Artikok reviews

Artikok reviews

7.4

Suveræn

Suveræne retter, dejlige mad blanding, og ikke mindst god service.

Dejlig mad og meget høflig tjener

Rigtig dejlig mad og hyggelige rammer. Jeg har været der 2 gange

Suveræn

Vi havde købt et sweetdeal til Arti'kok og det var fantastisk! Det er et hyggeligt lille sted med venlig betjening. Det var lækker mad, vi bestilte vin menu til og det var nogle gode vine
Kan kun anbefalde dem til alle!

Ikke noget at råbe hurra for

Spotdeal'en skulle bruges. Og det undrer mig, at virksomheder ikke bestræber sig yderligere, når der er tale om 'tilbud' såsom Spotdeals. Det er jo meningen, at det skal kunne betale sig for virksomheden at køre tilbud, at det er meningen at folk kommer igen og at de anbefaler stedet videre.
I aften var der EEN tjener på arbejde. Han gjorde det godt, uden tvivl, MEN heller ikke mere.
Jeg ved ikke hvor mange kokke der var på arbejde, men der var nok også kun een, for vi ventede en time på mellemretten og en time på hovedretten. Efter 2,5 times venten på tre retter, orkede vi ikke at vente mere på desserten, bad derfor om at få den hurtigt. Hvilket vi også gjorde, men så blev vi "glemt" igen, og jeg måtte rejse mig og vente på tjeneren i baren, så jeg kunne betale.
Han sagde, at der var flere borde end han havde regnet med, og jeg synes det var synd for ham, men det kan da ikke komme helt bag på ham, for han tog kun reservationer ind i restauranten.
Tre par blev afvist ved døren, fordi de ikke havde reserveret.

Konklusion: Ærgerlig oplevelse, og kedelig beliggenhed men fin mad, selvom det ikke helt opvejer det.... :(

uspiselig vildsvin

Aldrig før har vi været så skuffet over nogen resturants mad som Artikoks.
Da vi klagede over det extremt seje-hårde vildsvin uspiseligt, sagde tjeneren at sådan skulle det være, hårdt sådan var vildsvin, Men det passer ikke !!! de har fyldt os med løgn, fordi vi har nemlig i aften spist det mest lækre vildsvin. Endog tog de 400,00 kr for en vin som du kan købe for 30,00 kr . og som var deres billigeste, meget uproffesionelt og en meget arrogant stil .
Føj for en dårlig behandling vi fik og aldrig oplevet noget lignende. Vi gik sultne derfra og havde betalt mange penge for en totalt dårlig oplevelse.

Kan absolut ikke anbefales...

Har ALDRIG før ventet så længe på at få maden serveret...og maden var absolut ikke en oplevelse..
Kedelig beliggenhed og en ikke særlig hyggelig stemning...alt i alt en dårlig oplevelse.

Fantastisk!!!

Min kæreste og jeg havde købt et spotdeal til Arti'kok og det var bare super lækkert! Hyggeligt lille sted, sød og venlig betjening. Enestående lækker mad og ja, det hele var bare skønt.
Kommer der sådan et tilbud igen - så kan de godt regne med at se os igen.
Kan kun anbefalde dem til alle!

Altid pengene værd!

Artikok er en fantastisk mulighed for at få udsøgt mad for en meget rimelig pris, sikkert på grund af beliggenheden. Stedet ser ikke ud af meget udefra, men der er altid rart at være, god og personlig service og ikke mindst lækker mad og vin.

Anbefales på det højeste :-)

Altid i top..

Igen igen har min kærste og jeg spist udsøgt mad hos Artikok.. Maden er altid i top og ikke mindst deres nye servitrice, sød og smilende byder os pænt velkommen.. Lille hyggelige restaurant, hvor maden og vinen flot blir præsenteret ret for ret.. Lige til en michelin stjerne til.. Selv fisk som min kærste ikke kan li blir tilberedt så lækkert at den glider lige ned med et hav af smagsoplevelser.. Vi blev enige om at de har den stærkeste vin i byen for vi blir sgu altid stive og i godt humør når vi forlader restauranten ca 3 timer efter..*SS*
Stor ros til kokkene og deres høflige betjening som aldrig kan sættes en finger på..
Det ikke sidste gang vi spiser her..

Lasse fra Hvidovre..

Is Artikok your company?