Arke reviews

Arke reviews

8.1

2 keer geboekt, 2 keer een drama!

De eerste keer had het vliegtuig 3 DAGEN vertraging vanuit Mexico en de 2e keer moest ik € 200 betalen omdat ik me in een letter vergist had en ze dat om moesten zetten. Mijn advies is dus bespaar geld, tijd en ergernis, boek ergens anders.

Site kan gebruikersvriendelijker !!!

Wat ik een nadeel heb gevonden van de site is dat bij het invoeren van vaste gegevens zoals de datum van de eventuele te boeken vakantie steeds weer opnieuw te moeten invoeren. Is er misschien geen mogelijkheid dat het systeem bv de reeds ingevoerde maand/datum kan vasthouden bij het verder zoeken naar andere bestemmingen.

Geen uitgebreide beschrijvingen van de accommodatie, dan ga je toch gauw kijken hoe dit bij de concurrent is beschreven. Dit is een groot verschil met andere reisorganisaties, zoals bv Neckermann en Vrij Uit.

snel en duidelijk

Ik heb onze vakantie geboekt via internet bij Arke.
Ze hebben een duidelijke site en het kost niet veel tijd.

prima geregeld en uitstekend meegedacht

Bij binnenkomst bij Arke reisbureau wist ik alleen dat het hoogstwaarschijnlijk Turkije zou gaan worden maar hoe/wat/waar nog niet.
Na een half uurtjes doorvragen van Arke med. en zoeken in de mogelijkheden en aanbevelingen van personeel, werd geschikte locatie gevonden en in optie geboekt.

Waarom zelf boeken via internet als je ook naar de Arke-winkel kunt?!

Wij boeken altijd bij de arke-winkel (in de Vughterstraat Den Bosch) omdat je daar elke keer vriendelijk en kundig wordt geholpen. Je wordt er goed geadviseerd, alles wordt voor je uitgezocht, vergeleken en uiteindelijk geboekt en je wordt via e mail of telefonisch steeds volledig op de hoogte gehouden. Elke keer alles perfect geregeld. Vijf sterren waard!

Waarom veranderen vliegtijden altijd in het nadeel van de boeker

Al verschillende keren geboekt bij Arke dit is prima bevallen alleen het nadeel is als men vroeg boekt dat er gunstige reistijden staan en als men dan een paar maanden later op de site kijkt deze vaak veranderd zijn in ongunstiger tijden dit is mij al een aantal keren overkomen.
ik zal in het vervolg dan ook later gaan boeken omdat je dan een duidelijker overzicht heeft wanneer men gaat vliegen.

Bij Arke krijg je niet waarvoor je betaald

Als je bij Arke een reis boekt, krijg je niet altijd datgene waarvoor je betaald. Arke behoud zich het recht voor om de reis zonder enig vorm van informatie te wijzigen. Je wordt hierover ook niet geïnformeerd. Eerst bij het ontvangen van de tickets bemerk je de wijzigingen. Hoeveel minachting voor zijn klanten kan een bedrijf zich permitteren?

heel duidelijk en makelijk te reserveren van een vacantie

duidelijke beschrijvings van hotels en omgeving en hele mooie foto,s van de kamers en het complex en al wat er te doen is

vroegboekkorting!!!

Ik vind er toch nadelen aan zitten om on line te boeken. ?Wij hadden een boeking gedaan via chat waarin men ons voor
een bepaald bedrag kamer met half pension kon aanbieden. Bleek dit later het bedrag met alleen ontbijt te zijn terwijl wij beslist met half pension gevraagd hadden. Helaas konden we dit gesprek niet waar maken, omdat chatten niet opgeslagen wordt
Enkele weken na onze "vroegboeking", stond dezelfde kamer voor 50 euro pp. goedkoper.Ook hier kon met niks meer aan doen. Wij voelen ons dan toch wel opgelicht,want vroegboekkorting waar overal reklame over wordt gemaakt bestaat dus niet . Dit was de eerste keer dat we bij arke boekte en de eerst keer on line. Dit zal w.s. ook de laatste keer zijn, want het vertrouwen is nu weg.

Na veel gedoe eindelijk geboekt.

