Art At-home reviews

Art At-home reviews

8.9

Virkelig god service

Min oplevelse var udelukkende positiv. Hurtig respons, velvilje til at møde mine ønsker om specielle mål og levering nøjagtigt til den lovede tid.

Perfekt handel, kan 100% varmt anbefales, de 2 billeder jeg har købt har været pakket rigtig godt ind og de lugter af frisk maling, super godt syntes jeg.
MVH.
Mads Rind

Levede op til mine forventninger

Jeg har ikke noget negativt at sige om min handel, fik leveret et pænt og flot maleri.
Leveret til tiden, efter 4 uger, som de skriver ved ordre.
Handler der gerne igen.

VIL I HAVE TRYGHED SÅ KØB HOS ART AT-HOME FRA EN GLAD KUNDE

Jeg har modtaget mit første maleri indrammet det er utroligt professionel og flot arbejde masser af maling på billedet, dette skriver jeg fordi jeg også har købt et billede et andet sted og der manglede maling flere steder på maleriet. Art AT-home er utrolige troværdige og ingen problemer med at få hængt maleriet op alt var perfekt. Jeg kan kun anbefale dem fordi man får meget for pengene holder hvad de lover og jeg har nu bestilt et maleri mere.
hilsen en glad maleri ejer

meget flot

godt tilfreds , gode beh.

Fuld tilfredshed

Jeg har lige modtaget mit maleri, som lever fuldt ud op til mine forventninger. Det svarer i høj grad til det, som er vist på firmaets hjemmeside. Kommunikationen med virksomheden har fungeret let og ubesværet, og servicen har været i top. Jeg kan varmt anbefale Art-at-home.

Fuldstændig som vi havde håbet på

Vi havde foræret mine svigerforældre et gavekort i julegave, vi hjalp dem så med at gå på hjemmesiden, de valgte et billede, de kunne tænke sig, det var lidt dyrere, så differencen blev betalt.Maleriet kom ca. 3 uger efter. Mine svigerforældre er meget imponerede, så jeg glæder mig til at det, næste gang jeg kommer på besøg. Det er bestemt hos Art At-Home jeg vil kigge næste gang, jeg vil købe et maleri.
Kan helt bestemt anbefales.

Fantastisk service og fantastisk resultat!

Jeg skriver meget sjældent sådanne anmeldelser, men i det her tilfælde var jeg så tilfreds, at jeg synes andre skulle høre om min oplevelse.

Den 1/1-2013 bestilte jeg to oliemalerier hos art-at-home. Som lovet på deres hjemmeside var de færdige 3-4 uger efter bestilling, og det endte endda med at de blev leveret lige til døren på 4. sal, da ejeren Simon alligevel havde en tur til København. Hvis det ikke havde passet er leveringen alligevel gratis med GLS, modsat andre hjemmesider, hvor jeg har set levering koster over 400 kr...

Al kommunikation fungerede upåklageligt, og da der kort efter min bestilling var startet januar udsalg (man sparede 15%) fik jeg også de 15% på mine billeder.

Vigtigst af alt er selvfølgelig resultatet: Malerierne er MEGET flotte, og jeg er utrolig glad for at jeg valgte denne løsning fremfor at gå ned og købe et eller andet standard tryk. Det her er noget helt helt andet, på en rigtig rigtig god måde. Motiverne ligner dem på billederme fra hjemmesiden, men hvad man ikke kunne se da man bestilte, er hvor fantastiske farverne er. Derudover er hvert billede malet af en kunstner, hvilket gør at er det er lidt unikt. Penselstrøgene, det ekstra lidt tykke lag maling hist og her, som kunstneren har følt for at placere det sted han lige følte for den dag, gør at jeg føler jeg har fået noget lidt specielt.

Alt i alt en meget tilfreds og begejstret kunde, som allerede har anbefalet virksomheden til flere af sine venner og familie - og jeg modtog kun lige billederne i går.

Super alt gik som det skulle

Alt var som det skulle være

Super tilfreds

Bestilte et maleri, og var spændt på om det levede op til mine forventninger. Det er meget flottere end forventet så jeg er yderst tilfreds. Nok ikke sidste gang Art At-home skal male for mig ;D

Kan kun varmt anbefale art at-home

Jeg har været rigtig glad for at handle med art at-home. Jeg har været rigtig glad for handlen, og der var en rigtig god service.

Skønt maleri,der oser af kvalitet:)

Skønt maleri,der oser af kvalitet!!!
Anbefales gerne til andre og jeg kommer sikkert retur:)
Tak for en god oplevelse...

