Armyvarer reviews

Armyvarer reviews

8.8

Nettet blev F5

Har handlet et par gange på nettet 2-3 dage efter har pakken stået hjemme i laden!
Sidst var der noget jeg ikke kunne finde på nettet, så jeg tog knoglen og ringde op, fik fat i en sød telefondame det kunne se at varen var blevet slettet. Medens vi talte om hvad det var jeg skulle have var siden F5 og jeg kunne bestille.... Super!

Godt sted at handle

jeg har købt flere ting Hos Army Vare, der har aldrig været problemer,
kan kun anbefales.

Udemærket

Udemærket service i forbindelse med ombytning af vare. Jeg kan ikke nikke genkendende til den negative attitude som beskrives i flere af anmeldelserne nedenfor. Den kvindelige ekspedient, som jeg talte med tidligere i dag, var både flink og imødekommende.
Dog forstår jeg ikke hvorfor hun, en time før lukketid, skulle køre stativet med knive ud bagved - jeg håber ikke at hun troede at jeg ville prøve at stjæle dem ;)

Men, det er godt nok gået tilbage med udvalget og kvaliteten af varerne, siden jeg frekventerende forretningen i min spæde ungdom. Det er lidt trist at se.

Købte to jakker over nettet, den ene var i restordre, men de sendte den anden, den var for lille, penge retur omgående og jakken i restordre blev sendt meget hurtigt , og de ringede og spurgte om vi ville have den 1 nummer større, end vi havde bestilt, virkelig god service, jakken en polar parca
super kvalitet og god pasform. Meget tilfredse

Lige glad med kunden

Jeg købte en jakke hos Army-Varer, som viste sig at have nogle dårlige syninger flere steder på jakken. Jeg kom tilbage et par dage senere, for at få den ubrugte jakke byttet, men det ville de ikke. Så nu står jeg med en jakke, der som minimum skal have skiftet lynlåsen.
Det er simpelthen dårlig service.
Kim Fries found this review useful
Armyvarer

Reply from Armyvarer

Vi kan desv�rre ikke forst� denne anmeldelse, personalet kender ikke noget til denne episode. H�ber kunden vil henvende sig s� vi kan f� l�st problemet.

Den købte vare var meget lille i størrelsen

Jeg har massere af forskellige slags handsker. 3 par løbehandsker, arbejdshandsker, thinsulate handsker og et par læderhandsker. Alle er i en størrelse large eller en talværdi tilsvarende large.

Til min store overraskelse modtager jeg et par Fostex neopren handsker i en large, hvor den snarere er en medium. Det giver en dårlig købsoplevelse når forhandleren ikke oplyser når en vare er "skæv i størrelserne".

Såfremt jeg ønsker at returnere handskerne mhp at få dem ombyttet, skal jeg afholde en udgift på fragt hvilket udgører op mod 60 kr.

Jeg har haft en dårlig købsoplevelse, og kan kun advare mod størrelsesangivelser på denne hjemmeside!

God butik

Hurtig levering, nem hjemmeside, god kvalitet købte en skindhue, fin pris.

God butik.

Gode varer. Lidt hampre priser, men såen er hele markedet sku =) Hurtig forsendelse

Fortræffelig service

Jeg købte 2 Taggear trøjer, betalte på nette og 2 dage senere fik jeg min bestilling ,med posten.

Ingen problemer kun positivt at handle med DEM.

Hilsen Sebastian

God butik

Har købt i butikken flere gange uden at det gav anledning til problemer.

super butik

dejlig nem hjemmeside. Der er altid hurtig levering og kundeservicen er i top. Kun ros fra mig.

Yderst uprofessionel virksomhed. Jeg skulle have læst anmeldelser på Trustpilot før køb.

Jeg købte nogle støvler i Army-Varer for et halvt år siden og står stadig uden brugbare støvler.

