Aquatotaal reviews

Aquatotaal reviews

Low
3.5

ARNAQUE

Commande payée et jamais reçue !
Plusieurs mails envoyés, jamais reçu la moindre réponse !
Plainte en cours , je ne sais pas si je reverrai mon argent, mais en tout cas à éviter absolument tres tres tres mauvais commerçant, bref arnaque !

Oplichter!

Besteld, betaald en niet geleverd. Reageert ook niet op mails, ultimatums en dreiging van aangifte wegens fraude.
KOOP HIER NIET!

Zeer snelle levering, zorgvuldig verpakt.

De levering heb ik de volgende werkdag tegemoet mogen zien. De artikelen waren zeer zorgvuldig verpakt. Kortom, een ruime voldoende voor AquaTotaal.

Failliet?

Lijken weer in het oude stramien te vervallen: geen reactie op emails gericht aan de vele email adressen van Quatotaal, Mike Rongen, Mikron e.d. (allemaal hetzelfde bedrijf), telefonisch al dagen geen gehoor op verschillende telefoonnummers. Hoorde in de bekende wandelgangen al, dat het bedrijf failliet zou zijn. Er staat bovendien op Marktplaats een advertentie met aquarium uitverkoop/opheffing. Waardeloze lui!!!! Zal er gauw een incassoburo en deurwaarder op gaan zetten voor het te laat is, want ik krijg nog geld van hem.

oplichters

Reageert niet op mijn mails en neemt telefoon niet op en heb nog steeds mijn geld niet terug! Al meer als een maand geleden zou ik het geld terug hebben gekregen (179 euro)

Na regen komt zonneschijn.

Een bestelling geplaatst en de dag erop geannuleerd. Paar maal geprobeerd om telefonisch contact te krijgen gaat erg moeilijk.
Email gestuurd krijg niet altijd antwoordt wat wel gezegd wordt op hun website. Als je telefonisch contact heb vraag dan om een schriftelijk antwoordt en of ze dat willen mailen.Mijn bestelling was op 16-02-2012 annulering 17-02-2012.
Op 01-03 kreeg ik een mail dat de bestelling was geannuleerd. Hier zat ook een creditnota bij.
16-03-2012 krijg ik na een mail een mail gestuurd over artikel 11 van hun leveringsvoorwaarden waar in staat: dat het bedrag na annulering binnen de wettelijke termijn van 30 dagen wordt overgemaakt.
En tot mijn verbazing is het geld terug gestort op 23-03-2012.
Maar om een lang verhaal kort te houden is mijn mening over dit bedrijf: moeilijk telefoonisch bereikbaar,emails worden niet altijd beantwoordt, veel producten kunnen niet geleverd worden op tijd enz.
Maar probleem is wel opgelost.

geduld is n schone zaak

Hoi , ik heb dus ook spullen besteld bij aquatotaal en dacht na deze site te hebben gelezen dat ik me geld kwijt was maar niets was minder waar ! Ik heb er wel ruim 3 weken op moeten wachten Maar alles was keurig netjes verpakt afgeleverd ,dus ik hoop dat er ook mensen positieve reacties lezen want alles word gewoon bezorgd ,alleen duurt het ff ! altans ,er zijn natuurlijk webshops die binnen 2 dagen vertsuren maar dat zijn meestal megagrote bedrijven die niks anders doen dan spullen versturen en aquatotaal heeft er naar horen zeggen ook nog n aquariumzaak bij ! dus bij deze aquatotaal krijgt van mij 4 sterren (èèntje minder vanwege de levertijd ) . PS. Ik vind dat als er n bestelling wèl gewoon bezorgd wordt dat je dat ook op de site mag plaatsen i.p.v alleen negatieve berichten te plaatsen want daardoor komen er alleen maar minder klanten bij aquatotaal en dat verdienen ze niet !!!

