Arrownet reviews

Arrownet reviews

Very low
2.7

Føj for en stinker...

Jeg har nu levet med Arrownet internet on/off i sådan ca. 8 år, da mine forældre ikke vil vælge et andet, eller også er der slet ikke mulighed for andet der hvor de bor.

Jeg vil sige det er det mest ustabile og uduelige selvskab jeg nogensinde har prøvet. Der har selvfølgelig været perioder hvor det er kørt til dels fint, men det har været perioder på max. 3 måneder før der var problemer igen.

Her de sidste par år har de heldigvis fået ordnet så hastigheden er som den burde (for 4-5 år siden fik vi 2 Mbit hvor vi blev lovet 8 Mbit.), men nu er det min ping der konstant ligger på 300-500ms, hvilket er frustrerende hvis man går op i online spil.

Hver eneste gang (ud af de 100-150 opkald) har det været et problem i vores (mine forældres) ende, hvilket jeg synes virker underligt at først vores modem er forældet, så er det vores router, så kører der naboer på samme trådløs channel og så er der forstyrrelse lige præcis i vores område... Jeg har endda fået at vide at mit modem skulle skiftes før hastighed ville stige, men blot en uge eller to efter kører det helt fint igen uden der er blevet ændret noget som helst på min opsætning.

Selvfølgelig dækker de 2Mbit og de 500ms mine forældres behov, men jeg synes det er humbug at skulle komme tilbage på besøg og hver gang opleve der ikke er ændret en disse.

Kundeservice har været hurtige til at svare og hjælpe, men jeg vil stadig tro problemet ligger ved Arrownet selv, og derfor mener jeg det er det VÆRSTE selvskab jeg NOGENSINDE har handlet med... Det er endda langsommere end mit 3G internet modem. FØJ!

Ringe.

Arrownet var påtvunget hvor jeg boede før. Det var altid langsomt og ustabilt. Jeg ved jeg var ikke den eneste der havde problemer med dem, så gad vide hvad deres fidus med boligselskaber er?

Leverer LANGT FRA den lovede hastighed

Har i 2 år betalt for en 20 mbit linie. I starten var det ok men det er gradvist blevet værre og værre. Om aftenen falder min linies hastighed derfor gerne til 3-6 mbit. Derfor skal jeg dog stadigvæk betale for de 20 som jeg teoretisk set kan modtage.

Jeg er godt klar over at man altid skal tage højde for overhead, men at love op til 20 mbit og levere ca. 5 mbit, det er bare ikke godt nok.

Du kan ikke få det bedre

Stabilt og hurtigt!

Har aldrig oplevet problemer med aplus (arrownet)
har faktisk kun positive ting at sige..

1.) En af de FÅ isp'er i kbh der tilbyder samme i upload som i download (det burde de svin af tdc lære noget af!! istedet for at snyde uvidne kunder!!)

2.) får 20Kbit hurtigere hastighed end hvad jeg betaler for.

3.) fantastisk lav ping!

4.) Altid stabilt internet.. og perfekt til server miljøer (meget gode erfaringer)

Total ustabilt

Skiftede fra TDC internet (som altid virkede) til at bøvle med Arrownet/Aplus i hele 4 år.

Godtroende som man var holdt man ved Arrownet/Aplus forbindelsen, og bedst som man troede at nu havde de fået styr på problemerne, så var forbindelsen atter igen-og-igen nede, og i perioder var den nede i flere dage (ofte fra Fredag eftermiddag til Mandag morgen), og der blev ikke gjort noget for at det kom til at virke med det samme igen.

Forbindelsen fra Arrownet havde også utrolig mange "huller", så f.eks. videoer fra nettet kunne ikke afvikles flydende. Det kunne det med TDC internet (samme hastighed).

Bagefter kan jeg godt se at man kun blev holdt for nar, og ufatteligt at sådan et skodfirma som Arrownet/Aplus ikke bliver fjernet fra jordens overflade - eller hvad man nu bruger af passende ord...

Jeg kan absolut IKKE anbefale Arrownet/Aplus.

Fuldstændig elendigt.

Det her firma er fuldstændig ude at skide hvad angår internet. lige meget hvor meget jeg skriver ind og ringer, om mit problem med at mit internet er nede hele tiden, så forstår de bare ikke problemet og bliver ved med at ignorer hvad jeg skriver.

Kan ikke anbefales

Uprofessionelt, ubrugelig kundeservice + laaaang ventetid

Jeg kan på ingen måder anbefale arrownet. Det er et sløset, uprofessionelt firma, som virker ligeglade med deres kunder.

Efter at have vedvarende problemer med internettet ringer jeg i starten af sommeren 2010 til kundeservice, og beder dem sende en tekniker ud. Manden i telefonen siger, at vi selv bliver nødt til at lave nogle tests og sende resultaterne ind.

Allerede her bliver jeg irriteret over deres "fremgangsmåde". Når man betaler en pæn sum kr. for en højhastighedsforbindelse, må man forvente at det virker - og som minimum, at man ikke selv skal agere tekniker, når der er problemer. Men fair nok, jeg går i gang og efter 3 timer, har jeg indsendt resultaterne. Der går en måned. Ingenting. Ringer - de har travlt for tiden, så jeg må vente, bliver der sagt i telefonen. Endnu en måned. Ringer - ingenting. Og endnu en måned. Ringer igen, og siger at det simpelthen ikke kan være meningen. Nu siger manden, at de vil prøve at tilsende et modem. Modemet ankommer efter to uger. Vi sætter det op, og det løser problemet.