Mijn vriend en ik wilden een vakantie boeken bij Arke.nl. Na pagina's met informatie te hebben ingevuld, gaf de site bij de laatste stap een foutmelding aan. We hebben het wel 5 keer opnieuw moeten proberen en het bleef mislukken. Dit was zeer ergerlijk... Uiteindelijk hebben we toch de gewenste reis kunnen boeken via de hulp-chat functie, waarbij je kon chatten met een medewerkster. Deze medewerkster heeft uiteindelijk de reis voor ons geboekt nadat ik dus weer alle informatie doorgegeven had. U snapt wel dat dit ons ontzettend veel tijd gekost heeft en we bijna naar een andere reisorganisatie wilden gegaan.
Ik moet wel zeggen dat de medewerkster ons goed geholpen heeft, dus dat is dan een pluspunt.

Gewoon TOP

Gewoon TOP en zeker doen bij ARKE

Goede fijne site

Goede site goede foto''s Allen jammer dat je niet kan aan geven dat je in het hotel zo hoog mogelijk wil zitten.

hotel Elba Sara

We hebben geen problemen gehad met het boeken van de vakantie dit is ons 3 X dat we boeken bij Arke ging snel en soepel .

groetjes Fam. Althuijzen

Een makkelijke, overzichtelijke en duidelijke site.

Hallo wij hebben een vakantie voor september naar Malta geboekt bij Arke reizen.
Het was makkelijk vooral het boeken van de reis, over de prijs van de koffer was even niet duidelijk.
Maar we hebben gebeld naar Arke reizen, de prijs op de nota van de koffer was dubbel natuurlijk was ook voor de terug reis.
Dat was iets waar wij zelf niet aan hebben gedacht .
Wij krijgen al zin in deze reis waar gaan jullie naar toe ?
Kijk ook even op de site van Arke er is ook nog vroeg boek korting.
Groetjes

Terug naar goede bestemming 2012 op Kos

Daar ik al meerder keren op Kos ben geweest was de keuze snel gemaakt.
Eerst even op internet gekeken en toen op kantoor Utrecht - Overvecht geboekt.
Dit personeel ken ik nog van het kantoor Hammerskjoldhof dat helaas is opgeheven.
Alles zeer soepel verlopen, hoop alleen dat dit jaar het mogelijk wordt om thuis een stoel te bespreken door middel van Ideal en daarmee ook thuis in te kunnen inchecken.
Nu heb je daarvoor nog een creditkaart nodig, wat niet iedereen heeft.

Makkelijk als wat

Het boeken was een eitje, supereenvoudig met snelle bevestiging. Ook het betalen via de mobiele app is geweldig.
Alleen werd mij niet geheel duidelijk hoe je moet regelen dat je bv een eindschoonmaak wil of een lakenpakket. Dat wordt dus toch nog even bellen met Arke.

we zijn goed geholpen bij arke in toolenburg

ze waren klantvriendelijk en verder geen problemen

Duidelijke omschrijving van resort of hotel en prijs.

Zijn net terug van een reis via arke/fly geboekt.
Personeel vriendelijk en behulpzaam.
De boeking naar Spanje liep perfect via internet. Geen verrassingen achteraf alles wordt tijdens het boeken goed beschreven

makkelijk zoeken naar mijn bestemming en eenvoudig te boeken

Bestemming was al gekozen en diverse touroperators online bekeken. Arke sprong er uit met de prijs qua data. Andere hadden de prijs al met 75,00 verhoogd binnen 1 week. Helaas waren vluchttijden toen nog niet direct bekend en wel bij alle andere. Maar dat mag de pret niet drukken. Mijn dochter en ik zijn tevreden over onze keuze en kijken uit naar wat we geboekt hebben

Zoals het hoort. Top!

Meteen goed met vol enthousiasme geholpen. Ook lekker persoonlijk gebleven. En goed meegedacht. Helemaal super!

Is Arke your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

TUI Nederland N.V. Details

Met 1,4 miljoen vakantiegangers en een omzet van € 1,5 miljard in 2011 is TUI Nederland marktleider in de Nederlandse reisbranche. We voeren de reismerken Arke, Holland International, KRAS, ROBINSON, Sunplugged, KidsWorldClub, Sunrise, Goed Idee Reizen en Lastminute.nl. Daarnaast heeft TUI Nederland haar eigen luchtvaartmaatschappij ArkeFly. Het beeldmerk van TUI Nederland is de kenmerkende smile. Naast het feit dat de smile is opgebouwd uit de drie letters T, U en I, komt hij ook terug in onze spirit: More than a smile. TUI Nederland is onderdeel van TUI Travel PLC, met wereldwijd ruim 200 reismerken in 27 landen.

Visit Arke