Arto reviews

Arto reviews

4.7

prøv facebook ?

Grow up and use Facebook !

Fortid

Er blevet for gammelt til det stads nu...
Var vild med det som teenager, da det var det største dengang.
Men i dag er der så mange andre sites der er bedre for teenagere, at finde hinanden på.

Arto er fortid

Jajaja arto var fint engang...

Facebook har overtaget, altså prøv kig på de mest populære grupper derinde, og så se deres forum, sidste emner er fra 07 eller 08 alle steder.

hmm

arto? jeg synes ikk rigtig det er noget ved længere, det eneste man kan som ikke VIP er at skrive lidt. man ikke rigtig så meget ..

God konkurrent til FB

Arto er god og selv de mindste kan være med. Hvad er problemet - Du kan del (hurtigt) billederne fra gårdsdagens fest med vennerne.

Arto- lovlig børneporno..

Push up, pudder & luksus duller er det der beskriver Arto bedst. Det burde fjernes. Sikke noget svineri..

kunne blive beder

i kunne godt lave designet feder og flere muligheder at vælge i mellem

arto..

arto, er sjov og lidt spændene.

min gamle side

den var den bedste siden før jeg kent facebook :D men den er stadig mega nice :D elsker de sider

mere sikkerhed

jeg har haft arto, for 4-5 år siden, der lavede jeg ikke andet, og syntes det var rigtig godt.
MEn eftersom man er blevet ældre og mere erfaren, kan man se hvor useriøst, og usikkert det er. Mange voksne er der, og det er slet ikke til at se hvem der er voksne, og hvem der er unge.
Mere sikkerhed!!

Virkelig virkelig dårlig

er bare generelt dårligt

Sindsyg dyrt..

Jeg har selv brugt arto fra da jeg var 12 år, og elskede det. Men det er så sindsyg dyrt, og man skal betale for mere & mere! Tag jer sammen arto..
- Men der er generelt mange hjemmesider man skal betale for at få noget ud af, hvilket er latterligt...

dårligt *

dårlig sikkerhed, alt for dårligt rygte, og alt for unge brugere...

dårligt

sidste gange jeg kiggede forbi den var for et år siden , alt for dårligt , det fleste er under 18 år ogg problemet er at man skal betale for at se hvem der har besøgt ens profil og bla bla. , det er squ latterligt ..

mange udlandske personer er begyndt at angribe den med falske billeder.
de burde snart gør noget ved det.

Dårlig sikkerhed...

Arto har simpelhen alt for dårlig sikkerhed. Har du brug for at sikkert kommunikere med dine venner? Facebook.

Ok i folkeskole

Det var sjovt for 5 år siden. Men ikke mere. Nok noget med jeg ikke går i skole mere. :)

jae

forstår ik hvorfor arto stadig køre ? det et sygt sted ? der er så¨mange falsker mennesker der inde og mange der bare sviner hinanden til osv osv ?

kender flere steder der er bedre og sikkere (:

1 stjerne fordi jeg har et liv uden for arto ;)

Hilsen Dennis k

Ikke et sikkert sted

Stedet vrimler med gamle syge mænd, mere end de fleste steder, og selv arto finder det ik forkert at en 50 årig har en venneliste fyldt med 12 - 13 årig piger, plus de gør ik meget andet end at slette en profil, hvis man bliver chikanere, helt sikkert et ubehageligt, sted !

Bliver kedeligt i lægnden..

Problemet med Arto er at siden har et dårligt rygte og det bliver kedeligt i lægnden nu har jeg haft en profil siden jeg var 12 og da jeg var 12-15 var jeg på næsten hvis ikke dagligt siden kom Facebook og nu bruger jeg mere tid der - Har stadig min profil på Arto ligesom mange af mine venner but vi har alle det til fælles at vi kun meget sjælendt tjekker vores Arto i mens Face - Ja, Den bliver tjekket hver dag :P

at arto sletter ens profil uden grund

at arto ikke behandler mig ordenligt er at de sletter min profil uden grund jeg har ligsom været på ferie i sverige er først lige kommet hjem har ingen gang været på arto hele ugen så kan ikke se hvorfor de skulle kunne lukke min bruger når jeg ikke har været på jeg hedder highbarbie der inde

Is Arto your company?

ARTO.DK ApS Details

Chat med vennerne, deltag i quizzer, del dine billeder og videoer, opret vennebøger, skriv blog indlæg, bliv medlem af spændende klubber og meget mere.

Visit Arto

We live here: Sct. Leonis Gade 5