Aros Forsikring reviews

Aros Forsikring reviews

8.7

Kunde i 6 år, altid god betjening fra vores assurandør

Vi har gennem 6 år haft vores privat forsikringer i Aros.
Aros blev valgt fordi vi fik en god personlig betjening af en assurandør og ikke et call center.
Efterfølgende har vi haft et par skadet, hvor assurandøren har klaret formaliteterne for os. Kort og godt god personlig betjening til rimelige priser.

Ingen besvær hos Aros

Vi fik et stenslag i forruden og kørte til mekanikeren. Vi anmeldte skaden på nettet og oplyste til mekanikeren, at vi var forsikret hos Aros. Derefter har vi ikke hørt mere til sagen - det kan da ikke være lettere.

Godt alternativ til landsdækkende selskaber;o)

Hurtig responstid, du bliver som kunde hørt og din tilbagemeldinger tages seriøst.
God saglig diskussion med assurandør.

super

Super god og hurtig sagsbehandling

Fås ikke bedre

Vi har haft vores forsikringer i Aros i mange år.
Der er aldrig noget bøvl eller bortforklaringer
når man har brug for dem.
Vi bliver tit ringet op af andre forsikringsselskaber der gerne vil komme og se om de ikke kan gøre det billigere, de får gerne det svar at de spilder både min og deres tid, for vi skifter ikke!

Min kone og jeg er meget tilfredse med Aros vi fik en bedre forsikring til en billigere penge og en rigtig god vejledning og kunde service.

God betjening og tilbagemelding

God og hurtig service

Aros er et lokal med moral seleskab

Det er en fantastisk følelse, når uheldet er ude, Aros er en støtte og ikke et firma du skal kape mod.

Troværdigt Selvskab

Jeg henvendte mig til Aros vedr. en vand skade på min udestue for at høre hvad jeg gjorde da jeg havde oplyst mit policenummer, fik jeg af vide at Thomas Vilhelmsen der havde lavet min forsikring havde lavet en udvidet forsikring på udestuen, så jeg skulle bare få lavet et tilbud på skaden, det fik jeg gjort og den blev fremsendt af min tømre, jeg fik svar tilbage at tømren bare kunne gå i gang og at skaden var dækket, da loftet blev pillet ned fandt min tømre ud af at pladerne under tagpappet var fuld af skimmelsvamp, og rettede henvendelse til Aros, han fik den besked at når det viste sig at være skimmelsvamp, skulle det selvfølgelig også skiftes så der var ingen tvivl den skade tog de også med.
Jeg er meget glad for jeg er skiftet til Aros forsikring, både assurandør og skadesafdelingen er utrolig troværdig og arbejder for kunderne.
Jeg kan varmt anbefale dette selskab.

MVH.
Arne Nellemann

Pålidelige

Jeg kom i en situation hvor jeg kom slemt til skade, og havde brug for min livsforsikring, jeg havde så sideløbende en Tryg og Alka ulykke forsikring gennem arbejde og fagforening, men både Tryg og Alka afviste mig, men Aros forsikring gik aktivt ind og hjalp mig, jeg endte med at skulle gennem arbejdsskade styrelsen inden Tryg og Alka ville røre ved noget som helst. Man kan ikke sige en forsikring er go for man har haft brug for dem, og jeg har mindre uheld på bilen og fået stjålet taske med professionel kamera udstyr til mange mange penge, men de hjælper og er fair hele vejen gennem. Jeg er super glad for dem og er kunde sæson livet... Og ja så er de jo også fair med priserne :-D

Altid hurtig og effektiv behandling :)

Vi får altid en hurtig og personlig behandling af spørgsmål og skadessager hos Aros. Selv når skaden er sket, er det nemt at komme i kontakt med dem.

Dårlig information

Jeg ringede ind til dem for at få et tilbud på forsikringer, og fortalte at jeg var i gang med at indhente tilbud flere forskellige steder fra og at jeg overvejede at splitte dem op. Efter nøje overvejelser vælger jeg så at tage i mod det tilbud de havde givet mig. Men istedet for en forsikring får jeg bare et svar tilbage om at de nu ikke længere kan give mig en forsikring fordi det strider imod deres regler kun at sælge en enkelt forsikring, som var det jeg havde spurgt om i den indledende samtale.
Aros Forsikring

Reply from Aros Forsikring

Hej Anita,

Jeg er ked af at høre, at du føler, at du har fået en dårlig service i forbindelse med indhentning af forsikringstilbud hos os. Vores mål er naturligvis at give alle den bedste kundeservice.

Jeg har undersøgt sagen, og det fremgår af mailkorrespondancen mellem dig og den pågældende medarbejder, at du ønskede tilbud på både indbo- og ulykkesforsikring, hvilket blev fremsendt til dig den 12. marts 2014. Du kontaktede herefter medarbejderen og oplyste, at du nu kun ønskede at tegne ulykkesforsikring hos os.

Som det fremgår af tilbuddet, er dette baseret på de oplysninger, som du har opgivet. Det fremgår endvidere, at der kan være bestemte betingelser, der skal være opfyldt for at få forsikringerne, eller der kan være særlige omstændigheder, der betyder, at vi ikke kan tilbyde forsikringerne til disse priser. Det kan eksempelvis være, om man tegner en eller flere forsikringer.

Du er naturligvis fortsat velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker at drøfte sagen yderligere.

Karin J. Blendstrup, Cand. jur., kjb@aros-forsikring.dk eller telefon 70 10 42 22.

godt og billigt

ArosForsikring er et reelt og billigt forsikringsselskab..der er hurtig betjening når skaden er sket og det er rimelige priser for forsikringer... jeg savner dog mulighed for at betale halv årligt eller hver 3 måned....

Men absolut anbefalelsesværdigt
Aros Forsikring

Reply from Aros Forsikring

Hej Berit,

Tak for de pæne ord.

Jeg kan oplyse, at vi har mulighed for at tilbyde halvårlig betaling. Jeg har derfor sendt en mail til dig med flere informationer. Du er velkommen til at kontakte os på telefon 70 10 42 22 eller e-mail: aros@arosforsikring.dk

supergodt forsikringsselskab, - ingen bøvl

Ok præmier, ok service, - ja udmærket godt tilfreds.

Rigtig godt forsikringsselskab som jeg til enhvertid kan anbefale.

Deres asu. Jan Overgaard er super behagelig og en meget tillidsfuld herre, man altid kan stole på :-) Fortsæt det gode arbejde..

Godt forsikringsselskab som man kan stole på

Utrolig nemme at snakke med. Hurtig til at dække skaden efter stormen Bodil. Billige priser som er til at gennemskue.

Får hjælp når vi har brug for det

Min cykel blev stjålet og jeg fik alle mine penge tilbage

AROS - hvis du har dine ejendel kær !

Hej "Ven"

Som du ved, er forsikringsselskabet din ven, så længe du betaler dine præmier - og helst rettidigt.

Men alligevel kender du først dit forsikringsselskab "rigtigt", når der skal penge den anden vej.
Så hvis er i tvivl, bør du skifte til "AROS".
For de er (også) din ven, når skaden er sket.

/Steen

Fantastisk selskab der er til for os

Vi har kun rosende ord for dette selskab Aros. Når vi har haft brug for dem, så har de hjulpet os 100 % igennem alt papirarbejdet. De er der for os.

godt selskab

Har været meget tilfreds med Aros indtil nu.

Aros Forsikring Support

Om virksomheden

Personlig betjening, attraktive priser - og et forsikringsselskab, der sætter hæderlighed højt!

Visit Aros Forsikring

We live here: Viby Ringvej 4