Arbejds Sko reviews

Arbejds Sko reviews

Very low
2.0

Fusker firma . Arbejdssko.dk er ulovlig.

Jeg har undersøgt arbejdssko.dk hos myndighederne. Firmaet er ulovligt. Der er ikke den telefonkontakt som de siger man skal ringe til for en snak. Der er heller ikke de oplysninger på hjemmesiden der skal være for at en kunde kan føle sig sikker på en sikker handel. Stor Advarsel til evt. Kunder Bliv langt væk fra det snydefirma. Det er lige klar til en politianmeldelse og en retssag pga. deres Manglende kunde oplysninger og kundepleje. Idehaveren /kontakten er Henrik Wiehl. Falkevej 7
, 3400 Hillerød. Mail: wiel@post2.tele.dk Evt. privat telefon: 48250191.
Bare gå til ham!!!. En meget utilfreds kunde

Fusker firma

Du bør ALDRIG handle ved arbejds-sko.dk - magen til fusk skal man lede længe efter. De er umulige at få fat på, efter 3 ugers ventetid har jeg intet hørt. Mine sko er stadigvæk ikke kommet. Jeg har også pr. email henvendt mig for at høre hvor de bliver af, og intet svar kommer der retur.

Jeg har nu sendt dem en mail hvor jeg annullerer mit køb. Så må vi se om de svarer på dette, eller som andre fusker firmaer bare hæver pengene alligevel.

Dette virker absolute ikke som en seriøs internet butik.

Meget dårlig stil

Bestilte et par sko, og efter 3 uger og ingen respons, skrev jeg til Arbejds sko for at høre om hvornår jeg kunne forvente levering, men fik intet svar. Så prøvede jeg at ringe flere gange indenfor den angivne åbningstid, men telefonen blev ikke taget. Jeg sendte en ny mail og fik så svar umiddelbart efter at de ikke havde den bestilte sko på lager, men om jeg var interesseret i en anden. Jeg skrev tilbage at det ville jeg gerne, da jeg stod og manglede de arbejdssko. Men så skete der heller ikke noget og efter 5 uger valgte jeg at annullere ordren.

En meget kedelig og dårlig stil for en virksomhed.

Sjusk

Da varen ikke var leveret efter en uge, skrev jeg en mail. Da der ikke kom svar på den, forsøgte jeg at ringe. 12 dage efter køb blev røret endelig taget, og jeg fik besked om at jeg ville blive ringet op senere. Læste så de andre anmeldelser her på siden og tænkte at jeg sikkert aldrig ville få svar, men der kom sørme en mail. Varen ville ikke komme på lager igen, stod der. Hvorfor var jeg så blevet tilsendt en ordrebekræftelse, og hvorfor har man overhovedet varen stående til salg? Det er at spilde folks tid. Heldigvis er der ikke blevet trukket penge, som jeg skal kæmpe for at få tilbage

Rigtig dårlig service!!

Arbejds-sko.dk magter simpelthen ikke at levere varen hvis man bestiller en anden levering adresse and faktura adressen. og når man gerne vil have pengene retur da varen aldrig er modtaget stikker de en plade om at pengene er overført gang på gang. og de er ikke samarbejdsvillige til at finde en løsning og hver gang man kontakter dem, vil de kun kommunikere via mail som de så ikke besvare! rigtig useriøse menesker
De fortjener slet ingen stjerner, kun sure smiley-er!
jeg vil anbefale alle til at HOLDE sig væk fra denne side!

Useriøs og ligegyldig behandling af kunder!!!

Bestiller et par sko, kan ikke forstå de ikke kommer, som lovet på hjemmesiden, mailer til dem, får svar at de sko har de skam ikke, selvom de reklamerer med dem på deres hjemmeside, og for så at vide at man nærmest er analfabet, hvis man ikke kan forstå det, og havde jeg ikke henvendt mig, kunne jeg have ventet på skoene, til jeg blev gammel, det var skam ikke et problem for ham.
HOLD JER LANGT VÆK!!!!!

Ingen information

Har ikke varerne og informerer ikke om dette.
Er næsten umulig at komme i kontakt med.
Det er dog muligt at annullere ordren når man mister tålmodigheden - derfor én stjerne - trods alt.

Brug dem ikke !!

