Arktis reviews

Arktis reviews

7.2

God butik

Jeg bestilte et cover til min iPad derfra og det fungerer og kom som lovet, det eneste var at min pakke var blevet lidt/meget mast, men det havde ikke skadet indholdet.

God onlinebutik / gutes online Geschäft

Rigtig god onlinebutik med bredt varesortiment af rigtig god kvalitet.
Bestillingen gik nemt, betalingen gik nemt og forsendelsen gik som den skulle.
Det eneste som jeg ikke var helt tilfreds med var emballeringen af forsendelsen. Produkterne lå i kassen og blev "smidt" fra side til side, da de ikke var pakket ind med beskyttelsesmateriale - de ankom dog uden skader.

Gutes Onlinegeschäft mit breitem Sortiment von guter Qualität. Die Bestellung war einfach, die Zahlung war einfach und die Versendung war wie sie sollen Seite.
Das einsichtige "aber" war die Verpackung. Die Produkte war nicht besonders gut Verpackt und könnte sich frei bewegen. Aber die Sendung kam heil an und nichts war passiert.

trukket penge men ingen varer

jeg bestilte en ipad fra shoppen, men fik efter bestillingen en mail om den var i restordre på ubestemt tid. Jeg skrev til dem for at annulere ordre, hvis jeg fik en bekræftelse på. Men 3 dage efter trak de beløbet på mit kort, og nu kan jeg ikke få kontakt til dem, pr telefon siger de at man skal skrive i deres support system, men der svarer de aldrig tilbage, nu er min bank ved at trække pengene tilbage.

Fast delivery

I have had no problems getting the products I ordered at the online shop.

Is Arktis your company?

Arktis Details

iPhone Zubehör und iPod Taschen direkt vom autorisierten Apple Versandhändler arktis.de iPhone 3GS Zubehör, iPhone 3G Zubehör und iPod Zubehör zu günstigen Preisen

Visit Arktis