

Var til syn og får det første fik jeg lige at vide hvordan jeg sku køre bil. For det næste mente han jeg skulle skifte batteri, fordi han ikke kunne starte bilen (Jeg har dog ingen problemer og har ikke haft problemer, og så blev han sur da jeg sagde at jeg sagtens kunne starte den) - Jeg startede bilen da jeg kørte derfra, jeg startede den om morgen os.
Jeg synes det er ret irriterende at møde ind til sådan en mand om morgen, og når man endda selv prøver at være godt humør fordi man kan se han er gaven. Man tænker om det har gået udover ens syn også.

Syner aldrig min bil der mere og håber heller ikke andre gør. FØJ

Dårlig behandling i Roskilde

Jeg var ude og få min bil synet i denne måned, den bliver målt osv.
Men den person som sætter sig ud i min bil kører som en gal.. (Jeg er selv en ung mand, og jeg ved godt jeg har et sportsfilter på min bil og den giver lidt lyd fra sig.) Men helt seriøst er det virkeligt nødvendigt at kører 1 gear langt ud, på en vej som er så hullet som den er i Roskilde lige udenfor synshallen. Styrertøjet kan jo tage enormt meget skade af den slags, ikke mindst gearkassen osv.. og så på en kold motor..
379kr. for sådan en behandling... seriøst behandl dog jeres kunders biler som i vil have jeres bil behandlet.....

Intet at bemærke...

Alt fra booking online, reminder på mail/sms og selve synet gik uden noget negativt at bemærke. Jeg er i hvert fald en tilfreds kunde, og vil gerne anbefale synshallen på Rugårdsvej i Odense.

Skruerne er løse i Kalundborg..!!

Flinke folk i Kalundborg. Kom forbi og fik fire skruer med hætte til at skrue i nummerplader. God og venlig behandling..tak

Lige som det skal

Dejlig let at bestille tid. Når du kommer derhen virker det hele meget professionelt. Havde en god oplevelse

Flink, professionel og hurtig ekspedition

Som førstegangs bilejer kan hele hurlumhejen med SKAT, mekanikere, plader og lovgivning være ret stressende - og mange flere steder kan man få enten for lidt eller direkte forkert information (tak, SKAT).
Det var derfor en lettelse at køre til syn på Applus på Havnegade 94 i Odense.
Vi blev hjulpet med det samme, selvom vi kom lige på falderebet, og vi fik flink og professionel betjening, med gode råd med på vejen, og ingen pres for mersalg... og så kunne han finde ud af at vise og forklare så selv folk der ved meget lidt om biler forstod.
5 stjerner - helt i top :)

Note til fremtidige anmeldere: Flere her brokker sig, men glemmer at skrive hvilken Applus synshal de har været ved. Det er ret essentielt at notere, da de har mange spredt over hele landet.

Servicevirksomhed?

Skulle have afmeldt et sæt nummerpl. (en ekspedition på ca. 2 min varighed) hos applusbilsyn på Haraldsvej i Randers, jeg ankom ved middagstid.

Men da personalet var til frokost, var dette ikke muligt…?!

Servicevirksomhed...?

Så skriv da I har helt lukket mellem kl. 12-12.30 hvis det er dette I vil byde kunderne.

det gik efter bogen

var hos Applusbilsyn i ishøj i dag 4 okt 2013 og få min bil periodesynet og alt i alt gik det jo som det skulle og de var flinke og bød på kaffe ja og bilen bliv godkendet

Elendig betjening!

Var i deres afdeling på Poppelstykket i Valby. Skulle have nye nummerplader da mine egne var stjålet. Sikke en skandale betjening. Arrogant sur gammel mand, der snerrede lige meget hvad man spurgte om. Ligger bestemt ingen penge der nogensinde igen!.
Det gav jeg så også udtryk for inden jeg gik. Fik bare kommentaren " Det os bare iorden"... Arbejder selv i butik og er vant til at betjene kunder. Behandlede jeg mine kunder sådan, kunne butikken da godt dreje nøglen om. Et kursus i kundepleje ville virkelig hjælpe jer.

Arrogant og ringe oplevelse

Lørdags den 1. juni var jeg nede på Korsdalsvej 111 i Rødovre og skulle have synet min trailer, som jeg lige havde købt brugt af en ældre mand i gennem Den Blå Avis.

Jeg havde booket en tid online til kl 13.10. Efter ca. 15 min venten blev det min tur.

En medarbejder kom ud til min ventende trailer, gik lidt rundt om den og spurgte så: "Er det din trailer", hvilket jeg bekræftede og sagde, at jeg lige havde købt den igennem Den Blå Avis. Dertil sagde medarbejderen overlegen:"Og du tror så det er en god trailer du har købt, hva'?!" og grinede. Ja, sagde at det skulle jeg da mene. Han sagde "Ja, det vil jo vise sig!" og grinede igen hånligt.