Bestilte et par sko hvor det så ud som om de kunne leveres i løbet af et par dage, men får efter bestillingen at vide de har 5-6 dages leveringstid. 10 dage efter bestillingen får jeg en besked om at pakken er afsendt med GLS, med et track-og-trace nummer som ikke fungerer i GLS systemet. Da der er gået endnu en uge uden at varen er leveret og jeg henvender mig til firmaet får jeg virkelig uforskammede svar på mine spørgsmål om hvorfor pakken ikke er leveret på trods af at der hele tiden har været nogen på adressen. Deres svar er at de kun kan levere til firmaadresser, -så skulle de da oplyse det på hjemmesiden!!!
Nå, jeg skriver at ordren så kan betragtes som annuleret og jeg gerne vil have pengene retur. Der går selvfølgelig en månedstid og en masse skriveri før de kommer retur og det minus 50 kr, som han siger er for porto og levering, som jeg aldrig har set noget til.
Ser desværre først nu alle de dårlige anmeldelser på trust-pilot....

Skandaløst

Denne virksomhed burde ikke eksistere.
Handler aldrig her mere.
Efter at have bestilt 2 par sko, som skulle have 2-4 dages levering,
gik der mere end 3 uger før jeg fik mine sko.
I de 3 uger var kontakten/informationen klart mangelfuld.
Da pakken så endelig kom var der ingen faktura med, efter flere forsøg på at få en faktura tilsendt, har jeg nu opgivet.

Konklusionen må være: Hold jer væk fra denne virksomhed!

Aldrig oplevet noget lignende!!!!

Har haft virkelige problemer med dette firma. Afbestilte min stilling, de sendte ordren alligevel af sted , jeg sendte den tilbage men har ikke set mine penge endnu...og det er gået fire uger efter de fik ordren afleveret tilbage. Min banke er involveret men intet sker.
Den verste service jeg nogen sinde har set. De tager ike telefonen og svarer på mails muligvis efter 14 dage...

Generelle mangler

Bestilte sko og støvler og forespurgte efter et stykke tid via mail på varen. Fik at vide at størrelserne var i restordre og ordren derfor ikke ekspederet. Aftalte, at ordren blev annuleret og at jeg lavede en ny. Fik herefter leveret sko fra ny ordre - ikke specielt hurtigt - til gengæld dog til en absolut god pris. Støvler blev ikke leveret og der er ikke reageret på mailforespørgsel herom. Jeg har konstateret, at der dog heller ikke er trukket penge for dem. De leverede sko er ok men jeg har ingen faktura fået (ikke at jeg egentlig skal bruge den til noget men alligevel). Jeg er som sådan ikke blevet snydt men jeg kan desværre alligevel ikke anbefale forretningen.

INGEN STJERNER HERFRA

skulle bytte sko der var i den forkerte størrelse. Har hverken fået sko eller penge retur. De tager ikke telefonen og svare ikke på mail.
Jeg må på det kraftigste advare mod at handle med dette firma.
Man bruger både tid og penge på det og får INTET ud af det.

Uacceptabelt!!!!!!

Bestiller et par klinik sko d. 3. januar, og handelsbetingelserne på hjemmesiden siger 2-4 hverdage, efter 6 hverdage skriver jeg en mail om hvor mine sko bliver af, får intet svar, så prøver at ringe tre dage efter mailen, ringer 9 gange, og får endelig fat på dem og fortæller problemet og kan ikke forstå hvorfor jeg ikke er blevet kontaktet om længere levering som de jo skriver vil ske under handelsbetingelserne, så skruer han bare charmen på med " ej et flot navn" og alt muligt jeg ikke ku bruge til en skid, og han siger han vil ringe tilbage lige om lidt når han har fundet ud af hvad der er sket siden jeg ikke har fået mine sko. - Ingen ringer tilbage, heller ikke de efterfølgende fire dage, så kontakter jeg dem igen og får en lang dårlig "forklaring" om at han har sendt en masse sko afsted men ikke lige havde set mine orrdre og bla bla bla, og jeg forklare ham at jeg står og skal på de sko til min kosmetiker eksame om 6 dage nu og det var derfor jeg bestilte så tidligt , altså tre uger i forvejen. Og så begynder han fandeme på alt muligt med om han ikk bare kan sende nogle andre sko
- FUCK NEJ om du skal sende nogle andre sko til mig ! og der begyndte jeg at få nok ! Jeg vil sgu ha de sko jeg har bestilt og som han oveni købet har trukket penge for selvom han ikke har dem og heller ikk har tænkt sig at sende, så siger han om han ikk ligge kan ringe tilbage, der går fire dage, og det er i dag, og han ringede ikke, så jeg kontaktede ham og spurgte hvad han havde tænkt sig, og jeg hørte kun på det samme som de andre gange "ja jeg kan ikk helt nå at sende de sko til onsdag for jeg har dem ikk, men jeg har nogle andre" og så gik jeg amok, for hold kæft en idiot! Har lyst til at tage op til ham og gå amok .. Men han fik hele smørren i telefonen om hvor dårlig service det var osv osv, var ikke flink mere.
Nogen burde sætte ham på plads med en knyttet hånd, hold kæft en platugle !!! Nu jeg spændt på at se om jeg får mine penge tilbage som jeg forlangte, selvfølgel

