Appsandroid reviews

Appsandroid reviews

7.9

Den bedste danske Android hjemmeside

Altid hurtigt svar på mine spørgsmål og tit først ude med nye tiltag. Vil give Steen ret i at mange af de andre Android hjemmesider napper lidt hist og her inde fra Høy og co. Appsandroid.dk er den første side, trods den kun er 10 måneder gammel, som har spændt over så stort et område. Som deres motto siger:" alt om apps og Android". Jeg kommer der dagligt og kan kun anbefale den. Høy er også altid klar til at ringe til mig /dig hvis det skulle være.

Fed side

med masser af tips, triks, opdateringer og nyheder til enhver der elsker android.

Den Android hjemmeside alle de andre efterligner

Hele konceptet med at bruge Android apps kategorier som ikke findes i Android market er genialt (hele siden er unik efter min mening), og det er ikke set før, og jeg mener ærligt at det er tydeligt at der er flere nyere Android-websider der låner inspiration derinde fra.
Der er rigtig mange besøgende hver dag, og jeg tror at hver eneste af dem vil skrive under på at de får svar næsten med det samme efter at have stillet et spørgsmål, og det er på alle tider af døgnet. Høy hjalp mig med noget han ikke kunne forklare via forum, og så kunne jeg da bare ringe til ham..tak for det Høy.
Efter min beskedne mening er Appsandroid.dk det eneste danske originale Android website, og jeg kan kun anbefale det både til forretningsforbindelser og venner.

Total fed side

Det bedste sted at hente hjælp når man er i problemer.

Ejeren af siden ligger stort engagement i at hjælpe med selv de mindste problemer. Tusind tak for en dejlig side som har hjulpet en mobil-spasser som mig meget.

Kan kun give de højeste anbefalinger!

...

Jeg ville så gerne have noget ind på min htc desire hd samt børnenes htc wildfire

måske forstår jeg ikke det android market ordentligt

har lavet en google konto

har fået barcode scanner ind

men hjælp ... hva' gør jeg eller gør forkert ?

Is Appsandroid your company?

Visit Appsandroid