Aqvia reviews

Aqvia reviews

5.8

Forkert levering

Efter fire gange at have tastet leveringsadressen ind i felterne på hjemmesiden (hvilket måske burde have givet mig et hint om amatøragtig uduelighed), blot for at se dem forsvinde i blå luft, valgte jeg at angive i kommentarfeltet at der var fejl i skidtet og angive leveringsadresse der. De kan enten ikke læse, eller er bare pisseligeglade med kunderne, for de ignorerede totalt og sendte til bestillingsadressen. Upraktisk og generende. Håber produktet indeni vil leve op til modtagerens forventninger, når engang jeg med stor forsinkelse må aflevere det irl. Sidste gang jeg handler hos dem online! På grænsen til falsk varebetegnelse at vise et intelligent dyr som en kat i reklamerne.

dårlig shop

Sende kun tirs/torsdag trækker penge før vare er sendt kun en mail ved bestilling ingen mail om afsendelse eller pakke nr. Intet info forsendelse metode på hjemmesiden og får af vide ved at ringe til at ikke alle sodastream co2 kan bruges på den pga ad udformning af sikkerheds ventil på co2 flasken.
Men det nemt at komme igennem på tlf.

Ikke første, men sidste gang!

Har for noget tid siden købt en danskvandsmaskine hos Aqvia.dk, og efter meget daglig brug gik den tør for kulsyre. Derfor vente jeg tilbage til aqvia.dk, hvor jeg købte to nye patroner, så jeg havde ekstra.

Samme dag (10 feb.) som jeg bestilte patronerne på internettet blev pengene hævet på min konti, og har endnu ikke set min bestilling trods et besøg på posthuset for at efterspørge en pakke til min hjemadresse.

Jeg har skrevet til Aqvia flere gange for at få mine penge retur for den bestilling jeg ikke har modtaget, og få slettet min ordre, da jeg ikke længere syntes om at købe hos dem.

Enden bliver nok, at hvis jeg ikke har pengene på min konti eller fået et svar fra dem inden mandag, så må banken trække pengene retur eftersom de har hævet mine penge for 1 måned siden.

Har aldrig haft sådan oplevelse før ved handel på internettet.

Nemt og bekvemt

Fik det jeg bestilte til den lovede tid. De sender dog kun 2 dage om ugen.

Is Aqvia your company?

Aqvia Details

AQVIA Danskvandsmaskinen fra AGA kan forvandle dit vand fra hanen til frisk og appetitvækkende boblevand på bare få sekunder – ved tryk på en enkelt knap

Visit Aqvia