Manglende levering og uærlig service

Jeg bestilte og betalte for en vare og fik straks en ordere bekræftelse. Leveringtiden skulle være 1-3 arbejdsdage. Efter 7 dage havde jeg stadig ikke modtaget min vare og ringede til firmaet. Manden der sagde at pga. ferie var det evt. gået galt med levering og at han lige vill e finde ud af hvad der var sket og så ringe tilbage. Der blev ikke ringet tilbage eller skrevet. Jeg ventede igen en 4 hverdage og ringede så igen. manden virkede forvirret og kunne ikke forstå at jeg ikke havde modtaget min vare. Han sagde at han nu stod med de sko jeg skulle have i hånden og ville sørge for at de blev sendt den følgende dag. Stadig ingen levering.. efter yderligere 5 dage skrev jeg til firmaet at jeg -hvis jeg ikke havde modtage min vare inden for to dage - ville klage til forbrugerstyrelsen.
Så får jeg en mail fra manden og at han vil annulere handlen og endnu en historie, denne gang om hvordan det er helt normalt at nogle varer er i restordere, samt noget usammenhængende der omhandlede hans virksomheds renome´ og referede til mig som en privat virksomhed der prøvede at skræmme ham.
Om pengen bliver tilbageført ved jeg ikke, men jeg har indgivet en klage og opfordrer andre til det samme hvis de føler sig dårligt og uærligt behandlet. E-handel er en vidunderlig ting og de fleste virksomheder er da også ganske professionelle. Pyha sikke en smøre, håber det vil være til lidt hjælp.

Arbejds-sko.dk er useriøs nethandel

Bestilte et par sko og fik straks ordrebekræftelse. Herfefter skete der intet i en uge. Rykkede for leveringsdato men fik intet svar. Rykkede igen og fik svar om at man ville undersøge hvad der er gået galt. Her yderligere 3 dage efter har jeg stadig intet hørt. Jeg annullerer nu ordren. Lad være med at spilde jeres tid på denne useriøse hjemmeside. Mvh. Carsten Engemand

Får tilsendt en forkert vare, gammel guldnet udstillingsmodel, kontaker firmaet får en sang fra de varme lande. Aftaler jeg sender varen retur.

Har rykket 3 gange for at få mine penge retur, første gang får jeg at vide at der går et par dage. Har rykket 2 gange siden. Det nu mere end 14 dage siden og intet hører jeg

Sender aldrig varen

Bestilte et par sko, der ifølge hjemmesiden ville blive afsendt samme dag eller dagen efter. Hvis ikke, ville man blive kontaktet om leveringstidspunktet.

Der kom hverken sko eller nyt om leveringstidspunktet, og nu efter 18 dage afbestiller jeg varen og bestiller i en butik, der rent faktisk sender varerne til deres kunder.

Manglende informati

Bestilte nogen arbejdssko, efter ti dage var der intet kommet. Ringede og fik at vide at varerne ville komme til forhandleren i dag eller i morgen, og ville blive sendt hurtigst muligt. Ringede igen efter yderligere et par dage og fik noget pølsesnak om leverandører og sommerferie. Endnu et par dage gået uden at høre fra arbejds-sko.dk. Jeg har nu afbestil varen.

Det er forståeligt at arbejds-sko kan blive ramt af manglende leverancer, men det er helt uacceptabelt at firmaet ikke selv henvender sig og informerer om problemet. Især når der på hjemmesiden, under handelsbetingelser står: "Hvis varen/varerne du har købt var på lager, og er bestilt i åbningstiden afsendes normalt samme dag, ellers dagen efter.
Hvis varen/varerne ikke var på lager, vil leveringstiden normalt være 2-4 dage, ved længere leveringstid vil du blive kontaktet af os."

Is Arbejds Sko your company?

Visit Arbejds Sko