Aqualens reviews

Aqualens reviews

5.1

Ingen svar på mail, ingen linser afsendt

Var inde på min side og tjekke hvornår de ville sende næste sending linser afsted, og så at dags dato faktisk var 3 dage efter de skulle havde sendt dem. (Der er oplysninger om pakken er sendt eller ej på deres hjemmeside) Løb jo snart tør for linser så ventede lige et par dage mere, tjekkede siden igen, og linserne var stadig ikke afsendt. Skrev så til deres kundeservice for at gøre dem opmærksom på dette. Hørte intet fra dem. Måtte så finde mine linser et andet sted, tjekkede afsendelses status igen og ville så se om mine Aqualens linser dukkede op i posten i løbet af et par dage. Fik intet, skrev til kundeservice igen og det er et stykke tid siden nu - har aldrig hørt fra dem. Køber ikke mere hos dem, de har den bedste pris men hvis man alligevel ikke kan stole på forsendelsen eller noget svar fra dem overhovedet, betaler jeg gladeligt mere et andet sted. Nu står mine linser som afsendt men har stadig intet modtaget og gider faktisk ikke bøvle med dem mere

Jeg har betalt penge for linser der aldrig er modtaget!

Hold jer væk fra denne virksomhed. De svarer ikke på hverken mails eller telefon! Jeg har betalt over 700 kr., og har hverken modtaget linser eller penge retur.

Manglende levering

Jeg har brugt aqualens i lidt over et år. Linserne er lidt svære at håndtere end andre linser, men er generelt ret gode. Det har ind til nu fungeret. Der har dog kunnet gå lang tid fra bestilling til levering.

Den sidste bestilling, der kostede 700 kr er aldrig dukket op. Trods flere emails til firmaet, udfyldelse af kontakt formular og forgæves opringninger er det aldrig lykkedes at høre fra dem.Har skrevet på flere sprog, men hjalp ikke. Firmaet er bosidende i polen, så man får svært ved at gå rettens vej. Kan derfor ikke anbefale firmaet.

Billigt og enkelt

Det er de bedste linser jeg har oplevet til den pris nogensinde. Jeg tror at det er første gang jeg har oplevet at man kan få den bedste kvalitet til de billigste penge...

Is Aqualens your company?

Visit Aqualens