Aquarium levering

na 3 weken eindelijk mijn aquarium gekregen.
Ben eens gaan kijken in de winkel in Sittard.Prachtige winkel met alles erop en eraan.
Vriendelijke verkopers.
Willem krijg je 99% van de tijd aan de telefoon wanneer je belt.
Alleen de website verdient veel meer aandacht ivm niet aanwezig zijn van producten.
Voor kopers is het dan een domper wanneer de spullen pas later uitgeleverd worden terwijl ze nog op voorraad staan in de webshop!
Dit is voor hun makkelijk te voorkomen wanneer de webshop goed bij gehouden word.
Tip:je kan beter eerst bellen of spullen op voorraad zijn wanneer je iets besteld.
Al met al heb ik toch een positieve ervaring met deze webshop

Ook ik ben opgelicht

Ik heb in november iets online besteld bij AquaTotaal. Na enige tijd bleek het product niet leverbaar. Ik kreeg een creditfactuur en zou binnen 7 dagen mijn geld terugkrijgen. Ik heb ze sindsdien twee keer gemaild met de vraag waar mijn geld blijft en ik hoor helemaal niks. Ik voel me achteraf nogal dom dat ik iets besteld heb bij een webshop dat werkt met een 06-nummer en een postbusnummer. Ik laat het er toch niet bij en schakel deze week een incassobureau in om mijn geld terug te krijgen. Ook ga ik aangifte doen van oplichting.

Snelle levering!

Nadat ik afgelopen maandagavond een paar dingen had besteld voor mijn dochter, las ik de berichten hier. Gelukkig had ik betaald met paypal dacht ik nog. Ik maakte me behoorlijk zorgen, geld kwijt etc. Ik stuurde dezelfde avond een mailtje met de vraag om een indicatie van de levertijd. De volgende ochtend had ik twee mailtjes binnen. De eerste dat mn betaling was verwerkt en de tweede dat alles was ingepakt en verstuurd. woensdagochtend had ik alles binnen.
Ik heb in ieder geval een positieve ervaring met dit bedrijf. Ik hoop dat ik geen uitzondering ben/blijf.

mazzel?

Ik schrok een beetje van de vele negatieve berichten die ik hier tegenkwam en had er ook een hard hoofd in of mijn 2de bestelling bij dit bedrijf de mist in zou gaan omdat er een paar dagen overheen gingen zonder dat ik iets hoorde.
2 weken geleden heb ik een bestelling geplaatst, e-mail en telefonisch contact hierover gehad. Kreeg zelfs nog een extra potje voer aangeboden omdat het voer dat ik bestelde er niet was. De levertijd was wat langer omdat niet alles voorradig was, maar ook daarover kreeg ik bericht. Alles netjes geleverd en vervolgens een 2de bestelling geplaatst met een vraag. Ook hierop werd ik zelf gebeld en kreeg ik keurig telefonisch antwoord en advies.
Nee, ik ben niet van het bedrijf zelf, heb er ook verder niets mee te maken, anders dan dat ik er voordelig 2 dure lampen kocht. Maar na al die negatieve berichten wilde ik toch even laten weten dat het blijkbaar ook anders kan.

Slechte service

Slechte service. Mijn bestelling (Eheim filter extern) was niet op voorraad, werd een alternatief (Sera Filter)aangeboden. Deze pomp aangesloten en die maakte veel lawaai. Ik had nog gevraagd of deze pomp net zo stil is als een Eheim, dat was volgens Aquatotaal zo. Niet dus. Ik heb deze bevinding gemeld en vervolgens niets meer vernomen. Ik meerdere keren gebeld en gemaild maar ze beantwoorden niet. Rechtsbijstand ingeschakeld en ook die krijgt Aguatotaal niet te spreken. Dit speelt nu al bijna 4 mnd. Ze schijnen nog meer internetwinkels (aguaria zaken) te beheren... Mijn advies is: Koop hier niets!

Geen eerlijke zakenman

Ik heb hetzelfde verhaal als iedereen. Product besteld, vertraging in levering, koop geannuleerd, creditnota gekregen. En dan stopt de communicatie met Aquatotaal. Aan geld terugbetalen doen ze daar niet, ondanks het niet-leveren en de "keurige"creditnota.

Overal op internet kom je klachten tegen en bij de KvK blijkt dat de heer Rongen, die de eigenaar is van Aquatotaal, een heel industrieterrein aan webwinkels heeft, Mikron, Aquatotaal, Fauna Totaal, Koi Totaal, PVC Totaal, Aquavision. De rechtsvorm is een eenmanszaak, dus als "de man die de terugbetalingen moet doen" er niet is, zoals veel mensen te horen kregen, is hij er zelf niet.