Yderst dårlig kundehåndtering og opfyldelse af aftaler

Art-at-home skal have én stjerne for at være behjælpelige med at håndtere min henvendelse omkring at få lavet et personligt portræt, som efter alt at dømme var rigtig flot. Portrættet var en gave, hvilket var dem underrettet, hvorfor jeg måtte få leveret billedet på en bestemt dato (som var et par dage mindre end den leveringstid der er angivet på hjemmesiden). Jeg fulgte op på aftalen hele vejen igennem og har skrevet adskillige mails frem og tilbage med den ansvarlige for billedet. Jeg fik blandt andet at vide (på egen forespørgsel) at billedet ikke kunne nå at blive færdig til den angivne leveringstid, selvom andet var blevet lovet og gjort klart forinden. Jeg meddelte dem, at jeg stadig ønskede at modtage billedet, men at jeg var bortrejst i 2 måneder 3 uger senere, hvorfor billedet måtte være leveret inden da, selvom gaven så måtte blive 3 uger forsinket. Jeg fik at vide at det kunne sagtens lade sig gøre. Billedet blev IKKE leveret på denne efterfølgende dato, og derefter var jeg udsat for rigtig dårlig kundebehandling. Jeg henvendte mig med påstand om, at jeg ikke ville betale fuld pris for billedet, da jeg nu først kunne modtage det 2 måneder senere end aftalt, og så selvfølgelig ikke længere kunne give det som gave. Jeg fik blot svar om, at bestillingen nu var annulleret. Der var simpelthen ikke nogen hjælp at hente, og virksomheden mente selv, at de havde opfyldt deres del af aftalen (hvilket jeg meget forundret fik på skrift!), og at det nu var mit eget problem at jeg ikke ville betale fuld pris for billedet. En rigtig dårlig kundehåndtering som resulterede i, at jeg hverken fik mit billede, og at virksomheden ikke modtog nogen form for betaling for et for dem ubrugeligt personligt motiv, da de ikke var villige til at indgå et kompromis.

Jeg er rigtig ked af det lange forløb og hvordan det skulle ende, da jeg er sikker på at jeg ville blive rigtig glad for selve billedet. Når man er studerende på SU har man dog ikke ubegrænsede midler til at købe gaver OG erstatningsgaver, hvorfor jeg hellere end gerne ville tilbyde at få afslag i prisen som kompensation for den lange ventetid og det faktum, at billedet nu ikke længere kunne bruges som den gave, der var hele pointen med at få lavet billedet. Det er ikke ventetiden i sig selv, men den manglende underretning om forsinkelserne samt de forventninger i opstiller hos en kunde, der får at vide at de på forespørgsel angivne datoer "sagtens kan lade sig gøre". Hvis I blot havde underrettet mig om at det var urealistisk at få billedet leveret inden for 5 uger, havde jeg helt sikkert fundet en anden løsning, som ikke ville have spildt både min og jeres tid.

Godt maleri til en god pris.

Vi er meget tilfredse med maleriet, eneste minus var den lange leveringstid.

Nemt og bekvemt

Fik varerne i fin stand og ingen problemer.

god behagelig service og flotte malerier!

Art at home er en genial hjemmeside, hvor man i ro og mag kan sidde og kigge deres sortiment igennem inden man bestiller. Priserne er helt fornuftige, så vi som hverken har vundet en million, eller er de store kunstkendere, kan få rigtige malerier i stedet for fotos og plakater på væggene.
God og behagelig, service i forbindelse med køb og forsendelse, selvom der var en lille kommunikationsbrist :-).
jeg kan varmt anbefale Art at home.
Venlig hilsen
Jens-J. Klausen

Super god service og fin vare

Der var længere levering end lovet, men den super gode service og venlighed opvejede dette. Vil til hver en tid anbefale dem og ser selv frem til at handle der igen :)

Flot malet, værd at vente på - perfekt

Let at bestille, stort udvalg, god dialog med firmaet. Levede op til leveringstid som angivet på deres website -3-4 uger. Kan anbefales.

Fremragende service og tingene lever op til forventningerne - dog lidt langsom mht levering !

Jeg har lige fået et maleri ind af døren fra Art-at-home. Det var nogle uger forsinket pga. korrektioner på mit billede. Det er selvfølgelig trist når man går og venter på det, men kunst tager tid at fremstille, og et par uger ekstra leveringstid gør ikke det store i det lange forløb. Det skulle jo gerne hænge mange år på min væg, så jeg vil hellere have at billedet lever 100% op til mine forventninger end at jeg kan se at det er gået for stærk.

Firmaet svarede helt automatisk på mail, at der var lidt forsinkelse, og i den forbindelse fik jeg en god rabat på min bestilling.

Kan klart anbefales :-)

God kvalitet, dog lidt sløv levering

Kvalitet god, lidt forsinket og ingen besked omkring levering før det var klar hos posten. Måske man burde overveje at give kunden besked, hvis der går over de 4 uger.

Kundeservice

Kvalitetskunst til spotpris

Vi leverer kvalitetskunst til Danmarks laveste priser

Tryg E-handel

Du kan trygt handle hos art-at-home.dk Vi er både E-mærket og yder 30 dages fuld returret

Om art-at-home.dk

art-at-home.dk leverer kvalitetskunst til spotpris og gi'r dig mulighed for at købe ægte kunst billigt. Du kan uploade dit eget foto og få malet dit eget billede eller købe oliemalerier & fotokunst fra vores store udvalg af motiver. Vi kan desuden sætte ramme på dit maleri – og vi sender det lige til døren inden for 3-4 uger. Som noget unikt kan du se maleriet i stue-miljø. Du kan trygt handle hos os. Vi er både PBS- og e-Mærke godkendt, gi'r fuld returret og har live online support.

Visit Art At-home

Kontakt os

We live here: Silkeborgvej 39 (Hjørnearkaden)
8000 Århus C

Art