Arlafoods reviews

Arlafoods reviews

5.9

Hallo Arla

Jeg skrev før sommer ferien om
at mælken var sur frisk mælk,
i skrev at jeg skulle sende mælken
hvad jeg gjord
så skrev i at i ville vend til bage,
jeg har ikke hørt en skid siden,
er det sådan i behandler jeres
kunder ???????
vi bruger ikke ARLA MERE
MAN FØLER SIG NOGET PISSE AF.
VH John Frederiksen
john@vims56.dk

Super produkter

Jeg er bestemt tilfreds med de produkter man får fra Arla. Det er lækkert at man kan få laktosefri mælk, og at de er begyndt at indføre flere laktosefri produkter i DK. Keep up the good work

Arla Unika i Torvehallerne

Har just været i Torvehallerne og besøgte her den nye Unika butik. Fik lækre smagsprøver og en hygge snak med tre meget søde arla medarbejdere. Gik hjem med 5 speciel oste og tilbehør, som vi allerede har gnasket i (specielt gnalling er lækker)
Kan kun støtte Arla og de andre virksomheder som forsøger at sælge kvalitetsprodukter, bare synd man kun har råd til at nyde dem som luksus ;)

Is Arlafoods your company?

ARLA FOODS DISTRIBUTION A/S Hobro Details

Arla Foods Tættere på naturen