Arla reviews

Arla reviews

8.0

Fantastisk service, og lækre produkter

Jeg havde desværre en dårlig oplevelse med et af deres produkter hvor det ikke levede op til mine forventninger, jeg sendte et billede og en klage.

Fik en venlig og god beskrivelse af hvad der var gået galt. Og sådan noget kan der jo ske, men synes det er super flot og god kundeservice at gøre noget ved problemet. Og det synes jeg VIRKELIG Arla er god til.

1000 tak for den service i yder ;) Elsker jeres produkter...

God oplevelse!

Hej Arla.

Jeg havde en dårlig oplevelse med et af jeres produkter hvor det helt klart ikke levede op til mine forventninger, men efter jeg tog kontakt til jer så løste jeres kundesupport det på bedste vis, og fik situationen vendt til en god oplevelse.

Tak for den service i yder. Det er sjældent i disse tider :)

Glædelig jul.

Gode produkter

God virksomhed med gode produkter og god til at finde på nye produkter. Er blevet helt vild med deres nye flydende kærgaarden.

God produkter men....

prisen på ost er lidt for dyrt. Jeg ønsker at 1 kg ost koster maks 20 kr. Men klager dog ikke over kvaliteten af mælk, ost og andre arla produkter.

tømmermænd + cultura = happy tommy

tømmermænd + cultura = happy tommy :-) Tak Arla

ved ikk helt

Deres produkter er vel okay, men ikke noget vildt.
Forsøger så vildt muligt at støtte de mindre mejerier, så arla ikke kvæler alle de små landmænd

Mejeri besøg

Fantastisk ide, lige noget for mine børn og mig selv for den sags skyld.
Vi tager til Arla i Brabrand for at se hvordan man laver yoghurt. Det er et besøg man kan bestille på Arla.dk og det er gratis. En af de få gratis glæder der er tilbage. Vi glæder os.
Har nu været afsted på Mejeri besøg og vores forventninger blev i den grad opfyldt. Fantastisk værtinde som levende fortalte, viste rundt, svarede på spørgsmål, samt lod alle prøve at lave smør og deres egen yoghurt. Alle fik et fint indblik hvordan produktionen foregik. Samt lavet opgaver så vi blev meget klogere. En helt igennem super dag :-)

Monopol priser

Det virker som om at arla har nærmest monopol på deres mælke og oste produkter og sætter priserne derefter, hvilket efter min overbevisning ikke er i orden.

Priserne er nærmest eksploderet og jeg ved godt at dette også skyldes den her såkaldte fedtafgift, men det virker også som om firmaer som arla udnytter det til at skue priserne endnu mere i vejret !

Mælken smager lidt kemisk...

Men 2 stjerner fordi det i det mindste stadig skal i køleskab for at kunne holde sig.

Dyre produkter

Dyre produkter og firmaet har intet imod at fastholde fattige i deres fattigdom.
Om jeg fatter at der stadigvæk er danskere som køber deres produkter.!

god hjemmeside

Arla har en rigtig god hjemmeside, hvor man altid kan finde inspiration til madlavning.

Middelprodukter

Der var engang en ost ved navn Riberhus, og den smagte himmelsk.
Nu har Arla overtaget fabrikationen - og kun navnet er tilbage. Smagen forsvandt - og det samme kan man faktisk også sige om deres andre produkter.
Ok jeg har ikke smagt Arla i mange år, så de kan jo have forbedret sig - men jeg tvivler.

Dyr mælk

Arlas måde at drive virksomhed på tiltaler ikke mig. Jeg gør alt for at undgå deres produkter

Oplevede et par utætte kartoner...

Kontaktede nemt og smertefrit arla's kundeservice, og et par dage efter modtog jeg et brev med franketret svarkuvert hvori jeg skulle skrive mit kontonummer. et par dage efter stod der 50 kr, på min konto, og en mail at de beklagede. Fin service, og syntes produkterne er gode!

mælk

Mælken er lidt for dyr ift. produktets kvalitet. Og så burde de tage højde for den enkelte landmand

Is Arla your company?

Arla Details

Velkommen til arla.dk Mere end 3.000 opskrifter, madplaner, produktinformation og konkurrencer.

Visit Arla