Aquasyd reviews

Aquasyd reviews

9.0

Servicen startede rigtig godt.....Men.!

Som ny dykker fare og fløjter man rundt for at kikke .... på udstyr, dragter osv.
Da jeg kom til Aqvasyd fik jeg en rigtig god service vedr forklaring på de forskellige dragter priser og fordele og ulemper.. Og jeg følte virkelig at jeg fik en rigtig god forklaring på alle mine mange spørgsmål. Da jeg så endelig havde fået mulighed for at kunne bestille en "syet" tørdragt efter ca 1/2 år efter, var der så desværre en anden til at ekspederer,,,, og som åbentbart ikke havde prøvet at tage mål til dragt før, men ved fælles hjælp, fik vi taget mål og svaret på spørgsmålene på målearket.. Efter at have betalt et depositum spurgte jeg så om hvornår jeg så kunne forvente at kunne hente den... Og fik svaret at der gik mellem 4 - 6 uger... Det blev jeg lidt overrasket over men da jeg jo ikke kender en sådan procedyre måtte jeg jo bare have tålmodighed...Vi havde d. 6.maj.. og der var jo efterhånden kommet gang i dykkene de forskellige steder, så jeg måtte låne mig frem indtil videre..( der var ingen af de lånte dragter jeg kunne passe) Efter 4 uger kunne jeg ikke dy mig og skulle lige forbi for at høre, men den var ikke kommet endnu.. Den 6. uge ringede jeg så og fik den besked at jeg havde forstået det forkert at det var produktionstiden der var 4-6uger...+ evnt. 10.dage til forsendelse til butikken. Det var jo ikke de man fik at vide ved bestilling..! Nu er der i dag d. 24.juni så nu er der gået 7.Uger...fra bestilling og jeg har intet hørt endnu....
Det er da godt det er en tørdragt jeg bestilte ... så kan jeg måske komme i vandet til vinter...hæ..hæ.

Logbog

Hejsa
Jeg er meget tilfreds med logbogen, men er ked af man betaler for SMS besked og så ikke modtager nogen. På posthuset får jeg så besked på at i ikke har haft tilmeldt pakken servicen og derved har jeg ingen SMS fået.
Venlig hilsen
Puk Henriksen

Kan stærkt anbefales..
Skulle bruge varerne inden weekenden, snakkede m dem, og jeg havde dem allerede næste dag! Søde og hjælpsomme, og alt bare iorden

hurtig levering

dejligt at der var opgivet højde og vægt i forhold til størrelse - det gjorde det nemt at finde en våddragt, der passer min datter og leveringen var hurtig, så vi er meget tilfredse.

Overbevisende service!

Fik hurtig og overbevisende service.

God behandling hurtig levering.

God behandling hurtig levering.

Hurtig og effektiv levering, men dyr fragt for noget der kunne være i en almindelig kuvert.

God service, god handel, hurtig levering.

Jeg havde lavet en fejl i leveringsadressen, det spottede de med det samme og kontaktede mig. Super købsoplevelse.

super hurtig service

super hurtig service, det er rart

Nemt at handle på hjemmesiden

Man føler sig velkommen i forretningen og man får en super god betjening. Prisen er næsten altid den billigste

Levering at-once... Dagen efter bestillingen var min nye snorkel i hus!

Jeg kan i dén grad anbefale Aquasyd. Der er absolut ingenting at sætte fingeren på. Alt er gået over forventning. Priserne er fair & produkterne i top, hvad kvalitet angår...

Hurtig til at give et tilbud og til at modtage bestillimgen.Fin service.

Hurtig til at give et tilbud og til at modtage bestillimgen.Fin service.

Fin betjening

en god hurtig forretning at handle i de lever varen hurtigt
personalet er flinke til at hjælpe og guide

Super god service.

Selv om det meste sker på bunden er i helt i top.

Alt som det skal være...

www, kundeservice, bestilling så 5 stjerner herfra

Hurtig levering, god indpakning og nemt at bestille!

Hej du! Skulle du nogensinde købe noget dykke udstyr så kig på Aquasyd hjemmeside! ;-)

Super service og meget kunde orienteret

Jeg fik bare en super service.
Jeg havde bestilt dykkerbriller med styrke, og betalte for at få glasne monteret. Da jeg modtog brillerne " dagen efter" bestillingen, opdager jeg brillerne var for små.
Jeg retunerede brillerne samme dag, og skrev jeg gerne ville have nr. Større.

De briller fik jeg så 2 dage efter den oprindelige bestilling uden en mer omkostning for mig. Uagtet at Aqua syd skulle lave 2 monteringer.

Dem fik jeg altså gratis.

Meget fornem service, og i mine øjne en meget troværdig virksomhed.

men og hurtig levering

som altid hurtig levering og forsvarligt indpakket

Meget professionelt

Jeg fik en meget professionel og ærlig beskrivelse af produktet, der hjalp mig til at vælge den rigtige svømmedragt.

fremragende

En rigtig god oplevelse. Dejligt nemt at handle på jeres hjemme side.

Aquasyd Details

Aquasyd er startet i 1987 men bygger på over 35 erfaringen men vandsport. Forretningspolitik, målet er, at vi gerne vil handle med vores kunder mere end en gang og helst i hele din tid som sportsudøver, og det opnår vi kun ved en ærlig og troværdig handel og service. Derfor er det altid dig som kunde, der er i centrum hos aquasyd. Er du som kunde ikke tilfreds med en handel eller en service, så vil vi gøre alt for at bringe dette forhold i orden, og i enhver henseende står købeloven lysende klar for os. ER DU IKKE TILFREDS SÅ SIG DET TIL OS! ER DU TILFREDS SÅ SIG DET TIL ANDRE!

Visit Aquasyd

Write to: mail@aquasyd.dk