Ariel reviews

Ariel reviews

5.7

Poor design Poor results ARIEL STAIN REMOVER 2L

Cap melted in hot wash - design confusion looks like wash ball but not!
Results poor.

Nedlandende kundeservice

Har for en sjælden gang købt deres produkter fordi jeg så at det kan fås allergi venligt, og vi vasker kun med det. Ved et tilfælde inden brug finder jeg så udaf at der skal bruges en vaskebold. Vi bestiller en bold og her 4 uger efter er der ikke kommet nogen i nu. Kontakter så kundeservice og spørger til om der er sket en fejl, men får så bare afvide at der kan gå op til seks uger fra at man har bestilt den til den kommer med posten, og hun ellers ikke kunne gøre noget ved det. Spørger kundeservicemedarbejderen om det godt kan være rimlig at man først kan bruge jeres produkter seks uger efter køb, og om jeg virkelig skal stjæle en i en butik for at kunne vaske? Det kunne hun desværre ikke hjælpe mig med. men hun vil da lige bede om min adresse og se på sagen, her en uge efter er der stadig ikke sket noget??

Is Ariel your company?

Ariel Details

The Ariel website provides laundry advice and tips on all aspects of fabric care and cleaning. Advice on the correct dosage of all it's products including Ariel Biological, Colour and Style, Sensitive, Handwash and the Ariel Stain Pen. If you want brilliant whites, fast coloureds, stain removal or a gentle clean for sensitive skin our washing guides will help you on your way.

Visit Ariel