Art De-vinci reviews

Art De-vinci reviews

7.5

Perfekt hele vejen

Jeg bestilte farver, spray, pensler og alt blev leveret super hurtigt trods helligdage. Alle varerne svarede til mine forventninger.
Kunne ikke være bedre

Elendigt...

Bestilte 30 lærreder og 30 rammer, et af lærrederne duede ikke men de var dog i en god kvalitet. Ikke en af de 30 rammer var i orden nogle manglede hjørner og var fuldstændig grattet ind med fugestads på hjørner - alle dem der duede måtte males om. Så her handler jeg ikke igen.
Måtte også rykke for leveringen...

Helt i top :-)

Art-De-vinci kan meget nemt gå hen og blive min foretrukne shop ud i "malergrej".
Stort udvalg, rimelige priser og hurtig levering af varerne i solid emballage.
Tak for en god oplevelse :-)

Gode priser - servicemindede og hurtig levering

Her kan du trygt købe lærreder og rammer. Alt bliver leveret hurtigt og til fast pris. Hvis den ønskede varer ikke er på lager, tager Art de Vinci straks kontakt og forhører sig, om en anden løsning kan bruges.

Hurtigt levering!

Bestilte svæverammer om tirsdagen sent på aftenen, og fik dem leveret torsdag formiddag. Blev super glad for den hurtige betjening!

Meget god service

Jeg besluttede mig en fredag aften kl. 23 at bestille lærreder og akrylfarver. Jeg bestilte og dagen efter ved middagstid blev varerne leveret.

Rigtig god og hurtig service.

rigtig fin service

bestilt svæverammer og skabeloner. Super fin indpakning og varer er helt ok. Handler helt sikkert igen.

Rigtig god service og priser

Rigtig god service og billige priser:)
Jeg kan sagtens anbefale denne side. Dog bør man ringe og forhøre sig om den ønskede varer er på lager!

Is Art De-vinci your company?

Art de Vinci Details

Ny Butik