Apporten reviews

Apporten reviews

7.9

Super betjening.

Har handlet hos dem et par gange, tingene kom hurtigt efter bestillingen.
Sidste gang havde jeg bestilt en forkert størrelse og måtte have lidt vejledning. Skrev til dem og fik god hjælp til at finde den rette størrelse sele.
Helt sikkert at det er en web-butik jeg vil bruge igen.

Jeg har handlet der flere gange nu og hver gang er varene kommet utroligt hurtigt.
Hvis man har nogle spørgsmål ang. størrelse og farve, kommer der hurtigt svar.
Priserne ligger under det de tager i andre butikker for samme vare / mærke.
Jeg vil helt sikker bruge dem igen.

Fantastiske priser, og super hurtig levering!

Bestilte nogle godbider, en vandflaske, godbidstaske og en line som plejer at koste 300 kr. Her fandt jeg den til kun 115kr! Der er fyldt med gode tilbud, og lækre kvalitetsvarer. Bestilte mine varer en onsdag, havde dem om fredagen. Det er sørme service!!! Vil helt klart handle der igen.

Is Apporten your company?

Apporten Details

Udstyr til hundetræning