Nuttige tips om om te gaan met dit soort "zakenlui" vind je op

Dit betekent onder andere: gewoon aangifte doen van oplichting en een aangetekende brief sturen met een ingebrekestelling. En natuurlijk via websites als deze proberen om anderen tijdig te waarschuwen.

goede levering

Ik heb alle recencies hier gelezen maar eerlijk is eerlijk met lood in mijn schoenen bestelde ik toch bij aquatotaal en ik ben eerlijk om te zeggen dat de service prima is en de afwikkeling ook.
Alleen het verzenden had wat sneller gekund maar toch binnen 1 week pakketje thuis .
al met al zeer tevreden ,en het is waar dat alleen mensen shrijven als ze wat te klagen hebben en anders hoor je ze nooit dus wat is 22 slechte reactie,s op duizenden klanten (2%)?

Slecht, advies om niet te kopen

In Augustus bestelling geplaats, geld netjes betaald en toen wachten.
Gemaild voor levertijd, standaard antwoord levering normaal binnen 14 werkdagen
Gemaild na deze periode dat bestelling volgens voorwaarden geannulleerd mag worden, netjes creditnota ontvangen op 1 september, betaling retour binnen 7 dagen.
5 oktober gemaild waar het geld blijft - geen reactie
7 oktober gebeld, credit lag nog op een verkeerde stapel, wordt week erop betaald
14 oktober gebeld, geen idee waarom het niet betaald is, man die moet betalen is er niet, gaat er achteraan
21 oktober gebeld, zelfde liedje als de 14e, man die moet betalen is er niet, heeft ook geen mobiele telefoon, etc.

Ben nog steeds bezig om mijn geld terug te krijgen, maar hier ga ik dus nooit meer betsellen. Heb al veel verschillende artikelen op internet gekocht, maar zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Schandalig

Goede snelle levering

Zouden ze inmiddels gewoon hun zaakjes op orde hebben? Ik kreeg mijn aankoop snel (3 dagen) en compleet in een goede verpakking thuis!

De aanhouder wint!

Ik heb dezelfde ervaringen als hieronder beschreven, niet leveren en slecht bereikbaar. Maar uiteindelijk heb ik toch mijn geld teruggekregen!
Aanrader: bellen tussen 12:00 en 14:00. Dan is er meer kans om ze te bereiken. Ik heb niet de indruk dat aquatotaal een onbetrouwbare leverancier is, maar dat de zaken hen enigzins boven het hoofd zijn gegroeid.

H.DE VRIES,ZWOLLE

IK krijg geen contact meer geen geld retour

31 mei iets besteld bij aquatotaal en ook betaald. er kwam maar geen bestelling en dus 8 juni gebeld het voer was niet aanwezig ze zouden mij direct dezelfde dag terug bellen maar niets gebeurd dus de volgende dag gemaild,14-06211 weer gemaild tot nu toe nog steeds niks gehoord heb diverse malen gebeld er wordt niet meer opgenomen en ik krijg een faxlijn, en heb ook mijn geld tot de dag van vandaag niet terug

krijg geen contact en geen geld retour

half april iets besteld bij aquatotaal en ook betaald. er kwam maar geen bestelling en maar es gemaild. ze gaven als reden dat het niet meer leverbaar was bij de leverancier maar ze probeerden het nu bij een andere. ook deze kon het niet meer leveren. niks aan te doen maar wilde dan wel mijn geld terug. ze zeiden dat ze dat half mei via paypal hadden teruggestort of ik daar dan helemaal geen bericht van had gehad? dat had ik niet maar toch maar een paypal account aangemaakt. daar stond het ook niet op. nu wordt er niet meer gereageerd op diverse mails en de telefoon wordt niet opgenomen en ik krijg de laatste 2 weken een faxlijn! heb de afgelopen paar weken steeds op een ander tijdstip gebeld en verschillende nummers gebruikt maar er wordt gewoon weg niet opgenomen! ik vind dit echt heel erg slecht en raad dan ook niemand aan bij deze internetwinkel een bestelling te plaatsen!! heb mijn geld tot de dag van vandaag nog steeds niet terug.

LANG WACHTEN EN NOG NIX GEKREGEN

Alles op tijd betaald al 1,5 maand en nog niks gekregen .ben benieuwd wanneer de geld terug krijg .zeker nooit hier een bestelling doen .

Details

Visit Aquatotaal