Hurra! Men nej - det slutter selvfølgelig ikke her. Nu vil vi gerne have koblet vores router op på nettet igen, så vi kan komme på nettet trådløst. Der er problemer, og jeg ringer til kundeservice. Jeg får at vide af en kundeservicemedarbejder, at jeg ikke kan forvente at få hjælp, fordi min router er fra apple (den router, som de har tilsendt kan dække en radius på 3-4 meter - altså en rigtig dårlig router). Jeg beder ham om at oplyse DNS-information mv., men det må han ikke oplyse over telefonen. Han fortæller han vil sende det i et brev.

Hvorfor skal det altsammen være så besværligt arrownet?

Nul service

Der var engang hvor arrownet leverede varen, men det er sket med det.
fik opgraderet til 20/2 sidste år. en lille månede kørte det som en drøm, der efeter har hastigheden ligget på 5-10 mbits/1,3. Ringer man ind og gør dem opmærksom på, der er fejl, får man at vide det nok er ens firewall, som er problemet "ha ha" samme som da det kørte godt. eller man bare kan hente filen på deres side, til lave en test med. mener de har det fornødne udstyr til finde ud af om man får den forbindelse man betaler for ind til modem, ikke engang det vil de bruge tid til.
Arrownet hvis i forsætter denne politik , så mister i nok mange kunder. jeg har afmeldt.

Mine klager bliver ikke fulgt op.

Jeg har flere gange klaget over ektremt ustabilt net, men bliver hver gang ignoreret. Derfor har jeg besluttet at opsige min abb. hos dem.

Denne virksomhed kan absolut ikke anbefales!

Ekstremt dårlig og langsom kundeservice of fejlretning

Husk at arrownet og aplus er det samme.

De har leveret en 10/10 mbit forbindelse uden problemer længe. Altid fuld hastighed i en hvilken som helst hastighedstest. Men for over 2 uger siden fordoblede de hastighederne, og vi burde nu have 20/20.

Siden da har hastigheden dog ligge konstant under 5 mbit, og nogle dage under 1 mbit.

Jeg har skrevet til dem utallige gange, og får ubrugelige svar. Selv efter at have lavet deres specielle hastighedstest flere gange, som klart viser problemer, fik jeg et ubrugeligt svar om at det nok var mit antivirus eller andet der tog båndbredden, eller defekt router, selvom jeg selvfølgelig har testet med computeren sluttet direkte til netstikket, og med alt der kan bruge internet lukket ned.

Jeg ved hvad jeg snakker om mht. computer og internet. Jeg kan garantere 100% for at problemet ikke er hos mig, eller på nogen af de 3 computere jeg har tested på. Nu skal man gå og vente på hvad der nok bliver endnu et ubrugeligt svar.

Alt tyder jo på at de ikke er istand til at levere nok båndbredde til denne boligafdeling, og det burde de kunne se med det samme på deres netværksstatistik. 2 uger (og hvem ved hvor mange mere) med næsten ubrugeligt net er uacceptabelt, og en langsom kundeservice der ikke ser ud til at have forstand på sagerne.

Deres svar bærer præg af at de enten ikke har læst det jeg har skrevet til dem, eller at de ikke har forstand på hvad de snakker om.

Det er uacceptabelt.

De reklamerer i øvrigt med visse priser per måned, men oven i det kommer et terrorlogningsgebyr. Noget af det dummeste jeg har hørt. Det er jo ganske simpelt en del af prisen, og den månedlige pris de reklamerer med bør indeholde denne.

Deres hjemmeside er elendig. De har en side med driftstatus, men der står aldrig noget på den, selv når der er driftsforstyrelser som de er klar over.

Opdatering:
Efter utallige ubrugelig svar fra dem, hvor de stadig ikke ser ud til at forstå hvad de snakker om, og ikke læse hvad jeg skriver, giver jeg op. Jeg vælger at nedgradere til noget de kan levere, mens jeg kigger mig om efter en anden leverandør. Hellere betale for noget langsomere hos andre som til gengæld er stabilt, end give flere penge til arrownet for noget der kun lever op til kravene halvdelen af tiden.

Opdatering:
Først her efter mere end 3 uger er nettet begyndt at have ordenligt hastighed igen, fordi de nu endelig har øget kapaciteten hos denne boligafdeling. Problemet var altså præcis hvad jeg fortalte dem fra første mail, og igen og igen derefter. Det tog dem over 3 uger at fatte. Det er bare ikke godt nok.

Puha

Har haft Arrownet i 6-7 år og har nu langt om længe skiftet til noget andet.. Kan ikke lige just anbefales, gik ned 5-6 gange om dagen i perioder...

God service, men til tider ustabilt.

Vi har haft Arrownet i mange år nu, men der har et par gange om året (hver år) været problemer. Nogle gange er der slet intet internet, andre gange er vi nede på 500KB/2MB selvom vi har 20MB/2MB. Det har sjovt nok altid været i ferierne der intet internet har været. Det har været meget træls da vi er storforbrugere af internet.

Stabilt internet der bare fungere!

Jeg har været kunde hos arrownet i snart 4 år uden problemer, og først nu, hvor jeg er blevet skilt og flytter ud af mit hus oplever jeg problemer, for det har vist sig at være svære end som sådan at opsige mit abonement.... for hver gang jeg har opsagt det, har min X afmeldt min opsigning, og da jeg prøvede og ringe og sige de skulle sende regningerne til hende og at jeg ikke boede i huset kunne det ikke lade sig gøre uden hendes underskrift! Så hun kunne godt anullere min opsigelse på mit abonement, men jeg kunne ikke få hende skrevet som ejer af dette! Det fungere da ikke helt!

Men idag fik jeg så endelig spæret hende, så kun jeg kan anullere min opsigning! Så 4stjerner for en endelig god servece ydelse! og 4 gode år!

Is Arrownet your company?

Visit Arrownet