Her kommer historien i kort udgave:
Jeg bruger nu denne nyindkøbte støvle i lidt under en uge. Jeg stopper straks med at bruge støvlen efter at jeg har opdaget at der er kommet et gennemgående hul i sålen, samt at gummiet omkring hullet ser underligt porøst ud.
Jeg kommer ind i butikken hvor jeg først snakker med en mand, som tilkalder en anden medarbejder. Jeg viser hende støvlen og hun siger at hun godt kan se at det ikke ser rigtig ud, men at det ikke er noget hun afgøre, hvorfor hun siger at en anden vil ringe den følgende dag.
Jeg modtager så et opkald, hvor en dame fortæller at jeg må have trådt på noget spidst eller at jeg har brugt den til at starte knallerten med. Jeg siger at jeg har brugt den til at starte knallerten med (sagde jo da jeg købte støvlen at jeg skulle bruge dem når jeg kørte på knallert), hvorefter hun spørger om jeg står og sparker den i gang hele dagen lang. Jeg påpeger at hvis støvlen er gået i stykker af at jeg har startet en knallert i under en uge, må den være af utrolig ringe kvalitet. Til sidst spørger jeg så om jeg lige har smidt 450 kr. ud af vinduet, hvilket hun svarer med at; "det ser sådan ud". Hun siger desuden at jeg jo stadig kan bruge støvlen – til hvilket jeg svarer at det kan jeg da hvert fald ikke da der jo er hul i sålen! Vi får ikke rigtig noget ud af samtalen udover at hun siger at en skomager skal kigge på den om mandagen.
Om mandagen ringer så en og siger at skaden er selvforskyldt og at jeg har trådt på noget skarpt/spidst der har boret sig hele vejen op igennem sålen og op til indlægssålen. Desuden mener hun at det ser ud som om jeg har trådt i noget saltsyre. Det eneste tidspunkt der har været påført ekstra belastning på sålen i løbet af hele dagen, er når jeg starter knallerten om morgenen og om eftermiddagen. Det er højre fod jeg bruger til dette, og det er ligeledes højre støvle der er gået i stykker – netop der hvor kickstarteren rører støvlen.
Jeg fik ellers fin rådgivning i butikken, og kom hjem med en (umiddelbart) god støvle. Desværre viser det sig jo så at støvlen SLET ikke var i den lovede kvalitet, en fejl de ikke vil indse og rette op på.
Når Army Varer ikke vil bytte denne støvle i (i min verden) virkelig dårlig kvalitet eller mandagsudgave, ved jeg ikke om støvlerne her repræsentere den generelle kvalitet for de varer som Army Varer fører.
Da idéen om at det kunne væren en mandagsmodel blev fremlagt, vare svaret at jeg kunne kalde det en mandag, tirsdag eller onsdagsstøvle(eller hvilke uge dage det nu lige var der blev nævnt), men en ny støvle eller pengene tilbage kunne ikke lade sig gøre.
Jeg ringer igen til Army-Varer et par gange de næste måneder, men ingenting vil de. Jeg får hele tiden at vide at hullerne er selvforskyldt og at det ikke er en fabrikationsfejl. Det giver jeg dem ret i, da jeg jo selv har brugt støvlerne til det formål Army Varer var oplyst om, men de kunne ikke holde til det. Jeg siger desuden, at de i stedet for at give mig pengene tilbage, jo ifølge købeloven har muligheden for at reparere støvlen. Det vil de heller ikke. Jeg får også at vide, det er en skarp genstand der har lavet hullet men hun ved ikke hvilken, og jeg spørger derfor hvordan hun kan afvise at det er kickstarteren, når hun ikke ved hvad der har forårsaget hullet. Men det ved hun altså åbenbart bare...
Min konklusion er følgende (med paragraffer fra købeloven - LBK nr. 237):
Det var Army Varer tydeligt bekendt at støvlen skulle bruges i forbindelse med knallertkørsel i vinterperioden. Jf. § 75a stk. 3 bestyrkede Army Varer købers forventning, om at støvlen netop kunne bruges til købers formål. Jf. § 76 er der altså tale om at ’genstanden ikke svarer til den betegnelse, hvorunder den er solgt’, i og med støvlen ikke kunne holde til det brug der var oplyst fra købers side.
Manglen må anses som yderst væsentlig da der er direkte passage igennem den højre støvles sål to steder. Jf. § 78 har køber derfor valget mellem afhjælpning af manglen, omlevering (af anden genstand, der stemmer overens med aftalen), afslag i købesummen eller ophævelse af købet. Hertil skal der nævnes at Army Varer jf. § 78 stk. 3 har muligheden for omlevering eller at afhjælpe manglen, frem for afslag i købesummen eller ophævelse af købet, hvis sælger skulle ønske at tilbyde dette. Såfremt sælger ikke ønsker dette, villle jeg jf. § 78 påberåbe mig min beføjelse til at ophæve købet.
Men ak nej, Army-Varer vil ingen ting...
Til min ulempe, skal støvlen koste mindst 500 kr. for at forbrugernævnet vil tage sagen op. Støvlen kostede 450 kr.
Jeg tror det fremgår ret tydeligt af denne oplevelse, at jeg på et kraftigste må anbefale at man ikke køber ting hos Army-Varer der kan gå i stykker. Går tingen i stykker, følger de ikke købeloven og du står og kan ingenting gøre.

Fik en vare, som var for lille, hullet og sat til med store ildelugtende svedpletter.

Jeg ringede til Armyvarer, for at bestille en skudsikker vest, jeg sagde at jeg ikke kunne komme der ned da jeg havde foden i gips, så jeg spurgte om jeg kunne få pengene tilbage, hvis jeg ikke kunne passe den og fik det svar at det ikke var noget problem. Jeg fik en kammerat til at hente den, den var for lille, jeg kørte derned for at få mine penge retur og får at vide at jeg ikke kan få penge retur, da varen er købt brugt, og det til trods for jeg i telefonen havde fået at vide, at det ikke var noget problem, men jeg kunne så til gengæld få et tilgodebevis på 1799,-. Men jeg har da bestemt ikke tænkt mig at handle der igen. Jeg tog vesten med hjem igen og håber på at få den solgt.

Langsom, men god forretning

Jeg har bestilt og modtaget 75% af alt mit udstyr, og det er rigtig meget udstyr, fra armyvare. Den eneste grund til at de for 4 stjerner er deres kundeservice. Jeg har aldrig haft brug for kundeservicen og vil derfor ikke bedømme den.
Leveringstiden er lang, men jeg kan kun anbefale armyvare.dk

Pas På handler med ArmyVare handler, fordi de er 100% svindler med din bestilles med postkasse! jeg taber meget penge og vare af ArmyVare's svindler. Tro ikke på ArmyVare mere! tilgiv dem!!! Tak.

Vores butik, som er en af Europas større forretninger i branchen, ligger i Assens på Fyn.

Visit Armyvarer

Write to: info@armyvarer.dk