Herefter bad han mig finde stelnummeret på traileren. Jeg fandt derpå min registreringsattest på traileren frem og læste nummeret op for ham. Det grinede han hånligt af (igen) og sagde: "Du skal jo finde stelnummeret på TRAILEREN og læse det op for mig!". Jeg måtte forklare ham igen, at jeg lige havde købt traileren og jeg ikke har haft en trailer før og jeg derfor ikke vidste hvor stelnummeret var på en trailer. Han sagde så, at jeg skulle kigge på rammen, der plejede det at sidde. Jeg gik derfor i gang med at lede. Uden han hjalp. På et tidspunkt sagde han "Hvis du ikke kan finde stelnummeret, kan jeg ikke syne den. Så må du tage hjem og finde nummeret frem, og så bestille en ny tid når du har fundet det!"

En anden kollega kom nu til og begyndte at hjælpe mig og pegede på et sted på rammen, hvor han mente jeg skulle lede. Ved lidt fælles hjælp, fandt vi så en indgravering der var malet over. Den første kollega sagde så "Nå, så det er malet over. Så må du gå hjem og finde noget værktøj og slibe malingen af så jeg kan læse stelnummeret. Så kan du bare komme igen en dag, når du har klaret det!"

Normalt er jeg et rimeligt tolerant og tålmodigt menneske og har også fået synet min bil flere gange - dog andre steder. Men her var min grænse godt nok ved at være nået for uforskammet service! Jeg spurgte om det ikke kunne lade sig gøre, at de havde noget værktøj vi kunne kradse malingen af med? "Det har jeg da sandelig ikke - det er dit problem det der!" svarede han til det, meget bestemt.

Jeg synes dog at situationen var så urimelig eftersom at der nu var mig og den anden medarbejder, der kunne se at stelnummeret var der, samt at jeg kunnne læse det op på trods af at det var overmalet. Til sidst overgav den første medarbejder sig meget modvilligt og gik ind og hentede en skraber. Derefter skrabede han nummeret frit med håndskraberen på ca. 5 sek. Herefter skulle vi igen igennem samme show med at JEG SKULLE læse nummeret højt for ham. Hvilket jeg jo så gjorde.

Selve synet af traileren bestod herefter i at den første medarbejderen stillede sig bag traileren og beordrede mig til at sætte mig ind bag rattet, trykke på bremsen og blinke skiftevis til højre og venstre. Det tog vel maks 1 minut. Intet andet sikkerhedsmæssigt blev checket, såsom hjul eller bund mv.

På nettet blev der skiltet med en lørdags-pris på 299,- for personvogne og varebiler. Af den grund tænkte jeg, at det måtte være samme pris (eller mindre) for en trailer under maks last på 750 kg. Det viste sig ikke at holde stik. Tilbuddet gjaldt kun personbiler og varebiler, fik jeg at vide, meget kontant af den første medarbejder. Alt i alt skulle jeg betale ca. 600,- da der også lige kom moms oven i prisen, for denne helt urimelige oplevelse!

Jeg håber for alle fremtidige kunder at Applus vil rette op på denne måde at køre forretning på, for det er der jo ingen mennesker, der hverken har fortjent eller rimeligvis betale så meget som en krone for!

Jeg var dybt rystet over oplevelsen der jeg tog derfra. Jeg forstår simpelthen ikke at man som servicemedarbejder kan finde på at tale sådan til et fremmed menneske, der bare kommer stille og roligt og skal have synet sin trailer. Ej heller at der på ingen måde er nogen form for hjælpsomhed. Hele episoden omkring stelnummeret forstår jeg simpelthen ikke hvad gik ud på. Hvorfor skal jeg som kunde finde stelnummeret for Applus' personale? Og når jeg så ovenikøbet fortæller at jeg ikke ved det, da jeg ikke har haft en trailer før og lige har købt denne brugt, at der så heller ikke er nogen former for hjælp at få. Bare arrogance og nærmest en insinueren af, at jeg skulle have stjålet traileren eller lignende?! Det er simpelthen forkasteligt!

Nemt, hurtigt og super service hos Applusbilsyn på Kringelborgvej i Nykøbing F.

Bestilte en tid online. Bookingsystemet fungerer helt perfekt.
Fik en tid næste dag.
Ankom 15 minutter før tid og blev mødt af en morgenfrisk, venlig medarbejder, der sagde, at jeg bare kunne køre ind i hallen med det samme.
Blev budt på kaffe ved det lille cafébord, der var stillet op i synshallen, mens synet foregik.
15 minutter senere - og med en 10 % morgenfrisk-rabat kunne jeg køre afsted med en synet bil.

God og fair behandling hos applus assens

Jeg har fået synet bilen 2 gang i assens og hver gang var de høflige og meget hjælpsomme med svare på de spørgsmål jeg nu engang havde.Begge gange tog det ca mellem 15 og 20 min og jeg kom til uden nogen problemer. Helt fint

4 stjerner - grundet service

Fik nedvejet min bil hos Applus i Risskov, og er super imponeret over medarbejderen (Lars), som var ene mand på arbejde.
Smittende humør og god service.

Får dog ikke 5 stjerner, da jeg synes det var temmelig dyrt.

Is Applusbilsyn your company?

Applusbilsyn Details

Applus+ Bilsyn er en professionel og rådgivende synsvirksomhed, hvor du får uvildig rådgivining om din bils tilstand.

Visit Applusbilsyn